Gmina Burzenin ogłasza przetarg
- Adres: 98-260 Burzenin, Sieradzka 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Burzenin
Sieradzka 1
98-260 Burzenin, woj. łódzkie
REGON: 730934453 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi gminnej nr 114812E w miejscowości Szczawno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ zadania pod nazwą: ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 114812E w miejscowości Szczawno”. 1. Zadanie będzie realizowane poprzez: a) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, w tym w szczególności: - wykonanie mapy do celów projektowych (Zamawiający dysponuje mapą do celów projektowych w zakresie zgodnym z częścią rysunkową – mapa do celów projektowych nie obejmuje całego przedsięwzięcia. Wykonawca sam sporządzi mapę do celów projektowych o zakresie niezbędnym do wykonania całej inwestycji oraz do jego prawidłowego wykonania), - sporządzenie projektu budowlanego, - uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym (jeśli jest to niezbędne), - jeżeli będzie to konieczne – przeprowadzenie pełnej procedury formalnej usunięcia wszelkich kolizji, - uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (dla zakresu drogi gminnej i drogi powiatowej), - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę (dla zakresu drogi wewnętrznej), - wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu, - sporządzenie projektów wykonawczych, - sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia robót (BIOZ), - sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże oraz w podziale na roboty dotyczące zakresu kwalifikowanego dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (pas drogowy dróg publicznych) oraz pozostały (pas drogi wewnętrznej), b) przeprowadzenie robót polegających na rozbudowie drogi gminnej oraz przebudowie drogi wewnętrznej, tzn.: - wykonanie drogi gminnej klasy D długość około 87,03 m + 374,23 m jezdni mineralno – bitumicznej o szerokości 5,5 m.b., - wykonanie jednostronnej drogi dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej szerokość 1,8 m.b., - wykonanie pasa bezpieczeństwa o szerokości 0,5 m.b., - wykonanie ścieku przykrawężnikowego o szerokości 0,3 m.b., - wykonanie jednostronnego rowu przydrożnego wraz z przepustami i murkami oporowymi (umocnienie rowu na całości płytami ażurowymi typu MEBA), - wykonanie poboczy gruntowych ulepszonych kruszywem łamanym, - wykonanie zjazdów o nawierzchni mineralno – bitumicznej, - wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami deszczowymi, - oczyszczanie i udrożnienie rowów drogowych wraz z przepustami pod zjazdami przy drodze powiatowej nr 1704E zgodnie z warunkami wydanymi przez Zarządcę – znak pisma IR.4222.83.2022.AC, - usunięcie wszelkich kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną i naziemną, - wykonanie oznakowania pionowego poziomego elementów BRD, - przebudowę drogi powiatowej nr 1704E poprzez przebudowę skrzyżowań uwzględniających włączenie się drogi gminnej nr 114812E, zgodnie w warunkami wydanymi przez Zarządcę – znak pisma IR.4222.83.2022.AC, - wykonanie wiaty przystankowej, - wykonanie włączenia do drogi gminnej nr 114812E drogi wewnętrznej klasy D o długości 35,59 m z jezdnią mineralno – bitumiczną o szerokości 4,0 m.b.(UWAGA: włączenie nie dotyczy całego odcinka drogi wewnętrznej wskazanej w PFU), 3. Rozbudowa w zakresie pasa drogi gminnej będzie polegać w szczególności na rozbiórce istniejącej nawierzchni, wykonaniu jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej o szerokości 5,5 m, wykonaniu chodnika o szerokości minimum 1.8 m.b., pasa bezpieczeństwa szerokości minimum 0.5 m.b., odmulenia i oczyszczenia rowów przydrożnych wraz z wymianą przepustów oraz wykonaniem zjazdów. 4. Jeżeli procedura uzyskiwania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub o pozwoleniu na budowę będzie wymagać przeprowadzenia dodatkowych badań (np. gruntu), uzyskania dodatkowych zgód, decyzji (np. zezwalających na usunięcie drzew / krzewów), lub uzgodnień – Wykonawca jest zobowiązany do ich przeprowadzenia, uzyskania takich decyzji, zgód lub dokonania uzgodnień w imieniu i na rzecz Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zagospodarowania terenów na rzeką Wartą w Sieradzu
Dodano: 2024-07-19 - DZP.26.106.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
Dodano: 2024-07-05 - DZP.26.110.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
Dodano: 2024-06-11 - Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
Dodano: 2024-06-04 - DZP.26.69.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
Dodano: 2024-05-10 - DZP. 26.22.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 7 części
Dodano: 2024-04-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. „Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach”.
Dodano: 2024-04-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn: "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
Dodano: 2024-04-15 - Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ..
Dodano: 2024-03-14 - Wykonanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 3 części
Dodano: 2024-03-12