Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie fontann: na Placu Pokoju, w Parku Zasole oraz na Rynku Głównym w Oświęcimiu poprzez ich kompleksową eksploatację i konserwację w latach 2021 – 2022.

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zaborska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338429311 , fax. +48338429361
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    Zaborska 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. +48338429311, fax. +48338429361
    REGON: 07218178700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie fontann: na Placu Pokoju, w Parku Zasole oraz na Rynku Głównym w Oświęcimiu poprzez ich kompleksową eksploatację i konserwację w latach 2021 – 2022.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie fontann: na Placu Pokoju, w Parku Zasole oraz na Rynku Głównym w Oświęcimiu poprzez ich kompleksową eksploatację i konserwację w latach 2021 – 2022. 1) Utrzymanie fontanny w okresie zimowo-wiosennym w terminie od dnia 1 stycznia do dnia 31 marca każdego roku obowiązywania umowy obejmuje niżej wymienione prace: a) przygotowanie fontanny do uruchomienia i eksploatacji w sezonie każdego roku obowiązywania umowy, b) przed przystąpieniem do rozruchu fontanny - dokładne oczyszczenie zbiornika pod płytami, ruszt, płyty granitowe, zbiornik retencyjny, przelewy z wszelkich nieczystości (np. liści, szkła, piachu, kamieni, glonów), a następnie sprawdzenie szczelności instalacji, c) przeprowadzenie regulacji odstępów między płytami, w celu prawidłowego przepływu wody, d) wykonanie pomiaru oporności izolacji instalacji i ochrony przeciwporażeniowej oraz przedłożenie protokół z pomiaru podpisanego przez uprawnionego elektryka. Protokół należy dostarczyć przed sezonem eksploatacyjnym do siedziby Zamawiającego, e) przed uruchomieniem układu pompowego - wymianie wszystkich elementów, wskazanych w protokole z zamknięcia fontanny z roku poprzedniego, np. łożyska i uszczelki w pompach, sondy pH (wraz z kalibracją), głowicę dozującą, zawór wtryskowy korektora pH i chloru, zawory w studni i inne, f) przed właściwym uruchomieniem fontanny – sprawdzenie poprawności działania oprogramowania sterującego pracą wszystkich urządzeń. W razie potrzeb Wykonawca winien wgrać odpowiedni program, zapewniający poprawne działanie, efektowną pracę dysz oraz oświetlenia LED, g) przed właściwym uruchomieniem fontanny - wykonanie próbnego uruchomienia i regulacji urządzeń, h) przed uruchomieniem układu pompowego – uzupełnienie chloru, substancji ograniczających powstawanie piany i rozrost glonów, a następnie w razie potrzeby uzupełnienie środków chemicznych w instalacjach uzdatniających wodę, i) wykonanie izolacji ścian przed właściwym uruchomieniem fontanny, j) sporządzenie odrębnego protokołu z przygotowania fontanny do uruchomienia i eksploatacji, który winien zostać podpisany obustronnie i dołączony do protokołu odbioru za usługi wykonane w najbliższym okresie rozliczeniowym. 2) Bieżąca obsługa i utrzymanie czystości fontanny w ruchu ciągłym 7 dni w tygodniu w okresie letnio-jesiennym w terminie od dnia 1 kwietnia do dnia 31 października każdego roku obowiązywania umowy 3) Utrzymanie fontanny w okresie zimowo-wiosennym w terminie od dnia 1 stycznia do dnia 31 marca każdego roku obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98390000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, każdy wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tzn. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, należy złożyć wraz z ofertą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach