Przetargi.pl
Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu oraz dostawy części zamiennych - RDW Żołędowo w 2016 r. z podziałem na 2 części: CZĘŚĆ NR 1 - Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu, CZĘŚĆ NR 2 - Usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (52) 370-57-17 , fax. (52) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (52) 370-57-17, fax. (52) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu oraz dostawy części zamiennych - RDW Żołędowo w 2016 r. z podziałem na 2 części: CZĘŚĆ NR 1 - Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu, CZĘŚĆ NR 2 - Usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu oraz dostawy części zamiennych - RDW Żołędowo w 2016 r. z podziałem na 2 części:CZĘŚĆ NR 1- Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu, CZĘŚĆ NR 2 - Usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu , CPV 50 11 00 00 - 9 Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi, CPV 34 30 00 00 - 0 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich,2.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. Zamówienie podzielono na 2 części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu (pojazdy garażowane w RDW Żołędowo) ,1.obsługa techniczna OT - 1 (planowana ilość napraw ok. 6 razy),2.obsługa techniczna OT - 2 + wymiana oleju (planowana ilość napraw ok. 6 razy) wg zakresu czynności instrukcji danego pojazdu lub sprzętu,załącznik nr 3 do zarządzenia nr 7/91 Naczelnego Dyrektora ODP z dnia 6.05.1991 r. - dołączony do SIWZ, 3.naprawy bieżące (awaryjne) wynikające z eksploatacji pojazdów bądź podobnego sprzętu (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 210),Pojazdy i sprzęt przewidziany do napraw warsztatowych: - Skoda Fabia o numerze rejestracyjnym CBY JK88,- Skoda Fabia o numerze rejestracyjnym CB 9654G, - Fiat Panda o numerze rejestracyjnym CBY SN06,- Citroen Jumper o numerze rejestracyjnym CBY 42M5, - Daewoo Lanos o numerze rejestracyjnym CIN 1C94,- Intrall Lublin 3 Mi o numerze rejestracyjnym CBY 39SH, - Ford Transit o numerze rejestracyjnymCBY 3002F,- Ciągnik FARMTRAC 70 o numerze rejestracyjnym CBY N509,- Przyczepa VIOLA o numerze rejestracyjnym CBY R004, - Rębak SKORPION o numerze rejestracyjnym CBY R182,- Przyczepa AUTOSAN o numerze rejestracyjnymCBY R152,- Ładowacz Cyklop.4. Opcjonalnie dostawa części zamiennych.Zamawiający dostarczy potrzebne części zamienne chyba, że cenę konkurencyjną przedstawi Wykonawca. Wtedy to Wykonawca będzie dostarczał części zamienne zgodnie z udzielonym rabatem wykorzystując prawo opcji zgodnie z ust. III pkt. 3 SIWZ. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 - usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu - naprawa sprzętu wg ilości i stawki r-g (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 75) oraz opcjonalnie dostawa części zamiennych, Sprzęt przewidziany do konserwacji i usuwania awarii: Kosa spalinowa FS 55 - 1 szt.,Kosy spalinowe FS 200 - 2 szt., Kosa spalinowa FS 240 - 1 szt.,Kosa spalinowa FS 350 - 2 szt., Kosa spalinowa FS 360- 5 szt., Kosa spalinowa FS 450 - 2 szt.,Podkrzesywarka HT-75 - 3 szt., Piła spalinowe MS 250- 1 szt., Piła spalinowa MS 261- 1 szt., Piły spalinowe MS 361 - 2 szt., Piły spalinowe MS 362- 2 szt.,Piła spalinowa MS 440 - 1 szt., Piła spalinowa MS 441 - 1 szt., Zagęszczarka CF 1 - 1 szt., Zagęszczarka VP 1340 R - 1 szt., Agregat prądotwórczy F7001 - 1 szt., Świder glebowy BT 360- 1 szt., Piła do cięcia asfaltu TS-400 - 1 szt., Dmuchawo-opryskiwacz SR-420- 1 szt., Nagrzewnica olejowa B35 CL- 1 szt.,Prostownik z rozruchem 570A- 1 szt.,Agregat spawalniczy INWERTMax 161 LOGIC- 1 szt., Agregat spawalniczy MIG/MAG 220D SHERMAN- 1 szt.,Myjka KARCHER HD6/15PLUS- 1 szt.,Odśnieżarka STIGA CRYSTAL- 1 szt., Nożyce spalinowe do żywopłotu- 1 szt., Wiertarka stołowa PROMA -1 szt., Wiertarko-wkrętarka BOSH GSR-1800 Li-1 szt.,Kosiarka Stiga -1 szt.,Wymagania ogólne dotyczące części nr 1 i 2:1.1Usługa obejmuje wykonanie prac (robociznę) oraz dostawę i montaż nowych potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów gumowych oraz części zamiennych pojazdów lub sprzętu.1.2 Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi pojazdów i sprzętu oraz diagnostyki układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia, zawieszenia, geometrii kół, oraz stanowiska do wykonywania diagnostyki komputerowej silnika, układów elektronicznych pojazdu.- konserwacji pojazdów,- przeglądów technicznych OT-1,- przeglądów technicznych OT-2,-posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów i podzespołów,- Usługi serwisowania sprzętu muszą być świadczone w autoryzowanym serwisie dla marki sprzętu STIHL, która wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Sprzęt wchodzący w zakres przedmiotu Zamówienia (dotyczący wyłącznie części nr 2),objęty jest gwarancją producenta. Z uwagi na istniejące ryzyko utraty gwarancji oraz potrzebę zapewnienia wysokiej jakości usług, które gwarantuje wyspecjalizowany autoryzowany serwis marki STIHL wymaga się, aby usługi serwisowania dotyczące części zamówienia nr 2 były przeprowadzane w autoryzowanym serwisie dla marki sprzętu STIHL.1.3 Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.1.4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.1.5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy.1.6. W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz przewidzianych operacji konieczność dodatkowych wymian lub naprawy, mogą one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego.1.7. Wykonawca wykona bieżące naprawy w ciągu 3 dni roboczych, a termin usunięcia awarii zostanie każdorazowo uzgodniony między stronami.1.8.Każdorazowo zostanie udzielone zlecenie określające zakres naprawy w sprzęcie.1.9. W przypadku awarii i braku możliwości dalszego kontynuowania jazdy pojazdem (dotyczy wyłącznie części nr 1) Wykonawca zobowiązany jest, po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy, do odebrania sprzętu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu wydania polecenia oraz przetransportowania danego pojazdu do miejsca wykonania naprawy. Jeżeli naprawy dokonywane będą w warsztacie mieszczącym się w promieniu 25km od siedziby Zamawiającego, koszty dostawy sprzętu ponosić będzie Zamawiający. Wykonawca świadczący usługi poza ww. odległością, zobowiązany jest do odbioru sprzętu przeznaczonego do wykonania usługi objętej umową do miejsca wykonania usługi, na własny koszt i ryzyko. Zatem cena ewentualnego transportu sprzętu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny.1.10.Wykonawca dokona przeglądu, wymiany zużytych części na wyłącznie fabrycznie nowe i oleju lub naprawy części zużytych (uszkodzonych), na podstawie szczegółowej specyfikacji kosztów, którą zatwierdzi Zamawiający, i dołączy ją do faktury.1.11.Koszt użytych do napraw materiałów i części nie będą obciążał ceny umownej dotyczącej robocizny.1.12.Ceny materiałów nie mogą odbiegać od średnich notowań rynkowych, a maksymalne proponowane przez Wykonawcę ceny, nie powinny przekroczyć cen katalogowych producentów. Na wszystkie dostarczone lub zastosowane części i materiały eksploatacyjne Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego upustu, obowiązującego w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. Rzeczywista ilość zamawianych części będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.1.13.Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw po okazaniu osobie odbierającej pojazd naprawiany lub wydania ich na żądanie Zamawiającemu.1.14.Po wykonaniu usługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zestawienie wykonanych prac przy zadanym sprzęcie w oparciu o katalog norm czasowych odpowiednio dla danej części zamówienia. UWAGA: Istnieje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia środków transportu lub sprzętu przewidzianych do naprawy w 2016 roku.2.Gwarancja - Wykonawca udzieli 6 miesięcy gwarancji i 12 miesięcy rękojmi na wykonane usługi, a na części, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca przez okres wskazany w ofercie - 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru do miejsca dostawy lub od momentu montażu.3.Termin płatności:30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT wraz z protokołem przekazania części do siedziby Zamawiającego.4.Kwota umowy równa będzie środkom, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, które odczytane zostaną podczas otwarcia ofert.5.Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Przy zastosowaniu przez Zamawiającego prawa opcji na realizację usług napraw i konserwacji pojazdów, drobnego sprzętu oraz dostawy części zamiennych może zwiększyć maksymalnie o 50% przedmiot zamówienia.5.1.Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z przewidywanym przez Zamawiającego zwiększeniem ilości napraw i wymiany części na poziomie wyższym niż założony - przewiduje się zwiększenie o 50% zamówienia podstawowego.5.2.Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.5.3.Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31 grudnia 2016r.5.4.O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. 5.5.Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw-bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach