Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Solna 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3524949 , fax. 94 3524949
- Data zamieszczenia: 2013-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta
ul. Solna 1 1
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3524949, fax. 94 3524949
REGON: 32060528000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.bip.parseta.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie podczas ROCK Festiwal w dniu 24.08.2013. oraz Interfolk w dniach 13-17.08.2013. wraz z postawieniem sceny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie podczas ROCK Festiwal w dniu 24.08.13. oraz Interfolk w dniach 13-17.08.13. wraz z postawieniem sceny Zamówienie obejmuje: Nagłośnienie i oświetlenie - obsługa przez cały okres trwania imprezy w tym także w trakcie prób zespołów, montaż i demontaż nagłośnienia i oświetlenia oraz postawienie sceny zgodnie z wymaganiami: 1. 24.08.2013r. ROCK FESTIWAL miejsce: Amfiteatr ul.Fredry 1, Kołobrzeg 10:00- 15:00 próby zespołów 16:00 - 0:00 koncerty (VOO VOO, ACID DRINKERS, MITCH & MITCH) a) SYSTEM NAGŁOŚNIENIOWY System nagłośnieniowy MIN 2 x 30kW. ADAMSON Y18, MEYERSOUND MILO, MICA, LACOUSTICS V-DOSC, JBL VERTEC, CODA AUDIO, POLAUDIO SLA115, NEXO GEO-D. System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni oraz być w stanie uzyskać poziom 105dB SPL w okolicy stanowiska realizatora. Konsoleta FOH min 48 kanałów - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert.STOŁY CYFROWE YAMAHA PM5D-RH, SOUNDCRAFT Vi6,Vi4 , DIGICO D5, SD7, SD8, MIDAS PRO6. KONSOLETA MONITOROWA MIN 48 kanałów - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. MIN 16 x AUX - KOREKTOR GRAFICZNY NA KAZDYM WYJSCIU, PREFEROWANE YAMAHA M7CL, PM5D-RH, SOUNDCRAFT Vi6,Vi4 , DIGICO D5, SD7, SD8, A&H ILIVE T112 SYSTEM MONITOROWY 12 x WEDGE -PREFEROWANE- HK AUDIO, L-ACOUSTICS 115XT HiQ, d&b MAX JBL SRX712M + DRUMFILL OMIKROFONOWANIE: 3 x zestaw mikrofonów do perkusji; 8 x SM57, 8 x SM58, 20 x dibox SYSTEM OŚWIETLENIOWY SHARPY -12 szt, , ALPHABEAM 300 -6szt, MAC301 - 12szt, MAC 700-10szt, MARTIN ATOMIC -8szt, PC1kW-6szt,BLINDER 2600W - 10 szt, SUNSTRIP - 12szt, światło prowadzące - spot, maszyny do dymów; GRAND MA 2 LIGHT LUB FULL SIZE 2. 13-17.08.2013r. INTERFOLK I miejsce: Amfiteatr, Kołobrzeg - 13.08.13.- 10:00-14:00 próby zespołów; 19:00-23:00 koncert - 14-16.08.13. - 15:00-17:00 próby zespołów; 19:00-23:00 koncerty a) SYSTEM NAGŁOŚNIENIOWY System nagłośnieniowy MIN 2 x 8kW System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni oraz być w stanie uzyskać poziom 100dB SPL w okolicy stanowiska realizatora. Konsoleta FOH min 32 kanały - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. PREFEROWANE STOŁY CYFROWE YAMAHA PM5D-RH,m7cl,LS9, DM1000, SOUNDCRAFT Vi6,Vi4 LUB ANALOGOWE SOUNDCRAFT FIVE,MH, K2, MIDAS HERITAGE 3000, A&H ML 4000 PERYFERIA DO STOŁÓW ANALOGOWYCH- dbx, bss audio, drawmer, tc electronics, yamaha, lexicon. KONSOLETA MONITOROWA MIN 24 kanały - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. MIN 10 x AUX - KOREKTOR GRAFICZNY NA KAZDYM WYJSCIU, PREFEROWANE YAMAHA M7CL,LS9,DM1000. SYSTEM MONITOROWY 8 x WEDGE -PREFEROWANE- L-ACOUSTICS 115XT HiQ, d&b MAX JBL SRX712M. OMIKROFONOWANIE: min. 12 mikrofonów pojemnościowych (min.4 szt podwieszone nad sceną); min. 12 mikrofonów dynamicznych; min. 4 mikrofony bezprzewodowe b) SYSTEM OŚWIETLENIOWY światło ruchome (MAC/ROBE 500,250) .4 szt + światło na publiczność, światło stałe typu PAR 64 - 30szt , światło prowadzące - spot, maszyny do dymów); II miejsce: Plaża centralna, Kołobrzeg 17.08.13. - 10:00 - 14:00 próby zespołów; 19:00- 23:00 koncert a) SYSTEM NAGŁOŚNIENIOWY System nagłośnieniowy MIN 2 x 15kW System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni oraz być w stanie uzyskać poziom 100dB SPL w okolicy stanowiska realizatora. Konsoleta FOH min 32 kanały - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. PREFEROWANE STOŁY CYFROWE YAMAHA PM5D-RH,m7cl,LS9, DM1000, SOUNDCRAFT Vi6,Vi4 LUB ANALOGOWE SOUNDCRAFT FIVE,MH, K2, MIDAS HERITAGE 3000, A&H ML 4000 PERYFERIA DO STOŁÓW ANALOGOWYCH- dbx, bss audio, drawmer, tc electronics, yamaha, lexicon. KONSOLETA MONITOROWA MIN 32 kanały - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. MIN 10 x AUX - KOREKTOR GRAFICZNY NA KAZDYM WYJSCIU, PREFEROWANE YAMAHA M7CL,LS9,DM1000. SYSTEM MONITOROWY 10 x WEDGE -PREFEROWANE- L-ACOUSTICS 115XT HiQ, d&b MAX JBL SRX712M. OMIKROFONOWANIE: min. 12 mikrofonów pojemnościowych (min.4 szt podwieszone nad sceną); min. 12 mikrofonów dynamicznych; min. 4 mikrofony bezprzewodowe b) SYSTEM OŚWIETLENIOWY światło ruchome (MAC/ROBE 500,250) min .8 szt + światło na publiczność, światło stałe typu PAR 64 - 40szt , światło prowadzące - spot, maszyny do dymów SCENA Należy postawić scenę: Zadaszoną, o wymiarach min. 10m/12m, z możliwością zawieszenia systemu nagłośnieniowego poza oknem sceny Zadaszone stanowisko FOH i MONITOR UWAGA! Dopuszcza się użycie innych urządzeń równoważnych powyżej opisywanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799521003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckk.bip.parseta.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Techniczna obsługa wydarzeń plenerowych Opery na Zamku w Szczecinie
Dodano: 2014-03-27 - TECHNICZNA OBSŁUGA WYDARZEŃ PLENEROWYCH OPERY NA ZAMKU W SZCZECINIE
Dodano: 2014-03-18 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - kompleksowa obsługa imprez organizowanych przez Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im.Z.Herberta w zakresie ich nagłośnienia i oświetlenia, obsługi multimedialnej i technicznej sceny na sprzęcie będącym w dyspozycji Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu im.Z.Herberta, w ilości przeciętnie 20 imprez miesięcznie
Dodano: 2013-11-27 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie podczas Mikołajek w dn. 08.12.2013r. oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w dn.12.01.2014r. wraz z postawieniem sceny
Dodano: 2013-11-13 - Gotowanie potraw rybnych połączone z degustacją w ramach projektu Powitanie lata w Dźwirzynie, festyn Smaczna Ryba.
Dodano: 2013-05-20 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie wraz z postawieniem sceny podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dn.13.01.13. oraz Bitwy na Karaoke dn. 10.03.13.
Dodano: 2012-12-14 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie wraz z postawieniem sceny podczas koncertu charytatywnego I wanna dance with Whitney Huston w dniu 28.10.11. oraz Mikołajek w dniu 09.12.12
Dodano: 2012-09-25 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie imprez majowych organizowanych przez Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Z.Herberta
Dodano: 2012-04-12 - SAA/3/2011
Dodano: 2011-10-19 - Zorganizowanie pobytu uczestników obozu szkoleniowego dla członków Chóru Akademickiego Politechniki Koszalińskiej w dniach 19-28.09.2011 r. w miejscowości Dźwirzyno k/Kołobrzegu
Dodano: 2011-08-24