Przetargi.pl
Usługi w zakresie organizacji i przeprowadzenia zajęć dydaktycznych - pozalekcyjnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu, w ramach Projektu systemowego Lepsza edukacja - lepsza przyszłość części 1 - 22

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Karola Miarki 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4147334, 4152255, 4153001 , fax. 032 4147334, 4152255 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących
    ul. Karola Miarki 4 4
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, fax. 032 4147334, 4152255 w. 42
    REGON: 00019307400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswnis.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka podległa administracji samorzadowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie organizacji i przeprowadzenia zajęć dydaktycznych - pozalekcyjnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu, w ramach Projektu systemowego Lepsza edukacja - lepsza przyszłość części 1 - 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługi organizacji i przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach Projektu systemowego Lepsza edukacja - lepsza przyszłość w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu. 2. Z uwagi na różny rodzaj zajęć zamówienie podzielono na części 1 - 22, w tym: część 1 - edukacja polonistyczna w SP I-III - 1 nauczyciel, 50 godzin zajęć; część 2 - język angielski SP I-III - 1 nauczyciel, 100 godzin zajęć; część 3 - edukacja matematyczna SP I-III - 1 nauczyciel, 50 godzin zajęć; część 4 - edukacja przyrodnicza SP I-III - 1 nauczyciel, 50 godzin zajęć; część 5 - zajęcia specjalistyczne - rewalidacja mowy i słuchu SP I-III - 2 nauczycieli, po 50 godzin zajęć; część 6 - język polski SP IV-VI - 1 nauczyciel, 100 godzin zajęć; część 7 - język angielski SP IV-VI - 1 nauczyciel, 108 godzin zajęć; część 8 - matematyka SP IV-VI - 1 nauczyciel, 108 godzin zajęć; część 9 - przyroda SP IV-VI - 1 nauczyciel, 108 godzin zajęć; część 10 - informatyka Gimnazjum - 1 nauczyciel, 108 godzin zajęć; część 11 - matematyka Gimnazjum - 1 nauczyciel + 1 tłumacz j. migowego, po 100 godzin zajęć; część 12 - biologia Gimnazjum - 1 nauczyciel, 100 godzin zajęć; część 13 - chemia Gimnazjum - 1 nauczyciel, 108 godzin zajęć; część 14 - fizyka Gimnazjum - 1 nauczyciel, 108 godzin zajęć; część 15 - geografia Gimnazjum - 1 nauczyciel, 108 godzin zajęć; część 16 - język polski Gimnazjum - 1 nauczyciel, 100 godzin zajęć; część 17 - język angielski Gimnazjum - 1 nauczyciel 100 godzin zajęć; część 18 - zajęcia sportowe SP i Gimnazjum - 2 nauczycieli, po 124 godziny zajęć; część 19 - zajęcia terapeutyczne z psychologiem SP i Gimnazjum - 1 psycholog, 58 godzin zajęć; część 20 - zajęcia terapeutyczne z pedagogiem SP i Gimnazjum - 1 pedagog, 58 godzin zajęć; część 21 - zajęcia teatralne SP I-III - 1 nauczyciel, 100 godzin zajęć; część 22 - zajęcia Szkolny Ośrodek Kariery - 1 nauczyciel, 50 godzin zajęć. 3. Główne cele i założenia realizowanego Projektu oraz szczegółowy zakres usług, jak również wymagania osobowe oraz obowiązki Wykonawcy określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Wymagania Zamawiającego 1) Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji i przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych dla niepełnosprawnych - niesłyszących, słabosłyszących oraz z lekkim upośledzeniem, uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum mających na celu zwiększenie teoretycznej i praktycznej wiedzy uczniów. 2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wymaganą kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć będących przedmiotem zamówienia oraz mającą odpowiednie przygotowanie i doświadczenie w pracy z uczniami niepełnosprawnymi - niesłyszącymi, słabosłyszącymi oraz z lekkim upośledzeniem. 3) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i doświadczenia zawodowe osób przeznaczonych do realizacji zadania wykazanych w załączniku nr 4 - Wykaz kadry . 4) Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy program oraz harmonogram zajęć na okres do końca czerwca 2014r. Kolejne semestralne harmonogramy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed rozpoczęciem następnego semestru. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego praw autorskich do opracowanych materiałów szkoleniowych. 6) Wykonawcę zobowiązuje się do systematycznego prowadzenia szczegółowej dokumentacji oraz do przygotowania i przeprowadzenia wśród uczestników zajęć sprawdzianów wiedzy i umiejętności przed rozpoczęciem zajęć, w trakcie realizacji i po ich zakończeniu w celu dokonania ewaluacji. 7) Prowadzący zajęcia będą poddawani hospitacji i kontroli (w tym niezapowiedzianej) prowadzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego oraz przez uprawnione organy nadzoru. 8) W przypadku utworzenia przez Zamawiającego platformy E-lerning, prowadzący zajęcia nauczyciele, po uprzednim ich przeszkoleniu, będą zobowiązani do korzystania z tego narzędzia. 9) Wszelka dokumentacja związana z przedmiotem zamówienia oraz materiały szkoleniowe winne być oznakowane logo projektu PO KL zgodnie z aktualnie obowiązującymi wytycznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswnis.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach