Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Solna 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3524949 , fax. 94 3524949
- Data zamieszczenia: 2013-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta
ul. Solna 1 1
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3524949, fax. 94 3524949
REGON: 32060528000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.bip.parseta.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie podczas Mikołajek w dn. 08.12.2013r. oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w dn.12.01.2014r. wraz z postawieniem sceny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie podczas Mikołajek w dn. 08.12.2013r. oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w dn.12.01.2014r. wraz z postawieniem sceny Zamówienie obejmuje: Nagłośnienie i oświetlenie - obsługa przez cały okres trwania imprezy w tym także w trakcie prób zespołów, montaż i demontaż nagłośnienia i oświetlenia oraz postawienie sceny zgodnie z wymaganiami: 1. 08.12.2013r. MIKOŁAJKI miejsce: hala Millenium, ul. Łopuskiego 38, Kołobrzeg 10:00- próby wykonawców 11:00 - 14:00 przebieg programu a) SYSTEM NAGŁOŚNIENIOWY System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłośnieniowej powierzchni włącznie z trybunami obiektu. Mikser frontowy min 16 kanałowy z 4 punktową korekcją parametryczną na kanał. Mikser z min dwoma wyjściami AUX (z możliwością ustawienia - pre/post) do monitorów. Peryferia do stołów analogowych 6 x kompresor, 2 x procesor pogłosowy, 2xCD, 6 mikrofonów bezprzewodowych, możliwość podłączenia sygnału audio stereo z komputera b) SYSTEM OŚWIETLENIOWY Światło stałe typu PAR 64 - 20 szt c) SCENA o wymiarach 5m/6m z tylną ścianą- horyzontem, wysokość min. 1 m 2. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w dn. 12.01.2014r. - Miejsce: hala Millenium, ul. Łopuskiego 38, Kołobrzeg - 11.01.2014r. - godz.11:00 - 20:00 - próby prezentacji zespołów tanecznych i wokalnych amatorskiego ruchu artystycznego - 12.01.2014r. : godz. 14:00 -16:00 próby zespołu Marika i Spokoarmia, godz. 16:30- 18:30 - koncert WOŚP amatorskiego ruchu artystycznego, godz. 18:30 - 19:00 przerwa techniczna do zainstalowania zespołu Marika i Spokoarmia (bez perkusji i drumsów), godz. 19:00 - 20:00 koncert zespołu Marika i Spokoarmia a) SYSTEM NAGŁOŚNIENIOWY System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni, włącznie z trybunami obiektu. Mixer frontowy min. 24 kanałowy z 4 punktową korekcją parametryczną na kanał. Sprzęt umożliwiający odtwarzanie z płyt CD, pendriva, laptopa czy tableta. Mikser z min. dwoma wyjściami AUX ( z możliwością ustawienia- pre/post) do monitorów oraz monitory odsłuchowe dla zespołów i wokalistów. Peryferia do stołów analogowych - 6 x kompresor, 2 x procesor pogłosowy, 2 x CD. Opis systemu nagłośnieniowego dla zespołu MARIKA I SPOKOARMIA znajduje się w Riderze Technicznym, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Dopuszcza się użycie sprzętu równoważnego opisywanemu, jednakże wszelkie zmiany wymagają bezwzględnie konsultacji i uprzednio wyrażonej na nie pisemnej zgody realizatora dźwięku: Tomek Rudzki, tel. 601 531 896, e-mail: yazsound@gmail.com b) SYSTEM OŚWIETLENIOWY 6x głowica 250W, 6 x głowica 250W Wash, 16 x PAR 64 LED, 10x PAR 64 (1000W) + dimmer, 6 x Sunstrip, wytwornica dymu 1500 W c) SCENA Scena o wymiarach: 10mx12m o wysokości 1m + 2 podesty wysunięte na kolumny odsłuchowe (1mx4m), 2 rampy oświetleniowe 10 metrowe oraz dodatkowe podesty na scenie pod perkusję i drumsy dla zespołu Marika i Spokoarmia o wymiarach 3mx6m o wysokości 0,5 m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799521003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckk.bip.parseta.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Techniczna obsługa wydarzeń plenerowych Opery na Zamku w Szczecinie
Dodano: 2014-03-27 - TECHNICZNA OBSŁUGA WYDARZEŃ PLENEROWYCH OPERY NA ZAMKU W SZCZECINIE
Dodano: 2014-03-18 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - kompleksowa obsługa imprez organizowanych przez Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im.Z.Herberta w zakresie ich nagłośnienia i oświetlenia, obsługi multimedialnej i technicznej sceny na sprzęcie będącym w dyspozycji Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu im.Z.Herberta, w ilości przeciętnie 20 imprez miesięcznie
Dodano: 2013-11-27 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie podczas ROCK Festiwal w dniu 24.08.2013. oraz Interfolk w dniach 13-17.08.2013. wraz z postawieniem sceny
Dodano: 2013-07-16 - Gotowanie potraw rybnych połączone z degustacją w ramach projektu Powitanie lata w Dźwirzynie, festyn Smaczna Ryba.
Dodano: 2013-05-20 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie wraz z postawieniem sceny podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dn.13.01.13. oraz Bitwy na Karaoke dn. 10.03.13.
Dodano: 2012-12-14 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie wraz z postawieniem sceny podczas koncertu charytatywnego I wanna dance with Whitney Huston w dniu 28.10.11. oraz Mikołajek w dniu 09.12.12
Dodano: 2012-09-25 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie imprez majowych organizowanych przez Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Z.Herberta
Dodano: 2012-04-12 - SAA/3/2011
Dodano: 2011-10-19 - Zorganizowanie pobytu uczestników obozu szkoleniowego dla członków Chóru Akademickiego Politechniki Koszalińskiej w dniach 19-28.09.2011 r. w miejscowości Dźwirzyno k/Kołobrzegu
Dodano: 2011-08-24