Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
Al. Tadeusza Kościuszki 47
90-514 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 628 70 00, , fax. -
REGON: 36375254600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie przeglądów instalacji gazowych w budynkach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi, w podziale na 2 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowej (w tym szczelności) wraz z odbiornikami gazowymi w budynkach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi. Przeglądy – kontrole instalacji i urządzeń gazowych przeprowadzone powinny być zgodnie z art. 62 ust.1 pkt.1 lit. c) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 lipca 2017 r., w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2285). Zakres czynności wymaganych przy sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowej opisuje załącznik nr 8 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na 2 części: Część 1 – 2 184 lokali (RON nr 4-7), Część 2 – 2 964 lokali (RON nr 14-15). 5.2 Usługi sprawdzenia stanu technicznego instalacji gazowej (w tym szczelności) wraz z odbiornikami gazowymi w budynkach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi będą wykonywane według harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę w terminie: maksymalnie do 15 dni od daty zawarcia umowy na podstawie harmonogramu na 2019 r. przeglądów kominiarskich nieruchomości otrzymanych od Kierowników poszczególnych RON-ów. Termin wykonania przeglądów instalacji gazowej określony w harmonogramie przeglądów gazowych Wykonawcy nie może przekraczać 30 dni od terminu wykonania przeglądów kominiarskich, chyba, że w dniu zawarcia umowy termin ten upłynął. W pierwszej kolejności Wykonawca uwzględni nieruchomości dla których termin 30 dniowy już upłynął – dla tych nieruchomości przegląd instalacji gazowej należy uwzględnić w pierwszej kolejności. Harmonogram zostanie sporządzony dla wszystkich nieruchomości ujętych w wykazach (zał. Nr 9.1 - 9.2 do SIWZ), w każdej części postępowania dla poszczególnych RON-ów w oparciu o harmonogram przeglądów kominiarskich. Opracowany przez Wykonawcę harmonogram terminowy realizacji przeglądów instalacji gazowej w nieruchomościach musi być zaakceptowany przez Inspektora nadzoru w branży instalacji gazowej właściwego dla danego RON-u. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – składane zgodnie z pkt 9.2. SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DZP. 26.22.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 7 części
Dodano: 2024-04-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. „Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach”.
Dodano: 2024-04-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn: "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
Dodano: 2024-04-15 - Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ..
Dodano: 2024-03-14 - Wykonanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 3 części
Dodano: 2024-03-12 - DZP.26.160.2023 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
Dodano: 2024-01-31 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych pn.: Modernizacje i remonty dróg na terenie Miasta Łodzi
Dodano: 2023-10-23 - DZP.26.150.2023 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
Dodano: 2023-10-12 - Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 6 części
Dodano: 2023-08-01 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb realizacji projektu ,,Teatr Powszechny w Łodzi - Europejskie Centrum Komedii i Edukacji Teatralnej"
Dodano: 2023-07-22