Przetargi.pl
TECHNICZNA OBSŁUGA WYDARZEŃ PLENEROWYCH OPERY NA ZAMKU W SZCZECINIE

Opera na Zamku ogłasza przetarg

  • Adres: 71-637 Szczecin, ul. Teofila Firlika 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4348102, 4348135 , fax. 91 4348133
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opera na Zamku
    ul. Teofila Firlika 20 20
    71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4348102, 4348135, fax. 91 4348133
    REGON: 00028047100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TECHNICZNA OBSŁUGA WYDARZEŃ PLENEROWYCH OPERY NA ZAMKU W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na obsłudze technicznej artystycznych wydarzeń plenerowych organizowanych przez Operę na Zamku: 1)Zadanie 1: próby oraz koncert ,Dla niepodległej, w Teatrze Letnim a)wynajem, montaż i demontaż nagłośnienia wraz z obsługą techniczną. b)wynajem, montaż i demontaż oświetlenia wraz z obsługą techniczną. Termin: 02 - 04.06.2014r.,Miejsce realizacji: Teatr Letni, ul. Juliana Fałata 2, Szczecin. 2) Zadanie 2: próby oraz koncert ,Tym, którzy nie powrócili z morza, a)wynajem, montaż i demontaż nagłośnienia wraz z obsługą techniczną. b)wynajem, montaż i demontaż oświetlenia wraz z obsługą techniczną. c)wynajem, montaż i demontaż sceny. Termin: 13 - 14.06.2014r. Miejsce realizacji: Cmentarz Centralny w Szczecinie, ul. Ku Słońcu 125a, Szczecin. 3)Zadanie 3: próby oraz premiera spektaklu operowego ,Hrabina Marica, w Teatrze Letnim. a)wynajem, montaż i demontaż nagłośnienia wraz z obsługą techniczną. b)wynajem, montaż i demontaż oświetlenia wraz z obsługą techniczną. Termin: 19 - 22.06.2014r. Miejsce realizacji: Teatr Letni, ul. Juliana Fałata 2, Szczecin. 4)Zadanie 4: próby oraz premiera spektaklu operowego ,Turniej Tenorów, w Teatrze Letnim. a)wynajem, montaż i demontaż nagłośnienia wraz z obsługą techniczną. b)wynajem, montaż i demontaż oświetlenia wraz z obsługą techniczną. Termin: 26 - 28.06.2014r. Miejsce realizacji: Teatr Letni, ul. Juliana Fałata 2, Szczecin. 2.Specyfikacja systemu nagłośnienia: Do realizacji: Zadania 1: próby oraz koncert ,Dla niepodległej, w Teatrze Letnim Zadania 3: próby oraz premiera spektaklu operowego,Hrabina Marica, w Teatrze Letnim Zadania 4: próby oraz premiera spektaklu operowego,Turniej Tenorów, w Teatrze Letnim. Wynajem nagłośnienia wraz z obsługą techniczną: Zapewnienie nagłośnienia do realizacji wydarzeń, przy czym przez nagłośnienie należy rozumieć dostarczenie sprzętu (transport na miejsce imprezy), jego zainstalowanie obsługę i nadzór przez cały okres trwania prób i koncertów oraz demontaż po zakończeniu, wg. załączonego harmonogramu. Zapewnienie obsługi na miejscu: w szczególności w trakcie prób i koncertów, przez upoważnionych do działania przedstawicieli Wykonawcy. Obsługa techniczna zapewniona przez Wykonawcę winna współpracować z obsługą techniczną Opery na Zamku w celu szybkiego, bezpiecznego montażu nagłośnienia, przeprowadzenia prób. 1)System nagłośnienia widowni (FOH) Wymagane jest zapewnienie równomiernego nagłośnienia za pomocą wysokiej jakości aktywnego systemu wyrównanego liniowo. 2)Kolumny głośnikowe a)Wymagany jest aktywny czterodrożny system nagłośnieniowy z minimum czterodrożnym, aktywnym podziałem częstotliwości z możliwością korekcji fazowo - częstotliwościowej układu. b)Dopuszczone są wyłącznie najwyższej serii modele zestawów głośnikowych Line Array c)Systemy powinny być bezwzględnie podwieszone. Zawieszenia powinny posiadać niezbędny atest i możliwość regulacji kątów zawieszenia głośników zestawu. d)System nagłośnieniowy powinien równomiernie pokrywać dźwiękiem cały obszar Teatru Letniego w Szczecinie, spełniając następujące warunki: - powinien być złożony z min. dwóch gron składających się z co najmniej 6 kolumn głośnikowych Line Array każdy oraz z min. 4 kolumn głośnikowych niskotonowych SUB BASS. Zestawy sub-bass muszą być ustawione i zestrojone w konfiguracji kardioidalnej. Pojedyńcze elementy systemu FOH - kolumny - winny być wyprodukowane przez tego samego producenta, powinny stanowić komplet dedykowany przez producenta. e)System monitorowy powinien składać się z 8 profesjonalnych głośników monitorowych posiadających możliwość ustawienia na statywach. 3)Konsoleta mikserska FOH a)Konsoleta cyfrowa posiadająca możliwość obsługi 64 kanałów wejściowych, 16 wyjściowych, przesyłająca sygnał cyfrowo za pomocą standardu MADI b)Konsoleta powinna być usytuowana w odległości 30-60m, centralnie w osi sceny. 4)Procesor głośnikowy a)Profesjonalny cyfrowy procesor głośnikowy, posiadający możliwość korekcji fazowo-częstotliwościowej, dedykowany do aparatury, którą Wykonawca będzie realizował nagłośnienie w ramach wykonania przedmiotu zamówienia. b)Procesor powinien znajdować się przy stanowisku realizatora FOH z możliwością bezpośredniego dostępu. 5)Mikrofony Mikrofony profesjonalne: a)25 x pojemnościowe mikrofony o charakterystyce kardioidalnej z mocowaniem typu clip-on umożliwiającym mocowanie na instrumentach smyczkowych b)8 x wielkomembranowy mikrofon pojemnościowy o charakterystyce kardioidalnej wysokiej jakości c)8 x mikrofon dynamiczny d)6 x małomembranowy mikrofon pojemnościowy o charakterystyce kardioidalnej e)3 x dynamiczny mikrofon bezprzewodowy f)10 x mikrofonów lavalier do bodypacków SHURE UR1 posiadające złącza XLR g)mikrofon pomiarowy 6)Uwagi dodatkowe a)Aparatura nagłośnieniowa łącznie z rozstawieniem mikrofonów (sprawdzone przeloty) zgodnie z dostarczonym po podpisaniu umowy stage planem powinna być uruchomiona i sprawdzona na około 2 godziny przed próbami. b)System nagłośnieniowy musi być bezwzględnie wolny od przydźwięków. c)Instalacja elektryczna musi być bezwzględnie sprawna, sprawdzona na okoliczność zaistnienia niebezpieczeństwa porażenia prądem elektrycznym, zaopatrzona w ważne atesty. d)Wszystkie gniazdka sieciowe udostępnione na scenie powinny być zaopatrzone w sprawny bolec uziemiający. e)Konfigurację aparatury dla potrzeb koncertu należy opracować w odpowiednim, dedykowanym dla danego systemu dźwiękowego programie symulacyjnym. f)Należy dołączyć symulację pokrycia terenu przez proponowany system nagłośnieniowy. g)W miejscu realizacji dźwięku frontowego (30-60m przed sceną) system powinien zapewnić skuteczność co najmniej 98 dB ( A-ważone), bez żadnych słyszalnych szumów, przydźwięków i zniekształceń. Do realizacji w ramach: Zadania 2: próby oraz koncert ,Tym, którzy nie powrócili z morza, Wynajem nagłośnienia wraz z obsługą techniczną: Zapewnienie nagłośnienia do realizacji wydarzeń, przy czym przez nagłośnienie należy rozumieć dostarczenie sprzętu (transport na miejsce imprezy), jego zainstalowanie obsługę i nadzór przez cały okres trwania prób i koncertów oraz demontaż po zakończeniu wg. załączonego harmonogramu. Zapewnienie obsługi na miejscu: w szczególności w trakcie prób i koncertów, upoważnionych do działania przedstawicieli Wykonawcy. Obsługa techniczna zapewniona przez Wykonawcę winna współpracować z obsługą techniczną Opery na Zamku w celu szybkiego, bezpiecznego montażu nagłośnienia, przeprowadzenia prób. 1)System FOH i monitorowy a)Wymagany jest aktywny, tubowy, punktowy system o wysokiej skuteczności akustycznej. b)Systemy powinny być bezwzględnie podwieszone. Zawieszenia powinny posiadać niezbędny atest i możliwość regulacji kątów zawieszenia głośników zestawu. c)System nagłośnieniowy powinien równomiernie pokrywać dźwiękiem cały zadany obszar Cmentarza Centralnego w Szczecinie (ok. 60m głębokości, 100m szerokości), spełniając następujące warunki: - powinien być złożony z min. dwóch gron składających się z co najmniej 3 kolumn głośnikowych oraz z min. 2 kolumn głośnikowych niskotonowych SUB BASS. Pojedyńcze elementy systemu FOH - kolumny - winny być wyprodukowane przez tego samego producenta, powinny stanowić komplet dedykowany przez producenta. d)System monitorowy powinien składać się z 8 głośników monitorowych wysokiej jakości na 8 osobnych torach audio, posiadających możliwość ustawienia na statywach. 2)Konsoleta mikserska FOH a)Konsoleta cyfrowa posiadająca możliwość obsługi 64 kanałów wejściowych, 16 wyjściowych, przesyłająca sygnał cyfrowo za pomocą standardu MADI b)Konsoleta powinna być usytuowana w odległości 30-60m, centralnie w osi sceny. 3)Procesor głośnikowy a)Profesjonalny cyfrowy procesor głośnikowy, posiadający możliwość korekcji fazowo-częstotliwościowej, dedykowany do aparatury, którą Wykonawca będzie realizował nagłośnienie w ramach wykonania przedmiotu zamówienia. b)Procesor powinien znajdować się przy stanowisku realizatora FOH z możliwością bezpośredniego dostępu. 4)Mikrofony Mikrofony profesjonalne: a)25 x pojemnościowe mikrofony o charakterystyce kardioidalnej z mocowaniem typu clip-on umożliwiającym mocowanie na instrumentach smyczkowych b)8 x wielkomembranowy mikrofon pojemnościowy o charakterystyce kardioidalnej wysokiej jakości c)8 x mikrofon dynamiczny d)6 x małomembranowy mikrofon pojemnościowy o charakterystyce kardioidalnej e)3 x dynamiczny mikrofon bezprzewodowy f)10 x mikrofonów lavalier do bodypacków SHURE UR1 posiadające złącza XLR g)mikrofon pomiarowy 5)Uwagi dodatkowe a)Aparatura nagłośnieniowa łącznie z rozstawieniem mikrofonów (sprawdzone przeloty) zgodnie z dostarczonym po podpisaniu umowy stage planem powinna być uruchomiona i sprawdzona na około 2 godziny przed próbami. b)System nagłośnieniowy musi być bezwzględnie wolny od przydźwięków. c)Instalacja elektryczna musi być bezwzględnie sprawna, sprawdzona na okoliczność zaistnienia niebezpieczeństwa porażenia prądem elektrycznym, zaopatrzona w ważne atesty. d)Wszystkie gniazdka sieciowe udostępnione na scenie powinny być zaopatrzone w sprawny bolec uziemiający. e)Konfigurację aparatury dla potrzeb koncertu należy opracować w odpowiednim, dedykowanym dla danego systemu dźwiękowego programie symulacyjnym. f)Należy dołączyć symulację pokrycia terenu przez proponowany system nagłośnieniowy. g)W miejscu realizacji dźwięku frontowego (30-60m przed sceną) system powinien zapewnić skuteczność co najmniej 98 dB ( A-ważone), bez żadnych słyszalnych szumów, przydźwięków i zniekształceń. 3.Specyfikacja systemu oświetlenia: Do realizacji: Zadania 1: próby oraz koncert ,Dla niepodległej, w Teatrze Letnim Zadania 2: próby oraz koncert ,Tym, którzy nie powrócili z morza, Zadania 3: próby oraz koncert - próby oraz premiera spektaklu operowego ,Hrabina Marica, w Teatrze Letnim Zadania 4: próby oraz koncert - próby oraz premiera spektaklu operowego ,Turniej Tenorów, w Teatrze Letnim W skład systemu oświetlenia wchodzą: 1)Aparaty oświetleniowe: a)10 szt. Głowica ruchoma typu wash: Lampa o mocy min 575W, CMY oraz koło korekcji temperatury barwowej w zakresie 3200-5700K, lub 10 szt. Głowica ruchoma typu wash oparta na technologii LED, RGBW: Pełna korekcja w zakresie 3200-5700K, niezależne sterowanie każdą barwą z zakresu RGBW, zmotoryzowany zoom w zakresie 15-60 stopni o mocy źródła światła