Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6810715 , fax. 058 6811522
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
ul. Gdańska 26 26
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 058 6810715, fax. 058 6811522
REGON: 19168725300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportowe samochodem osobowo - ciężarowym związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w roku 2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Usług transportowych samochodem osobowo - ciężarowym związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w roku 2010. Zamówienie obejmuje: - wynajem samochodu osobowo (6osób) - ciężarowego do 3,5t do wykonywania prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych (m.in. wymiana oznakowania pionowego, ścinka poboczy, wycinka drzew, remonty cząstkowe nawierzchni itp.) wraz z kierowcą wg szczegółowego zakresu i lokalizacji określonej przez Kierownika Obwodu Drogowego w Sierakowicach w ilości 2048 godzin pracy w okresie do końca 2010 roku. Kierowca samochodu w czasie postoju będzie zatrudniony do prac ręcznych wraz z brygadą Zarządu Dróg Powiatowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do zamówienia nie wnosi się wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych. Sytuacja finansowa: Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 40000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Potencjał kadrowy Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym posiadający wymagane uprawnienia do wykonywania w/w usługi. Potencjał sprzętowy Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu. Doświadczenie zawodowe Zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. 3.0. zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (1) Formularz oferty /załącznik nr 1/- nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. (2) Aktualny (nie dalej niż 6 miesięcy przed terminem składania) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. (3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy /załącznik nr 2/. (4) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec właściwego Organu Podatkowego oraz o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /załącznik nr 2/. (5) Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia, - oświadczenie /załącznik nr 3/; w przypadku braku podwykonawców obowiązkowo dołączyć druk. (6) Opis ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia /załącznik nr 4/. (7) Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację usługi z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (świadectwa kwalifikacji, uprawnienia), /załącznik nr 5/. (8) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, z udokumentowaniem źródeł ich pozyskania (np. kserokopia dowodu rejestracyjnego lub kserokopia umowy kupna - sprzedaży), /załącznik nr 6/ (9) Parafowany projekt umowy /załącznik nr 7/. Dokumenty o których mowa w punkcie (2) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę, pozostałe dokumenty w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK SZKOLNYCH NA TERENIE GMINY DZIEMIANY W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Dowóz uczniów z terenu Miasta i Gminy Sztum do gimnazjów, szkół podstawowych i publicznych przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Sztum w roku szkolnym 2016/2017 w części nr 3 i 4
Dodano: 2016-07-15 - ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ W DOWOZACH ZAMKNIĘTYCH W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Dodano: 2016-07-07 - dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Łupawie w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-05 - DZP/34/16 ŚWADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO
Dodano: 2016-07-01 - Dowóz uczniów z terenu Miasta i Gminy Sztum do gimnazjów, szkół podstawowych i publicznych przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Sztum w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-30 - Transport dzieł sztuki na potrzeby wystawy Muzeum Narodowego w Gdańsku
Dodano: 2016-06-20 - USŁUGI PRZEWOZOWE DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY ŻUKOWO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 ORAZ W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
Dodano: 2016-06-20 - wykonania usług przewozowych na terenie Gminy Władysławowo do szkół i z powrotem, na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym
Dodano: 2016-05-12