Przetargi.pl
„Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta”

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Bema
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4768063
  • Data zamieszczenia: 2018-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Bema 12A
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 4768063
    REGON: 368467945
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mzukoswiecim
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka, w której 100% udziałów posiadają spółki ze 100% udziałem Gminy (spółki komunalne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji świadczenie usług związanych z utrzymaniem fontann zlokalizowanych na terenie Miasta Oświęcim, tj.: a) przy ul. Więźniów Oświęcimia w Oświęcimiu, b) na Placu Pokoju, c) na Rynku Głównym w Oświęcimiu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonywanie usług w następującym zakresie: a) Rozruch fontanny – przygotowanie fontann do uruchomienia i eksploatacji w danym sezonie (fontanna na Placu Pokoju) b) Rozruch fontanny – przygotowanie fontann do uruchomienia i eksploatacji w danym sezonie (fontanna na Rynku Głównym) c) Rozruch fontanny – przygotowanie fontann do uruchomienia i eksploatacji w danym sezonie (fontanna przy ul. Więźniów Oświęcimia) d) Przygotowanie fontann do eksploatacji: Wykonawca w obecności Zamawiającego oraz przedstawicieli Urzędu Miasta Oświęcim dokona uruchomienia fontann w sezonie eksploatacyjnym od dnia 20 kwietnia 2018r. lub w innym terminie podanym Wykonawcy (w zależności od rozstrzygnięcia postępowania przetargowego). Uruchomienie fontann w roku 2019 także odbędzie się w sezonie eksploatacyjnym od dnia 10 kwietnia 2019r. lub w innym terminie podanym Wykonawcy przez Zamawiającego. Przed uruchomieniu układu pompowego, Wykonawca sprawdzi system uzdatniania wody, na który wykorzystuje filtr ciśnieniowy oraz stację dozowania środków chemicznych. Uzupełnianie oraz zakup środków chemicznych, zgodnie z dokumentacją powykonawczą, np.: chloru, substancji ograniczających powstawanie piany i rozrostu glonów, zmiękczacz wody, leży po stronie Wykonawcy. e) Bieżąca obsługa i utrzymanie czystości fontann w ruchu ciągłym (7 dni w tygodniu), f) Zamknięcie fontann, g) Wykonanie innych prac i czynności niezbędnych do należytego wykonywania przedmiotu umowy w zakresie utrzymania fontann. Szczegółowy zakres prac dla każdej z fontann zawiera załącznik nr 7 do siwz. 3. Wykonawca winien zagospodarować odpady pochodzące z realizacji usług świadczonych w zakresie oczyszczania miasta zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 21 ze zm.) Zagospodarowanie odpadów ma się odbywać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. z 2017r. poz. 1289 z późn. zmianami) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Małopolskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98390000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto MZUK Sp. z o.o. w ING Bank Śląski S. A. Nr PL 83 1050 1100 1000 0090 3134 5979. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dot. wadium znajdują się w rozdziale X siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy – według zał. nr 1 do siwz, 2) Wypełniony kosztorys ofertowy – według zał. 1 a do siwz, 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Inne dokumenty wskazane w siwz w zależności od konfiguracji wykonawstwa. 5) Postuluje się przedstawienie parafowanego na wszystkich stronach wzoru umowy (zał. nr 6 do siwz) - nieobowiązkowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach