"Opera Krakowska" w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-512 Kraków, ul. Lubicz
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202 , fax. 12 29 66 103
- Data zamieszczenia: 2020-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Opera Krakowska" w Krakowie
ul. Lubicz 48
31-512 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202, fax. 12 29 66 103
REGON: 27880185935000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Artystyczna Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania systemu sterowania nowym mechanizmem ryglowania orkiestronu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonaniu sterowania nowym mechanizmem ryglowania orkiestronu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawartym jest w załączniku nr 1 do SIWZ Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający informuje, że organizuje spotkanie z wykonawcami w dniu 03.07.2020 r. o godz. 9.00. Spotkanie wszystkich zainteresowanych odbędzie się przed budynkiem Opery Krakowskiej, ul. Lubicz 48 (wejście do budynku Administracyjnego). Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił minimum 5-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę 1) Zamawiający z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w czasie realizacji zamówienia: wykonanie instalacji sterowniczej, włączenie do sytemu nowego mechanizmu ryglowania orkiestronu, rozruch, uruchomianie i testy systemu sterowania; 2) wykonawca zobowiązany jest, przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia, okazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie wskazanych osób na podstawie umów o pracę (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty); 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98390000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa Ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zaleca się, aby wykonawca złożył ofertę przy wykorzystaniu druku „Formularz oferty” stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 - 5 niniejszej SIWZ, tj. 1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4a oraz 4b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, Oświadczenia o których mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, o którym mowa w rozdz. V ust. 3 SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm./) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie inwentaryzacji ciągłej składników majątku trwałego i obrotowego będących własnością Zamawiającego w latach 2023 – 2027.
Dodano: 2023-07-31 - Obsługa widowni w trakcie spektakli i wydarzeń
Dodano: 2023-05-26 - Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Chrzanów w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z ich wyłapaniem i transportem do schroniska.
Dodano: 2022-12-05 - ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA ŚWIADCZENIE USŁUG REMONTOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIE REMONTU ŁAZIENKI W BUDYNKU W ZESPOLE SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SKALE. TERMIN SKŁADANIA OFERT DO DNIA 26 LIPCA 2021 r.. DO GODZ. 12 OTWARCIE OFERT W DNIU 26 LIPCA 2021 r.. O GODZ. 12.30
Dodano: 2021-07-21 - Wykonanie kompleksowego remontu łazienki w budynku ZSiPO w Skale, część Internatu z materiałów własnych zgodnych z wytycznymi Zamawiającego.
Dodano: 2021-06-29 - Bieżące utrzymanie fontann: na Placu Pokoju, w Parku Zasole oraz na Rynku Głównym w Oświęcimiu poprzez ich kompleksową eksploatację i konserwację w latach 2021 – 2022.
Dodano: 2020-11-26 - Obsługa widowni „Opery Krakowskiej” w Krakowie
Dodano: 2020-07-06 - Sukcesywne wykonywanie usług związanych z przeprowadzkami, przenosinami, likwidacją składników majątkowych, przygotowywaniem imprez okolicznościowych
Dodano: 2020-06-22 - Obsługa widowni teatralnej i szatni podczas spektakli teatralnych oraz innych imprez kulturalnych w Teatrze im Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 98390000-3)
Dodano: 2019-12-10 - Inwentaryzacja majątku Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w latach 2019 – 2023.
Dodano: 2019-07-08