Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na potrzeby Gminy Koluszki

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na potrzeby Gminy Koluszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości: 7.900 000,00 zł. słownie: siedem milionów, dziewięćset tysięcy złotych przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Koluszki, oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2) Uruchomienie środków z kredytu odbywać się będzie na pisemny wniosek Zamawiającego z 2 - dniowym wyprzedzeniem. Następny dzień po podpisaniu umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego. Kredyt będzie wzięty w terminie dostosowanym do aktualnych potrzeb Zamawiającego tj. w okresie od dnia 25 czerwca 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych obciążeń finansowych jednak kwota zaciągniętego kredytu nie będzie mniejsza niż: 5.000.000,00 zł słownie: pięć milionów złotych. 4) Obsługa kredytu będzie dotyczyła faktycznej kwoty wykorzystanego kredytu. 5) Środki z kredytu bankowego będą przekazane na rachunek Gminy Koluszki. II. Warunki udzielenia i spłaty zaciągniętego kredytu. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Spłata całej kwoty zaciągniętego kredytu będzie następowała od stycznia 2020 r. do grudnia 2029 r. tj. przez okres 10 lat w następujących terminach i kwotach: a) sto dziewiętnaście rat płatnych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca w każdym roku będą wynosiły po: 65.000,00 zł słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych, b) ostatnia sto dwudziesta rata w wysokości: 165.000,00 słownie: sto sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych. 2) Do każdej ze 120 rat należy naliczyć odsetki od faktycznie zaciągniętego kredytu. 3) Kredyt może być spłacony przed terminem spłaty bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat. W sytuacji, gdy kredyt będzie spłacony wcześniej odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25 a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. oraz, gdy Wykonawca posiada aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe ( Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późniejszymi zmianami) lub inne zezwolenie potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz spłaty kredytu - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) dokument (-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach