Przetargi.pl
Usługi utrzymania czystości i obsługa administracyjna w Nadleśnictwie Zamrzenica

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zamrzenica ogłasza przetarg

  • Adres: 89-510 Bysław, Zamrzenica 1A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3341175 , fax. 52 3341173
  • Data zamieszczenia: 2010-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zamrzenica
    Zamrzenica 1A 1A
    89-510 Bysław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3341175, fax. 52 3341173
    REGON: 09055078528001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamrzenica.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi utrzymania czystości i obsługa administracyjna w Nadleśnictwie Zamrzenica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości i wykonania prac porządkowych w biurze, na terenie posesji Nadleśnictwa Zamrzenica i kwaterze myśliwskiej w Zamrzenicy wraz z opalaniem kotłowni w siedzibie Nadleśnictwa Zamrzenica oraz usług transportowych i pozostałych prac gospodarczych na potrzeby Nadleśnictwa Zamrzenica. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części, które obejmują: Część zamówienia 1: Usługi utrzymania czystości i wykonanie prac porządkowych na terenie posesji Nadleśnictwa Zamrzenica wraz z opalaniem w kotłowni w siedzibie Nadleśnictwa Zamrzenica. Część zamówienia 2: Usługi utrzymania czystości w biurze Nadleśnictwa Zamrzenica. Część zamówienia 3: Usługi utrzymania czystości w kwaterze myśliwskiej w Zamrzenicy oraz wykonanie prac porządkowych wokół kwatery. Część zamówienia 4: Usługi transportowe oraz pozostałe prace gospodarcze wykonywane na potrzeby Nadleśnictwa Zamrzenica. 3. Z uwagi na to, że Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do redukcji przedmiotu zamówienia. Redukcja przedmiotu zamówienia jest możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w chwili udzielania zamówienia. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy i nie przysługuje mu odszkodowanie za zmniejszenie zadań do wykonania. Ograniczenie przedmiotu umowy w stosunku do zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń wobec Wykonawcy. 5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: a) na terenie posesji (na zewnątrz biura) - wszelkie prace wykonywane przy użyciu głośnego sprzętu mechanicznego mogą być wykonywane jedynie przed lub po zakończeniu pracy biura, tj. przed 7:15 lub po 15:15; b) sprzątanie pomieszczeń biurowca może być wykonywane po godzinach pracy biura, (7:15-15:15), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń, w których usługa w zakresie utrzymania czystości może być wykonywana jedynie w obecności użytkownika pomieszczenia; c) sprzątanie kwatery myśliwskiej jest uwarunkowane terminami pobytu gości w kwaterze, może wypaść również w sobotę, niedzielę lub święto, przy czym zamawiający będzie tego wymagał jedynie jeżeli czynność nie może być wykonana w dzień powszedni z przyczyn obiektywnych; d) sprzęt i środki do sprzątania zapewnia wykonawca (zakupuje na własny koszt) za wyjątkiem środków chemicznych do odświeżania powietrza, worków na śmieci, papieru toaletowego, mydła do dystrybutorów oraz żarówek, które zapewni zamawiający; e) Wykonawca gwarantuje, że materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania usług sprzątania są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta; f) środki używane do sprzątania powinny być wyłącznie wysokiej jakości, właściwe dla danego rodzaju nawierzchni, o delikatnym i przyjemnym zapachu (niedrażniące) g) wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi; h) wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę; i) w ramach usług transportowych wykonawca zobowiązany będzie m. in. do przewozu materiałów o wadze do 1 tony; j) wymagana jest należyta staranność, sumienność i rzetelność przy realizacji przedmiotu zamówienia; k) wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ; l) wykonawca odpowiada materialnie za powierzone przez zamawiającego materiały; m) wykonawca wykonuje czynności będące przedmiotem zamówienia własnym sprzętem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_zamrzenica/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach