Przetargi.pl
„Remont łazienek wraz z instalacjami w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Kilińskiego 9 w Skierniewicach”

URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, RYNEK 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468345101 , fax. 468345151
  • Data zamieszczenia: 2024-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
    RYNEK 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 468345101, fax. 468345151
    REGON: 000524306
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont łazienek wraz z instalacjami w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Kilińskiego 9 w Skierniewicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne w skład którego wchodzi: Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu łazienek w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont łazienek wraz z instalacjami w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Kilińskiego 9 w Skierniewicach”Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu czyli remontu łazienek wraz z instalacjami w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Kilińskiego 9 w Skierniewicach.1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów i obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie dokumentacji w niezbędnym zakresie, pozyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód, pozwoleń, zezwoleń oraz dokonanie zgłoszenia lub pozyskanie pozwolenia budowlanego – jeśli są wymagane (Etap I) oraz wykonanie robót budowlanych (Etap II) związanych z remontem łazienek. a) Etap I zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji, która powinna zawierać:1) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego lub budowlano wykonawczego – sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami – 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej2) informację BIOZ – 3 egz. - w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,3) przedmiar robót – 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej ,4) kosztorys inwestycji – sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami – 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej.6) uzyskanie pozwolenia budowlanego lub zgłoszenia robót budowlanych – jeśli jest wymaganeW/w opracowania winny być wykonane w formie drukowanej i elektronicznej w programach ogólnodostępnych (na nośniku cyfrowym). Wykonana dokumentacja projektowa zostanie protokolarnie przekazana w siedzibie Zamawiającego. Ostateczne parametry zostaną dobrane przez projektanta na etapie projektu budowlano – wykonawczego i uzgodnione z Zamawiającym. b) Etap II zamówienia obejmuje wykonanie remontu na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej i wykonawczej/ budowlano-wykonawczej, uzgodnionej zgodnie z wymogami technicznymi oraz zatwierdzonej przez Zamawiającego i pozostałą dokumentacją zgromadzoną w Etapie I. Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami). 2. Do zakresu podstawowego należą również: - odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy.- opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury.- sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz.UWAGA:1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy.3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji,b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do ofertyi musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważnew stosunku do opisanych przez Zamawiającego.2. Zakres robót Do zakresu podstawowego należą również:- odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury. - sporządzenie dokumentacji powykonawczejII. Zatrudnienie.Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) obejmują następujące rodzaje czynności:1) roboty montażowe, 2) roboty wykończeniowe.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach