Przetargi.pl
Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu - RDW Żołędowo w 2012 r. z podziałem na 4 części

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (52) 370-57-17 , fax. (52) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2012-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (52) 370-57-17, fax. (52) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu - RDW Żołędowo w 2012 r. z podziałem na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia dla: 2.1. części nr 1 - usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu: 1. obsługa techniczna OT - 1 (planowana ilość napraw ok. 12 razy), 2. obsługa techniczna OT - 2 + wymiana oleju (planowana ilość napraw ok. 12 razy) wg zakresu czynności instrukcji danego pojazdu lub sprzętu, załącznik nr 3 do zarządzenia nr 7/91 Naczelnego Dyrektora ODP z dnia 6.05.1991 r. - dołączony do SIWZ, 3. naprawy bieżące (awaryjne) wynikające z eksploatacji pojazdów bądź podobnego sprzętu (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 140), Pojazdy i sprzęt przewidziany do napraw warsztatowych: 1. Polonez Caro+ o numerze rejestracyjnym BCS 3329, 2. Citroen Jumper o numerze rejestracyjnym CBY 42M5, 3. Skoda Fabia o numerze rejestracyjnym CBY JK88, 4. Intrall Lublin 3 Mi o numerze rejestracyjnym CBY 39SH, 5. Skoda Fabia o numerze rejestracyjnym CB 9654G, 6. Przyczepa ciągnika o numerze rejestracyjnym CBY R152, 7. Przyczepa samochodowa o numerze rejestracyjnym CBY R004, 8. Rozdrabniarka do gałęzi Skorpion o numerze rejestracyjnym CBY R150, 9. Ładowacz Cyklop, 10. Ciągnik Farmtrac 70 o numerze rejestracyjnym CBY N509. 2.2. części nr 2 - usługi w zakresie naprawy, konserwacji i przeglądów sprzętu biorącego udział w Zimowym Utrzymaniu Dróg: 1. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 2. Naprawy bieżące wraz z dojazdem wynikające z eksploatacji sprzętu wg ilości i stawki r-g (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 230), 3. Wykonanie przeglądów i napraw poprzeglądowych w siedzibie Zamawiającego, a wykonanie napraw (awarii) u Wykonawcy ZUD, bądź w warsztacie Wykonawcy - zgodnie ze złożonym protokołem przedwykonawczym. 4. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego, polecenia wykonania naprawy bądź konserwacji sprzętu do wykonania naprawy lub konserwacji w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze. 5. Sprzęt biorący udział w Zimowym Utrzymaniu Dróg musi przejść przegląd w terminie 01.05.2012-01.10.2012 r. - planowana ilość - po 1 razie w roku. Sprzęt przewidziany do przeglądu, konserwacji i naprawy: 1. Solarka SCHMIDT ECOS - 1 szt., 2. Solarka Stratos VCXN - 1 szt., 3. Piaskarka P-1 - 3 szt., 4. Pług PO- 64 - 2 szt., 5. Pług OZW 32 - 4 szt., 6. Pług wirnikowy PWF-2500 - 1 szt., 7. Pług PO255 - 1szt., 8. Pług SNK-27 - 1szt. 2.3. części nr 3 - usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu - naprawa sprzętu wg ilości i stawki r-g (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 50), Sprzęt przewidziany do konserwacji i usuwania awarii: 1. Kosy spalinowe FS 200 - 2 szt., FS 350 - 2 szt., FS 450 - 2 szt., 2. Kosiarka HORTMASZ - 1 szt., 3. Podkrzesywarka HT-75 - 3 szt., 4. Piły spalinowe MS 361 - 2 szt., MS 250 - 1 szt., MS 261 - 1 szt., MS 440 - 1 szt., 5. Zagęszczarka CF 1 - 1 szt., 6. Zagęszczarka VP 1340 R - 1 szt., 7. Agregat prądotwórczy F7001 - 1 szt., 8. Świder glebowy BT 360 - 1 szt., 9. Piła do cięcia asfaltu TS-400 - 1szt., 10. Dmuchawo-opryskiwacz SR-420 - 1 szt. 2.4. części nr 4 - usługi w zakresie przeglądu, naprawy i konserwacji osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA 1. Przegląd sprzętu wg ilości i ceny jednostkowej przeglądu (orientacyjna, planowana ilość przeglądów - 1 raz w roku), 2. Naprawy bieżące wraz z dojazdem wynikające z eksploatacji sprzętu wg ilości i stawki r-g (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 45), 3. Wykonanie przeglądów i napraw poprzeglądowych w siedzibie Zamawiającego, bądź w warsztacie Wykonawcy - zgodnie ze złożonym protokołem przedwykonawczym. 4. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego, polecenia wykonania naprawy bądź konserwacji sprzętu do wykonania naprawy lub konserwacji w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze. Sprzęt przewidziany do przeglądu, konserwacji i usuwania awarii: 1. Wysięgnik FME 500 2. Głowica Kosząca UMK 1200 3. Wiertnica EBG 4. Szczotka myjąca DWB 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5. Koszt użytych do napraw materiałów i części nie będzie obciążał ceny umownej. 6. Ceny materiałów nie mogą odbiegać od średnich notowań rynkowych. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi min. 3 miesiące, a na nowo wbudowane części 12 miesięcy - dokonując oświadczenia w szczegółowej specyfikacji kosztów. 8. Wykonawca dokona przeglądu, wymiany na wyłącznie fabrycznie nowe części zużytych (uszkodzonych) i oleju lub naprawy części zużytych (uszkodzonych), na podstawie szczegółowej specyfikacji kosztów, którą zatwierdzi Zamawiający, i dołączy ją do faktury. 9. W przypadku awarii pojazdów Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego, polecenia wykonania naprawy pojazdów do odebrania z miejsca wskazanego przez Zamawiającego danego pojazdu w ciągu 24 godzin od momentu wydania polecenia, przetransportowania danego pojazdu do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zdw-bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach