Przetargi.pl
Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu -RDW Żołędowo w 2010r. z podziałem na 2 części.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu -RDW Żołędowo w 2010r. z podziałem na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu - RDW Żołędowo w 2010r. z podziałem na 2 części. 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia dla: 2.1. części nr 1 - usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu: -obsługa techniczna OT - 1 (planowana ilość napraw ok. 12 razy), -obsługa techniczna OT - 2 + wymiana oleju (planowana ilość napraw ok. 12 razy) załącznik nr 3 do zarządzenia nr 7/91 Naczelnego Dyrektora ODP z dnia 6.05.1991 r. - dołączony do SIWZ, -naprawy bieżące (awaryjne) wynikające z eksploatacji pojazdów bądź podobnego sprzętu (orientacyjna, planowana ilość r-godz. warsztatowych wynosi 120), -wymagana odległość warsztatu od siedziby Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko - nie może przekroczyć 10 km. Pojazdy i sprzęt przewidziany do napraw warsztatowych: -Polonez Caro+ o numerze rejestracyjnym BCS 3329, -Daewoo Tico o numerze rejestracyjnym CBY F003, -Daewoo Lublin 3 o numerze rejestracyjnym BCD 9729, -Intrall Lublin 3 Mi o numerze rejestracyjnym CBY 39SH, -Skoda Fabia o numerze rejestracyjnym CB 9654G, -Przyczepa ciągnika o numerze rejestracyjnym CBY R152, -Przyczepa samochodowa o numerze rejestracyjnym CBY R004, -Rozdrabniarka do gałęzi Skorpion o numerze rejestracyjnym CBY R150, - Ładowacz Cyklop, -Ciągnika Farmtrac 70 o numerze rejestracyjnym CBY N509. 2.2. części nr 2 - przegląd, konserwację i usuwanie awarii sprzętu biorącego udział w Zimowym Utrzymaniu Dróg: - naprawa sprzętu wg ilości i stawki r-g (orientacyjna, planowana ilość r-godz. warsztatowych wynosi 100), -Wykonanie przeglądów w siedzibie Zamawiającego, a wykonanie napraw u Wykonawcy ZUD ( np. ZUK Świecie, PUM Nowe) bądź w warsztacie Wykonawcy. - wymagana odległość siedziby Wykonawcy od siedziby Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko - nie może przekroczyć 45 km. Sprzęt przewidziany do przeglądu, konserwacji i usuwania awarii: - Solarka SCHMIDT ECOS - 1 szt., - Piaskarka P-1 - 3 szt., - Pług PO- 64 - 4 szt., - Pług OZW 32 - 3 szt., - Pług POD-5 (sercowy) - 1 szt., - Pług wirnikowy PWF-2500 - 1 szt., 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy. 6. Ceny materiałów nie mogą odbiegać od średnich notowań rynkowych. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi min. 3 miesiące, a na nowo wbudowane części 12 miesięcy - dokonując oświadczenia w szczegółowej specyfikacji kosztów. 8. Wykonawca dokona przeglądu, wymiany lub naprawy części zużytych (uszkodzonych) i oleju na podstawie szczegółowej specyfikacji kosztów, za zgoda Zamawiającego, wyłącznie fabrycznie nowe i dołączy ją do faktury. 9. Termin napraw bieżących (awaryjnych) nie może przekroczyć 3 dni, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach powyższy termin może ulec przedłużeniu, za zgodą Zamawiającego. ! istnieje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia środków transportu lub sprzętu przewidzianych do naprawy w roku 2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia możę ubiegać się Wykonawca, który: 1. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1, ust 2 ustawy p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p.; 2. Prowadzenie działalności gospodarczej; 3. Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat; 4.Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek; 5. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem . Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń wg formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1, ust 2 ustawy p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p.; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia); 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat; 4. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; 5. Wykaz części zamówienia które wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. Dotyczy tylko tych wykonawców którzy zamierzają realizować zamówienie przy pomocy podwykonawców - nie określa się wymagań; 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na termin składania ofert w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw-bydgoszcz.com.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach