Przetargi.pl
Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji oraz napraw i usuwania awarii w urządzeniach dźwigowych w 13 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-89/WZŻ/2017

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji oraz napraw i usuwania awarii w urządzeniach dźwigowych w 13 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-89/WZŻ/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji oraz napraw i usuwania awarii w urządzeniach dźwigowych w 13 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-89/WZŻ/2017 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów konserwacyjnych, napraw i usuwania awarii 23 dźwigów towarowych oraz 1 dźwigu osobowego, znajdujących się w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2. Zestawienie obiektów z wyszczególnieniem ilości dźwigów objętych przeglądami oraz konserwacyjnymi przedstawia poniższe zestawienie: 1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław – 1 dźwig towarowy, 2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 4) Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 5) Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 6) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław – 1 dźwig towarowy, 7) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 8) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 9) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław – 1 dźwig towarowy, 10) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 11) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław – 3 dźwigi towarowe, 12) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław – 2 dźwigi towarowe, 13) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław – 1 dźwig towarowy, 1 dźwig osobowy. 3. Wykaz urządzeń dźwigowych podlegających przeglądom konserwacyjnym wraz z ich charakterystyką przedstawia załącznik nr 4 do umowy. 4. Umowa obowiązuje na czas określony, od dnia 01.01.2018r. do 24.12.2018r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację przedmiotu umowy. 5. Umowę prowadzi ze strony Zamawiającego Pani Joanna Juszkiewicz, telefon: 365 03 40, adres e-mail: joanna.juszkiewicz@wzz.wroc.pl. 6. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość przeglądów konserwacyjnych oraz prac wykonanych w zakresie napraw i usuwania awarii. 7. Maksymalna ilość przeglądów konserwacyjnych w okresie trwania umowy wynosi 150. Wykaz ilości przeglądów wraz z konserwacją dźwigów towarowych w poszczególnych obiektach zawiera załącznik nr 5 do umowy, natomiast wykaz ilości przeglądów wraz z konserwacją dźwigu osobowego zawiera załącznik nr 6 do umowy, z zastrzeżeniem zapisów pkt 8 i 9. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych usług w obrębie pozycji formularza cenowego tj. przeglądów konserwacyjnych oraz napraw i usuwania awarii, w ramach kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. 9. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z zapisów Art. 144 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24). 10. Maksymalna kwota przeznaczona przez Zamawiającego na usługi napraw oraz usunięcia awarii wynosi 2 957,01 zł brutto. 11. W czasie trwania umowy Wykonawca pełni rolę przedstawiciela Zamawiającego w zakresie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U.2017.1040 t.j. z dnia 2017.05.30). 12. Przedstawiciele Wykonawcy wykonujący usługi konserwacji oraz napraw dźwigów zobowiązani są przestrzegać przepisów Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U.2017.1040 t.j. z dnia 2017.05.30) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, w szczególności:  Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U.2001.79.849 z dnia 2001.07.31),  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz.U.2012.1468 z dnia 2012.12.27),  Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U.2003.193.1890 z dnia 2003.11.18),  Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów (Dz.U.2016.811 z dnia 2016.06.08). 13. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na utrzymaniu dźwigów we właściwym stanie technicznym, w szczególności: 1) wykonywaniu badań, prób i pomiarów oraz innych czynności potrzebnych do ustalenia stanu technicznego urządzenia, wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego; 2) sprawowaniu nadzoru eksploatacyjnego polegającego na utrzymywaniu dźwigów w stanie sprawności technicznej zapewniającym niezawodność i bezpieczeństwo ich pracy; 3) wykonywaniu niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania dźwigów towarowych i osobowych napraw wraz z wymianą i utylizacją zużytych części – zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) przystąpieniu do usuwania uszkodzeń i awarii w objętych umową dźwigach; 5) usuwaniu wad wykonanych robót w terminie 3 dni od daty wezwania do ich usunięcia; 6) prowadzeniu usługi pogotowia dźwigowego całodobowego. 14. Wykonawca w ramach konserwacji co najmniej raz na 30 dni przeprowadzi przegląd sprawności oraz konserwację dźwigu osobowego oraz co najmniej raz na 60 dni przeprowadzi przegląd sprawności oraz konserwację dźwigów towarowych objętych niniejszą umową. Pierwszy przegląd konserwacyjny dźwigu osobowego odbędzie się w styczniu 2018r. natomiast dźwigów towarowych w lutym 2018r. 15. Do zadań Wykonawcy w zakresie wykonywania przeglądów wraz z konserwacją należy w szczególności: 1) przestrzeganie instrukcji eksploatacji urządzeń; 2) dokonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów towarowych i osobowych w terminach i zakresie określonych w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzanie:  stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,  prawidłowości pracy elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych,  prawidłowości pracy urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,  prawidłowości obsługi dźwigów towarowych i osobowych;  kompletności oraz czytelności napisów ostrzegawczych, informacji oraz instrukcji umieszczonych na urządzeniu; 3) sprawdzanie przez oględziny stanu:  konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych,  toru jezdnego dźwignic szynowych,  instalacji ochrony przeciwporażeniowej; 4) bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu dźwigów towarowych i osobowych; 5) odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzanie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności; 6) bezzwłoczne powiadamianie eksploatującego dźwigi o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia dźwigu z eksploatacji 16. Wykonawca zobowiązuje się w ramach przedmiotu zamówienia do: 1) utrzymania dźwigów w stałym ruchu - z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonywania czynności konserwacyjnych i naprawczych - oraz zapewnienia dostawy części zamiennych materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do konserwacji i napraw; 2) stałej współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego, w tym obsługi i organizacji przeglądów dokonywanych przez UDT; 3) reprezentowania Zamawiającego podczas przeprowadzanych kontroli przez Inspektora Dozoru Technicznego, ppoż., itp.; 4) niezwłocznego poinformowania osoby upoważnionej przez Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia o czynnościach kontrolnych Inspektora Dozoru Technicznego oraz zaleceniach pokontrolnych; 5) reprezentowania Zamawiającego podczas występowania do producenta dźwigów o usunięcie wad w ramach gwarancji; 6) zawiadomienia IDT o każdym wykonaniu napraw wymagających badań doraźnych eksploatacyjnych dźwigów przez UDT, t.j.:  po wymianie: a) cięgien nośnych, b) urządzeń chwytających, c) zespołu napędowego lub elementów zespołu napędowego, działającego na zasadzie sprzężenia ciernego, d) mechanizmu podnoszenia lub mechanizmu zmiany wysięgu, e) urządzeń zabezpieczających, w szczególności ogranicznika prędkości, urządzeń chwytnych, ogranicznika obciążenia lub systemu ryglowania drzwi przystankowych;  po naprawie mechanizmu podnoszenia lub mechanizmu zmiany wysięgu;  po naprawie konstrukcji nośnej UTB lub jego elementów;  po modernizacji uzgodnionej z organem właściwej jednostki dozoru technicznego;  zmiany miejsca pracy UTB wymagającej jego demontażu i ponownego montażu; 7) dopilnowania bezpiecznej eksploatacji dźwigu przez użytkownika, w tym wyłączenia urządzenia z ruchu z powodu złego stanu technicznego i niezwłocznego powiadomienia osoby upoważnionej przez Zamawiającego; 8) powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach dewastacji, kradzieży lub wadliwej eksploatacji dźwigu, zwłaszcza, gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo pracy urządzenia; 9) powiadomienia Zamawiającego o konieczności uzupełnienia przez niego zdewastowanych lub skradzionych instrukcji dźwigu lub napisów informacyjno-ostrzegawczych; 10) powiadomienia Zamawiającego o nieprawidłowościach związanych z utrzymaniem czystości kabiny, drzwi szybowych, szybów oraz ciągów komunikacyjnych w okolicy dźwigu, 11) nadzorowania prawidłowej obsługi dźwigów; 12) uzupełniania smaru oraz oleju; 13) czyszczenia elementów dźwigowych; 14) realizacji usług będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową; 15) realizacji prac będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych; 16) prowadzenia prac zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Polskimi Normami a także przepisami BHP i PPOŻ, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną; 17) zabezpieczenia i oznakowania miejsca wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia; 18) utrzymanie stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji prac przez cały czas ich trwania; 19) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania prac oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania prac; 20) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania prac po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych prac z zapewnieniem ich utylizacji. 17. W przypadku stwierdzenia przez IDT lub konserwatora konieczności wykonania naprawy, w szczególności niezbędnej ze względu na bezpieczeństwo dla zdrowia i życia ludzkiego, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie osobę upoważnioną przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu umowy. 18. Powyższe postanowienia mają również zastosowanie w przypadku stwierdzenia przez konserwatora uszkodzenia dźwigu wskutek nieprawidłowej eksploatacji, dewastacji lub kradzieży. 19. Wykonawca w trakcie przeprowadzania pierwszego przeglądu konserwacyjnego zobowiązany jest do przeszkolenia personelu kuchni, konserwatora oraz intendenta w zakresie prawidłowej eksploatacji dźwigów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie za przeprowadzenie szkolenia. Z przeprowadzonego szkolenia należy sporządzić protokół, zgodny z załącznikiem nr 9 do umowy. Protokół należy dołączyć do faktury za przeprowadzenie pierwszego przeglądu konserwacyjnego. 20. Wykonawca w trakcie przeprowadzania pierwszego przeglądu konserwacyjnego zobowiązany jest również do sprawdzenia kompletności instrukcji eksploatacji urządzenia i odnotowanie faktu w protokole z wykonania przeglądu konserwacyjnego (wzór stanowi załącznik nr 8 do umowy). 21. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wykonywania napraw i usuwania awarii należy m.in: dokonywanie regulacji i usuwanie elektromechanicznych usterek układu hamulcowego, kontaktów bezpieczeństwa, urządzeń ryglujących drzwi, elementów wchodzących w skład aparatury przekaźnikowo - stycznikowej i elektronicznej, zwieraczy drzwi, żarówek sygnalizacyjnych, informacyjnych zgodnie z instrukcją konserwacji urządzenia zawartą w danych techniczno-ruchowych producenta. 22. Wykonawca przystąpi do usuwania awarii dźwigów objętych umową najpóźniej w ciągu 3 godzin od chwili ich zgłoszenia telefonicznego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Usuwanie awarii należy prowadzić w sposób ciągły. Termin usuwania awarii nie może przekroczyć 24 godzin. Termin ten może być przedłużony tylko na wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. 23. Przy realizacji napraw i usunięciu awarii wymagających wymiany zużytych części wymontowane zużyte części winny być przedstawione - na każde żądanie - do wglądu osobie upoważnionej przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia, w celu potwierdzenia ich faktycznej wymiany. Obowiązkiem Wykonawcy jest utylizacja zużytych części zgodnie z właściwymi przepisami. 24. W przypadku zatrzymania dźwigu osobowego z pasażerem w środku Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego podjęcia działań celem uwolnienia pasażera, w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili zgłoszenia. 25. Wykonawca winien przekazać dwa egzemplarze protokołu z przeprowadzonych czynności. Jeden egzemplarz należy pozostawić w żłobku, w którym realizowana była usługa, natomiast drugi należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego - ul. Fabryczna 15 we Wrocławiu w formie pisemnej, jako załącznik do faktury. Prawidłowo wystawiony protokół (wzór protokołu z przeglądu konserwacyjnego stanowi załącznik nr 8 do umowy) będzie podstawą przyjęcia przez Zamawiającego faktury za wykonaną usługę. 26. Protokół z przeprowadzanej usługi powinien zawierać co najmniej:  datę i miejsce wykonywania usługi,  numer umowy, na podstawie której wykonywana została usługa wraz z datą zawarcia umowy,  nr fabryczny i rodzaj urządzenia dźwigowego, na którym przeprowadzane były prace kontrolne lub naprawcze,  zakres przeprowadzanych prac,  dalsze zalecenia naprawcze/eksploatacyjne,  podpis przedstawiciela Zamawiającego - osoby upoważnionej do realizacji przedmiotu umowy z załącznika nr 7 do umowy - oraz przedstawiciela Wykonawcy. 27. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji napraw przedstawił pracownikowi Działu Techniczno-Eksploatacyjnego i Obsługi kosztorys ofertowy określający przewidywany koszt wykonania usługi. Po weryfikacji i akceptacji kosztorysu ofertowego Wykonawca może przystąpić do realizacji naprawy. W przypadku konieczności usunięcia awarii Zamawiający nie wymaga przedstawienia kosztorysu ofertowego, lecz powiadomienia pracownika Działu Techniczno-Eksploatacyjnego i Obsługi o przewidywanym koszcie wykonania usługi. 28. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne za faktycznie wykonaną ilość przeglądów konserwacyjnych w danym miesiącu. 29. Rozliczenie napraw i usunięcia awarii nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego na podstawie faktur/rachunków za zamontowane przez Wykonawcę materiały/części zamienne oraz odpowiednich katalogów nakładów rzeczowych lub analogii do tych katalogów a w przypadku niemożności zastosowania takiego rozwiązania, rozliczenie nastąpi na postawie rzeczywistej ilości roboczogodzin – pkt 30. 30. Stawka roboczogodziny przedstawiona przez Wykonawcę w ofercie uwzględnia koszty bezpośrednie pracy pracownika i sprzętu powiększone o narzuty kosztów pośrednich i zysku. W przypadku niemożliwości zastosowania odpowiednich katalogów nakładów rzeczowych oraz analogii, cenę wykonanej usługi stanowi iloczyn powyższej stawki roboczogodziny oraz faktycznie przepracowanego czasu (począwszy od przystąpienia do naprawy, skończywszy na uporządkowaniu miejsca wykonania naprawy i wykonaniu niezbędnych prób i rozruchów), powiększony o cenę netto zakupionych materiałów z dodaniem narzutu kosztów zakupu. Do tak ustalonej ceny doliczony zostanie obowiązujący podatek VAT. Formuła do obliczenia ceny na podstawie rzeczywistej ilości roboczogodzin, przed akceptacją przez Zamawiającego: CENA = stawka roboczogodziny x czas + cena zakupionych materiałów netto+ koszty zakupu + VAT. 31. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie za przybycie do miejsca wykonywania usługi, również jeżeli Wykonawca uzna wezwanie przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego jako bezzasadne. 32. Przedmiot umowy będzie realizowany od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:30 a 15:30. Termin wykonania usługi należy uzgodnić telefonicznie lub drogą elektroniczną - z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem - z osobą upoważnioną do realizacji przedmiotu umowy. Dokonywanie przedmiotowych usług w innym niż opisany wyżej terminie wymaga wcześniejszego uzgodnienia. 33. Wykonawca winien złożyć oświadczenie, iż przedmiot umowy będą wykonywać wykwalifikowane osoby, które posiadają wymagane uprawnienia, tj.:  co najmniej jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne E1, uprawniające do wykonywania prac na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie kontrolno-pomiarowym: Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: pkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, pkt 10) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczenia urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2), uzyskanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828 z dnia 2003.05.21),  co najmniej jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne D1, uprawniające do wykonywania prac na stanowisku DOZORU w zakresie kontrolno-pomiarowym: Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: pkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, pkt 10) aparatura kontrolno- pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczania urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2) uzyskanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828 z dnia 2003.05.21),  zaświadczenie kwalifikacyjne do konserwacji urządzeń transportu bliskiego w zakresie dźwigów towarowych i osobowych  aktualne zaświadczenie lekarskie uprawniające do pracy na wysokościach powyżej 1 metra. 34. Wykaz osób posiadających wymienione w punkcie 33 kwalifikacje winien stanowić załącznik do złożonej przez Wykonawcę oferty oraz do umowy. Zmiana osób uprawnionych do realizacji zadania nie wymaga aneksowania umowy, lecz pisemnego powiadomienia osób upoważnionych przez Zamawiającego, przed dokonaniem zmiany osób wytypowanych przez Wykonawcę i uprawnionych do realizacji zadania. 35. Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to konieczne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa oraz zdobyć wszelkie informację, niezbędne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 36. Minimalny okres gwarancji na prace zrealizowane przez Wykonawcę w zakresie napraw i usunięcia awarii wynosi 12 miesięcy, natomiast okres gwarancji na materiały użyte do napraw/konserwacji jest zgodny z gwarancją producenta. 37. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. 38. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłową ochronę przeciwpożarową oraz BHP w trakcie wykonywania prac, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru i zabezpieczenia w tym zakresie. 39. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z wyżej wymienionego zakresu prac osobom trzecim. 40. Wykonawca przedłoży oświadczenie, iż wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia w opisanym poniżej zakresie są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) dokonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów towarowych i osobowych 2) bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu dźwigów towarowych i osobowych; 3) reprezentowanie Zamawiającego podczas przeprowadzanych kontroli przez Inspektorat Dozoru Technicznego; 4) wykonywanie napraw i usunięcia awarii. 41. Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach