Miasto Oświęcim ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, Zaborska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48338429311 , fax. +48338429361
- Data zamieszczenia: 2020-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
Zaborska 2
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. +48338429311, fax. +48338429361
REGON: 07218178700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie fontann: na Placu Pokoju, w Parku Zasole oraz na Rynku Głównym w Oświęcimiu poprzez ich kompleksową eksploatację i konserwację w latach 2021 – 2022. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie fontann: na Placu Pokoju, w Parku Zasole oraz na Rynku Głównym w Oświęcimiu poprzez ich kompleksową eksploatację i konserwację w latach 2021 – 2022. 1) Utrzymanie fontanny w okresie zimowo-wiosennym w terminie od dnia 1 stycznia do dnia 31 marca każdego roku obowiązywania umowy obejmuje niżej wymienione prace: a) przygotowanie fontanny do uruchomienia i eksploatacji w sezonie każdego roku obowiązywania umowy, b) przed przystąpieniem do rozruchu fontanny - dokładne oczyszczenie zbiornika pod płytami, ruszt, płyty granitowe, zbiornik retencyjny, przelewy z wszelkich nieczystości (np. liści, szkła, piachu, kamieni, glonów), a następnie sprawdzenie szczelności instalacji, c) przeprowadzenie regulacji odstępów między płytami, w celu prawidłowego przepływu wody, d) wykonanie pomiaru oporności izolacji instalacji i ochrony przeciwporażeniowej oraz przedłożenie protokół z pomiaru podpisanego przez uprawnionego elektryka. Protokół należy dostarczyć przed sezonem eksploatacyjnym do siedziby Zamawiającego, e) przed uruchomieniem układu pompowego - wymianie wszystkich elementów, wskazanych w protokole z zamknięcia fontanny z roku poprzedniego, np. łożyska i uszczelki w pompach, sondy pH (wraz z kalibracją), głowicę dozującą, zawór wtryskowy korektora pH i chloru, zawory w studni i inne, f) przed właściwym uruchomieniem fontanny – sprawdzenie poprawności działania oprogramowania sterującego pracą wszystkich urządzeń. W razie potrzeb Wykonawca winien wgrać odpowiedni program, zapewniający poprawne działanie, efektowną pracę dysz oraz oświetlenia LED, g) przed właściwym uruchomieniem fontanny - wykonanie próbnego uruchomienia i regulacji urządzeń, h) przed uruchomieniem układu pompowego – uzupełnienie chloru, substancji ograniczających powstawanie piany i rozrost glonów, a następnie w razie potrzeby uzupełnienie środków chemicznych w instalacjach uzdatniających wodę, i) wykonanie izolacji ścian przed właściwym uruchomieniem fontanny, j) sporządzenie odrębnego protokołu z przygotowania fontanny do uruchomienia i eksploatacji, który winien zostać podpisany obustronnie i dołączony do protokołu odbioru za usługi wykonane w najbliższym okresie rozliczeniowym. 2) Bieżąca obsługa i utrzymanie czystości fontanny w ruchu ciągłym 7 dni w tygodniu w okresie letnio-jesiennym w terminie od dnia 1 kwietnia do dnia 31 października każdego roku obowiązywania umowy 3) Utrzymanie fontanny w okresie zimowo-wiosennym w terminie od dnia 1 stycznia do dnia 31 marca każdego roku obowiązywania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98390000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, każdy wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tzn. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, należy złożyć wraz z ofertą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie inwentaryzacji ciągłej składników majątku trwałego i obrotowego będących własnością Zamawiającego w latach 2023 – 2027.
Dodano: 2023-07-31 - Obsługa widowni w trakcie spektakli i wydarzeń
Dodano: 2023-05-26 - Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Chrzanów w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z ich wyłapaniem i transportem do schroniska.
Dodano: 2022-12-05 - ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA ŚWIADCZENIE USŁUG REMONTOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIE REMONTU ŁAZIENKI W BUDYNKU W ZESPOLE SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SKALE. TERMIN SKŁADANIA OFERT DO DNIA 26 LIPCA 2021 r.. DO GODZ. 12 OTWARCIE OFERT W DNIU 26 LIPCA 2021 r.. O GODZ. 12.30
Dodano: 2021-07-21 - Wykonanie kompleksowego remontu łazienki w budynku ZSiPO w Skale, część Internatu z materiałów własnych zgodnych z wytycznymi Zamawiającego.
Dodano: 2021-06-29 - Obsługa widowni „Opery Krakowskiej” w Krakowie
Dodano: 2020-07-06 - Usługa wykonania systemu sterowania nowym mechanizmem ryglowania orkiestronu
Dodano: 2020-06-29 - Sukcesywne wykonywanie usług związanych z przeprowadzkami, przenosinami, likwidacją składników majątkowych, przygotowywaniem imprez okolicznościowych
Dodano: 2020-06-22 - Obsługa widowni teatralnej i szatni podczas spektakli teatralnych oraz innych imprez kulturalnych w Teatrze im Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 98390000-3)
Dodano: 2019-12-10 - Inwentaryzacja majątku Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w latach 2019 – 2023.
Dodano: 2019-07-08