minimum 300W. b)6szt. Głowica ruchoma typu wash: Lampa o mocy 1200W, CMY, CTC, zmotoryzowany zoom; c) 8 szt. Głowica ruchoma typu spot: Lampa o mocy min 575W, CMY oraz koło korekcji temperatury barwowej w zakresie 3200-5700K; d)10 szt. Naświetlacze, ruchome, oparte na technologi LED: Moc źródła światła min 108W, CMY, RGB, HSV, korekcja: 3200-5500K, IP 64; e)16 szt. Urządzenie typu Sunstrip, oparty na technologi LED: Moc źródeł światła min 30W. RGB; f)Wszystkie urządzenia winny być dostarczone w skrzyniach transportowych wraz z niezbędnym okablowaniem, hakami, uchwytami do podwieszenia oraz atestowanymi linkami zabezpieczającymi. 2)Kraty: System kratownic aluminiowych, min. 33mm, elementy o łącznej dlugości 16m, system łączeń zgodny ze standatem Eurotruss. 3)Peryferia: a)1szt. Dimerpack: Minimum 36 kanały, min 2kW na kanał, zasialny prądem trójfazowym, pełne sterowanie DMX. Wraz z dimmerem dostarczyć należy pełen zestaw kabli przyłączeniowych dla złącz: 125A, 63A. b) 1szt.Trojfazowy kabel zasilający 125A Długość 150m. c) 10szt.Przedłużacz jednofazowy, przewód min 2,5mm2, zakończony wtykami jednofazowymi w standardzie uniszuko. Długość 10m. d)10szt. Przedłużacz jednofazowy, przewód min 2,5mm2, zakończony wtykami jednofazowymi w standardzie uniszuko. Długość 20m. e)15szt.Przedłużacz jednofazowy, przewód min 2,5mm2, zakończony wtykami jednofazowymi w standardzie uniszuko. Długość 5m. f)20szt.Kable DMX, 3pinXLR.Długość 5m g)10szt. Kable DMX, 3pinXLR.Długość 10m 5.Specyfikacja sceny: Do realizacji: Zadania 2: próby oraz koncert ,Tym, którzy nie powrócili z morza, Wynajem i przygotowanie sceny: 1)Scena musi być konstrukcją posiadającą aktualne atesty 2)Minimalne wymiarem jest 12 x 10 m. 3)Scena powinna być : a)wypoziomowana, stabilna oraz powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 września 2010 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy organizacji i realizacji widowisk Dz.U.2010.184.1240. b)wyposażona w schody umożliwiające bezproblemowe i bezpieczne wejście na scenę. c)powierzchnia sceny powinna być wykonana lub obita antypoślizgowym materiałem (najlepiej czarny-matowy). d)scena musi być zadaszona i osłonięta (zabezpieczona), w tym boki sceny przed: wiatrem i deszczem z trzech stron tak, aby nie było możliwości zalania instrumentów oraz sprzętu przez deszcz. 4)do sceny powinien być zapewniony dojazd samochodami w celu rozładunku instrumentów. 6.Zamawiający wymaga uzgodnienia z Zamawiającym organizacji systemu nagłośnieniowego w terminie nie późniejszym niż 21 dni kalendarzowych przed planowanym terminem koncertu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799521003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 2500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) w terminie do dnia 26.03.2014r. do godziny 08.30. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski nr 97 1050 1559 1000 0023 3432 4361, z dopiskiem wskazującym nazwę i część zamówienia, której dotyczy składana oferta: Techniczna obsługa wydarzeń plenerowych Opery na Zamku w Szczecinie. 2)Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 3)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Opery na Zamku , ( V piętro - księgowość, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00. - 16.00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Opery na Zamku w Szczecinie) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1)wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14.W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opera.szczecin.pl/ofc/ogloszenia/przetargi-opery-na-zamku/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach