Przetargi.pl
Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w gminie Książki

Gmina Książki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-222 Książki, ul. Bankowa 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6888165 , fax. 0-56 6888138
  • Data zamieszczenia: 2012-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Książki
    ul. Bankowa 4 4
    87-222 Książki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6888165, fax. 0-56 6888138
    REGON: 87111880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaksiazki.bip.net.pl - link zamówienia publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w gminie Książki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przedsięwzięcia pt. Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w gminie Książki polegającego na wykonaniu 73 sztuk przyłączy kanalizacji ściekowej z odprowadzeniem do przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Książki, w następujących miejscowościach: Książki - 8 szt. Brudzawki - 9 szt. Łopatki - 25 szt. Blizno - 2 szt. Blizienko - 9 szt. Zaskocz - 3 szt. Osieczek - 17 szt. Razem: 73 szt. UWAGA. W ZWIĄZKU Z REZYGNACJĄ Z BUDOWY PRZYDOMOWEJ BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW 4 WŁAŚCICELI NIERUCHOMOŚCI w przedmiarze robót należy pominąć wycenę kosztów budowy oczyszczalni w następujących pozycjach: 1. Lp. przedmiaru 1.61.1- całość dz.377 Osieczek 2. Lp. przedmiaru 1.32.1- całość dz.315,316 Łopatki 3. Lp. przedmiaru 1.23.1 całość dz. 570/1 Książki 4. Lp. przedmiaru 1.12.1- całość dz.251/2 Brudzawki Roboty budowlane obejmują wykonanie 73 sztuk przyłączy kanalizacji sanitarnych z odprowadzeniem do zespołu urządzeń służących do oczyszczania i odprowadzania ścieków bytowo-gospodarczych do gruntu. Zamawiający posiada dokumentację techniczną dla w/w 73 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej z przydomowymi oczyszczalniami ścieków, która znajduje się do wglądu w siedzibie zamawiającego. Wykonawca sporządzi kosztorys ofertowy w oparciu o przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ z podziałem na 73 obiekty. Roboty występujące przy budowie przydomowej oczyszczalni ścieków obejmują: 1. Wytyczenie lokalizacji poszczególnych urządzeń na działce; 2. Wykonanie wykopów pod rurociągi, studzienki, osadniki, pompownie, drenaż; 3. Wykonanie podsypki pod rurociągi, studzienki, osadniki, pompownie; 4. Posadowienie studzienek, osadników, pompowni; 5. Wykonanie podsypki pod przewody drenarskie; 6. Wykonanie nasypów; 7. Ułożenie przewodów drenarskich, rur kanalizacyjnych; 8. Wykonanie obsypki na rurociągach drenarskich; 9. Zasypanie wykopów; 10. Wykonanie zasilania energetycznego; 11. Plantowanie terenu i przywrócenie do pierwotnego stanu; Zakres prac, oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym oferowaną ceną obejmuje także: 1. wygrodzenie, oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy 2. obsługę geodezyjną w czasie budowy, polegającą w szczególności na wytyczeniu obiektów; 3. zagospodarowanie i zasilenie placu budowy; 4. ubezpieczenie placu budowy; 5. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu; 6. rozruch wykonanych oczyszczalni; 7. przeszkolenie użytkowników i przekazanie instrukcji obsługi oraz gwarancji wraz z pokwitowaniem odbioru dokumentów przez użytkownika; 8. uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego teren budowy, 9. inne prace związane z procesem budowy, 10. poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, 11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym: 1) kosztorysu powykonawczego z uwzględnieniem podziału na poszczególne oczyszczalnie; 2) dokumentacji powykonawczej na każdą oczyszczalnię - 2 egz. Szczegółowy zakres robót wg dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100). 2. Forma wniesienia wadium Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego wadium Bank Spółdzielczy Golub-Dobrzyń o/Książki Nr 16948900022003000002990007 najpóźniej do dnia 27 luty 2012 r. do godz. 10.00. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego w tym terminie. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych, oryginał należy dołączyć do oferty. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust.4a i ust. 5 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 4a. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaksiazki.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach