Przetargi.pl
Usługi telefonii komórkowej

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, Mińska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (71) 356-39-19, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
    Mińska 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (71) 356-39-19, , fax. -
    REGON: 36784953800177
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi telefonii komórkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2.1 Usługi głosowe, SMS, MMS i transmisji danych realizowane w standardzie GSM wraz z wirtualną centralą i systemem zarządzania urządzeniami mobilnymi. Wszystkie usługi mają być realizowane maksymalnie dla 210 numerów i rozliczane ryczałtem w formie abonamentu wg. opisu w dalszej części dokumentu 3.2.2 Dostawa 30 nowych telefonów komórkowych z przeniesieniem własności na KOWR za które opłata zostanie rozliczona na podstawie wystawionej faktury wystawionej po podpisaniu protokołu odbioru wg cen zaoferowanych w postępowaniu. 3.2.3 Zamawiający wymaga świadczenia usług telekomunikacyjnych w standardzie GSM, w rozumieniu ustawy z dnia 16.07.2004 r.- Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.), obejmujących w szczególności: 3.2.3.1 nielimitowaną łączność głosową w standardzie GSM 850/900/1800/1900, 3.2.3.2 nielimitowane połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, 3.2.3.3 nielimitowaną łączność tekstową (SMS) oraz multimedialną (MMS), 3.2.3.4 transmisję danych – do wykorzystania pakiet co najmniej 500 GB. Transmisja wykonywana w standardzie LTE nie ma być wliczana do limitu, po wyczerpaniu limitu transferu danych, jego prędkość spadnie do prędkości określonej przez operatora. Za transfer po przekroczeniu limitu nie będą naliczane dodatkowe opłaty, 3.2.3.5 dostęp do zasobów Internetu (WAP, przeglądanie stron www); 3.2.4dostawa 210 kart SIM wraz przypisanymi numerami przeniesionymi z puli ORANGE wg. Załącznika nr 2 do istotnych postanowień umownych, w tym 160 szt. kart SIM ma być aktywowana w terminie określonym w paragrafie 5 ust. 1 istotnych postanowień umownych, a pozostałe 50 szt. z możliwością wielokrotnego aktywowania/deaktywowania w zależności od potrzeb Zamawiającego; 3.2.5 dostawa 30 komórkowych aparatów telefonicznych o każdym z parametrów nie gorszym, niż określone w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do istotnych postanowień umownych; 3.2.6 blokowanie usług typu premium, jak i płatnych usług poprzez BOK, 3.2.7 zarządzanie wszystkimi aktywnymi kartami SIM zdalnie, w tym zarządzanie kodami PUK oraz ograniczanie parametrów wybranych usług, 3.2.8świadczenie usługi bezprzewodowego mobilnego dostępu do sieci Internet dla jednego komputera przenośnego wraz z kartą SIM. Dostępny limit transferu danych ma pochodzić z puli podanej w ofercie jednak karta ta ma służyć wyłącznie do celów dostępu do sieci internet i nie może być obciążone abonamentem; 3.2.9 udostępnienie usługi „wirtualnej centrali”. Pod nazwą „wirtualna centrala” Zamawiający rozumie usługę, realizowaną przez Wykonawcę poza siedzibą Zamawiającego, z wykorzystaniem sprzętu i oprogramowania Wykonawcy. W ramach świadczonej usługi „wirtualnej centrali” Wykonawca zapewni: 3.2.9.1 włączenie do centrali siedmiu numerów głównych wskazanych przez Zamawiającego, 3.2.9.2 połączenia głosowe realizowane w technologii GSM, nieobciążające połączenia internetowego Zamawiającego, 3.2.9.3 przyjmowanie rozmów przychodzących na wybrany główny numer centrali, a następnie umożliwienie bezpłatnego przekierowania rozmowy na wybrany numer komórkowy pracownika, 3.2.9.4 samodzielne przydzielenie numerowi komórkowemu numeru wewnętrznego w ramach „wirtualnej centrali” przez pracownika Zamawiającego, zarządzającego „wirtualną centralą” pozwalających na wykonywanie bezpośrednich połączeń między telefonami włączonymi do centrali za pomocą numeru wewnętrznego, 3.2.9.5 utworzenie dowolnej liczby sekretariatów, realizujących przekierowanie do konkretnego pracownika, grupy pracowników lub innego sekretariatu, 3.2.9.6 możliwość przypisania wielu osób do jednego sekretariatu, 3.2.9.7 samodzielne utworzenie automatycznej informacji o numerach wewnętrznych z możliwością połączenia się z nimi, 3.2.9.8 przełączanie rozmowy z jednego telefonu na drugi jeżeli połączenie przychodzące jest na numer główny centrali bez utraty połączenia, 3.2.9.9 prezentowanie wybranych połączeń wychodzących pod wspólnym numerem głównym centrali, 3.2.9.10 odbieranie i wysyłanie faksów, z możliwością utworzenia faksu dostępnego tylko dla wybranych użytkowników, niewidocznego dla operatorów innych faksów, 3.2.9.11 Wykonawca zapewni możliwość wysyłania i odbierania faksów z wykorzystaniem pięciu numerów analogowych wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do istotnych postanowień umownych za pomocą funkcjonalności, o której mowa w pkt 3.2.9.10, 3.2.9.12 łączenie rozmów przychodzących zgodnie ze schematem - klient dzwoni do Zamawiającego w godzinach pracy- uzyskuje połączenie; jeśli jednak dzwoni poza ustaloną porą, wysłucha komunikatu o godzinach pracy urzędu, 3.2.9.13 łączenie pracowników w grupy, według komórek organizacyjnych Zamawiającego oraz zarządzanie kierowanymi do nich połączeniami według zdefiniowanych przez Zamawiającego wariantów, 3.2.9.14 przekierowanie warunkowe polegające na skierowaniu połączenia do najbliższego sekretariatu według numeru kierunkowego dzwoniącej osoby, 3.2.9.15 stały koszt połączenia abonenta z numerem głównym centrali, na poziomie kosztu połączenia z numerem stacjonarnym, również po przełączeniu (przekierowaniu) na telefon komórkowy pracownika, 3.2.9.16 nagrywanie wszystkich rozmów przychodzących i wychodzących z „wirtualnej centrali” wraz z informacją w zapowiedzi o nagrywaniu rozmowy, 3.2.9.17 mobilna książka telefoniczna automatycznie aktualizująca kontakty na wszystkich telefonach, nie ingerująca w inne kontakty zapisane w telefonie 3.2.9.18 dla przynajmniej 6 wybranych numerów przekazywanie zainicjowanego przez siebie połączenia na inny numer w ramach wirtualnej centrali, 3.2.10 udostępnienie usługi „systemu zarządzania urządzeniami mobilnymi”. Pod nazwą „system zarządzania urządzeniami mobilnymi” Zamawiający rozumie usługę realizowaną przez Wykonawcę poza siedzibą Zamawiającego, z wykorzystaniem sprzętu i oprogramowania Wykonawcy. W ramach świadczonej usługi „systemu zarządzania urządzeniami mobilnymi” Wykonawca zapewni: 3.2.10.1 funkcje podstawowe: 3.2.10.1.1 możliwość zarządzania co najmniej 210 urządzenia mobilnymi, 3.2.10.1.2 obsługę co najmniej systemów operacyjnych Android (bez względu na producenta sprzętu), iOS, Windows 10, wszystkie telefony dostarczone przez Wykonawcę oraz telefony Samsung Galaxy S8 i LG K4 2017, 3.2.10.1.3 konsolę serwera „systemu zarządzania urządzeniami mobilnymi”, dostępną przez przeglądarkę internetową, 3.2.10.1.4 możliwość ewidencjonowania użytkowników urządzeń mobilnych, poprzez co najmniej imię, nazwisko, dział, stanowisko, dwa numery telefonu, adres email, 3.2.10.1.5 możliwość łączenia użytkowników w grupy, 3.2.10.1.6 możliwość importu danych użytkowników z pliku, 3.2.10.1.7 gromadzenie danych zarządzanych urządzeń, to jest co najmniej numeru seryjnego, użytkownika, producenta, modelu, systemu operacyjnego, wersji systemu, IMEI, 3.2.10.1.8 automatyczne pobieranie podstawowych informacji o urządzeniu, to jest co najmniej systemu operacyjnego, wersji systemu, IMEI, 3.2.10.1.9 możliwość importu urządzeń z pliku. 3.2.10.2 zarządzanie urządzeniami: 3.2.10.2.1 automatyczne zbieranie informacji o zainstalowanych aplikacjach, 3.2.10.2.2 automatyczne zbieranie informacji o punktach dostępowych APN, 3.2.10.2.3 automatyczne pobieranie informacji o sprzęcie (CPU, pamięć, RAM), 3.2.10.2.4 informacje o parametrach pamięci, 3.2.10.2.5 lokalizacja urządzenia, 3.2.10.2.6 zdalne instalowanie i odinstalowywanie aplikacji, 3.2.10.2.7 zdalne konfigurowanie aplikacji. 3.2.10.3 zarządzanie bezpieczeństwem: 3.2.10.3.1 możliwość tworzenia list aplikacji dozwolonych i zabronionych (przynajmniej dla systemu Android), 3.2.10.3.2 możliwość zdalnego czyszczenia wybranych i wszystkich danych gromadzonych w urządzeniu, 3.2.10.3.3 możliwość wprowadzenia ochrony hasłem konfiguracji zabezpieczeń urządzenia, 3.2.10.3.4 możliwość zdalnego zaszyfrowania pamięci urządzenia, 3.2.10.3.5 możliwość tworzenia polityki zabezpieczeń dla poszczególnych urządzeń lub grup urządzeń. 3.2.10.4 backup i synchronizacja danych: 3.2.10.4.1 możliwość wykonania kopii zapasowej danych gromadzonych w urządzeniu, to jest co najmniej kontaktów, kalendarzy, wybranych plików, wiadomości SMS, 3.2.10.4.2 przynajmniej 1 GB miejsca na serwerze dla każdego urządzenia, 3.2.10.4.3 możliwość nieodwracalnego usuwania zabezpieczonych danych z serwera, 3.2.10.4.4 zaszyfrowana transmisja danych protokołem SSL, 3.2.10.4.5 możliwość stworzenia polityki backupu dla wybranych urządzeń i grup urządzeń, w szczególności harmonogramu kopii zapasowych, 3.2.10.4.6 synchronizacja firmowej książki adresowej na podstawie danych użytkowników zgromadzonych na serwerze zarządzającym, 3.2.10.4.7 możliwość cyklicznej synchronizacji oraz synchronizacji wymuszonej dla wybranych urządzeń lub grup urządzeń, 3.2.10.4.8 podczas synchronizacji mają być tworzone lub aktualizowane kontakty w osobnej grupie, z uwzględnieniem następujących informacji, 3.2.10.4.8.1 - imię i nazwisko 3.2.10.4.8.2 - przynajmniej dwa numery telefonu 3.2.10.4.8.3 - dział 3.2.10.4.8.4 - stanowisko 3.2.10.4.8.5 - adres email 3.2.11 Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do elektronicznego systemu/panelu administracyjnego, umożliwiającego bezpieczną i samodzielną obsługę konfiguracji konta Zamawiającego, poprzez aplikację internetową działającą w trybie on-line. Realizacja oraz wizualizacja wprowadzonych zmian prezentowana będzie na bieżąco. Usługa dostępna będzie całodobowo, dla określonej osoby wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat za udostępnienie tego systemu. 3.3 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 3.3.1 W przypadku, gdy zawarcie niniejszej umowy będzie wiązało się ze zmianą operatora usług, Wykonawca zapewni przeniesienie na nowe karty SIM dotychczasowych numerów komórkowych z sieci ORANGE w ramach zamawianych 210 numerów abonenckich Zamawiającego, używanych u obecnego operatora, przy czym specyfikację numerów zawiera załącznik numer 2 do istotnych postanowień umownych oraz przeniesienie numerów analogowych z sieci ORANGE przeznaczonych do obsługi faksów (załącznik nr 3 do istotnych postanowień umownych) i do obsługi ruchu przychodzącego do wirtualnej centrali (załącznik nr 4 do istotnych postanowień umownych). Wykonawca zagwarantuje przeniesienie numerów telefonów od dotychczasowego operatora w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Przeniesienie numerów, o których mowa w załącznikach nr 2, 3 do istotnych postanowień umownych, nie może spowodować przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych dłuższej niż 24 godziny i odbędzie się w dniu wolnym od pracy. 3.3.2 Wykonawca przejmie numery analogowe, obecnie obsługiwane przez sieć ORANGE, zapewniając realizacje usług opisanych w 3.2.9.11, na żądanie Zamawiającego musi Wykonawca umożliwi fizyczne podłączenie faksu we wskazanych lokalizacjach, 3.3.3 Wykonawca zapewnia Zamawiającemu, elektroniczne lub przy pomocy dedykowanego konsultanta, zarządzanie wszystkimi aktywnymi kartami SIM, między innymi w niżej podanym zakresie: 3.3.3.1 włączanie/wyłączanie usług, 3.3.3.2 sprawdzenie bilingu dla dowolnej karty SIM z aktywnych kart, znajdujących się w puli numerów Zamawiającego, 3.3.3.3 ograniczenie parametrów wybranych usług, np. 1 GB transmisji danych dla konkretnego numeru, 3.3.4 Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone aparaty telefoniczne wraz akcesoriami oraz na wyposażenie dodatkowo zaoferowane w ofercie. 3.3.5 Wykonawca zapewni ciągłą sprawność przedmiotu zamówienia. 3.3.6 Czas reakcji Wykonawcy w dni robocze, od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii usług głosowych GSM lub/i „wirtualnej centrali” lub/i „system zarządzania urządzeniami mobilnymi” nie może przekroczyć 4 godzin, a usunięcie awarii nie może trwać dłużej niż jeden dzień roboczy. W przypadku zgłoszenia awarii usług głosowych GSM lub/i „wirtualnej centrali” lub/i „system zarządzania urządzeniami mobilnymi” w dzień ustawowo wolny od pracy, czas reakcji Wykonawcy nastąpi w dniu następującym po dniu wolnym od pracy i nie może przekroczyć godz. 12.00, a usunięcie awarii nie może trwać dłużej niż jeden dzień roboczy. 3.3.7 Wykonawca zapewni nadzór i całodobową kontrolę nad sprawnym działaniem „wirtualnej centrali” oraz „systemu zarządzania urządzeniami mobilnymi”. 3.3.8 Wykonawca wskaże imiennie osobę upoważnioną do obsługi technicznej, handlowej i operacyjnej Zamawiającego tzw. „opiekuna klienta”. 3.4 Wymagania dotyczące zasięgu sieci telefonii komórkowej: 3.4.1 Wykonawca zapewni dostęp do sieci telefonii komórkowej na obszarach objętych deklarowanym zasięgiem (zgodnie z publikowanymi mapami zasięgów), na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych z wykorzystaniem własnej sieci telekomunikacyjnej, 3.4.2 Wykonawca zapewni zasięg sieci telefonii komórkowej obejmujący minimum 92% terytorium RP, w szczególności na terenie następujących budynków siedzib zamawiającego: 3.4.2.1 Wrocław ul.Mińska 60 3.4.2.2 Wrocław, ul.Kunickiego 2 3.4.2.3 Wrocław, ul.Kunickiego 4 3.4.2.4 Legnica, ul.Jaworzyńska 199 3.4.2.5 Świdnica, ul. Kliczkowska 28 3.4.2.6 Rakowice Wielkie, Rakowice Wielkie 15 3.5 Wymagania w zakresie dostarczonych aparatów telefonicznych Standard karty SIM Nano-SIM Dual SIM Tak Rozmiar wyświetlacza co najmniej 6.5 " Technologia wyświetlacza SuperAMOLED Szerokość wyświetlacza co najmniej 1080 px Wysokość wyświetlacza co najmniej 2400 px Odpornośc na uszkodzenia co najmniej gorillaglass 3 RAM co najmiej 4 GB Pojemność maksymalna co najmniej 128 GB Dodatkowa pamięć MicroSD do 512 GB Aparat przedni co najmniej 32 Mpx Aparat tylny co najmniej 48 Mpx System operacyjny Android Wersja systemu operacyjnego Android 10 lub nowszy Ilość rdzeni procesora 8 Taktowanie 4x2,3 GHz + 4x1,7 GHz Gniazda i złącza Type-C Standard bluetooth 5 Transmisja danych LTE Advanced Agregacja pasm 4G LTE do 400 Mb/s – 2 CA Wi-Fi Tak GPS Tak NFC Tak VoLTE Tak WiFi Calling Tak Częstotliwość Wi-Fi 2,4 GHz + 5 GHz Pojemność baterii co najmniej 4000 mAh Typ baterii Li-ion Ładowanie bezprzewodowe Nie Szybkie ładowanie Tak Czas gwarancji 24 mies. Zawartość pudełka Telefon, bateria, ładowarka, słuchawki z mikrofonem , kabel USB, instrukcja obsługi producenta Typ II – 20 sztuk: Standard karty SIM Nano-SIM Dual SIM Tak Rozmiar wyświetlacza co najmniej 6.2 " Technologia wyświetlacza IPS LCD Szerokość wyświetlacza co najmniej 720 px Wysokość wyświetlacza co najmniej 1520 px RAM co najmniej 2 GB Dodatkowa pamięć MicroSD Aparat przedni co najmniej 5 Mpx Aparat tylny co najmniej 13 Mpx System operacyjny Android Wersja systemu operacyjnego Android 9 (Pie) lub wyższa Ilość rdzeni procesora 8 Taktowanie co najmniej 2x1,6 GHz + 6x1,35 GHz Gniazda i złącza Micro USB Standard bluetooth 5 Transmisja danych LTE Wi-Fi Tak GPS Tak NFC Tak VoLTE Tak WiFi Calling Tak Częstotliwość Wi-Fi 2,4 GHz Pojemność baterii co najmniej 3400 mAh Typ baterii Li-ion Zawartość pudełka Telefon, bateria, ładowarka, słuchawki z mikrofonem, kabel USB, instrukcja obsługi producenta 3.6 Zamówienie nie zostało podzielone na części. 3.7 Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonywania zamówienia określone są w istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SIWZ: nr 9. 3.8 Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone. 3.9 Specyfikacja numerów analogowych przeznaczonych do obsługi faksów oraz numerów głównych Wirtualnej Centrali • 71 357 90 97 - Wrocław ul. Mińska 60 obecny operator ORANGE • 76 850 13 47 - Legnica, ul. Jaworzyńska 199 obecny operator ORANGE • 74 853 87 66 - Świdnica, ul. Kliczkowska 28 obecny operator ORANGE • 75 782 46 39 - Rakowice Wielkie, Rakowice Wielkie 15 obecny operator ORANGE • 71 784 86 93 - Wrocław, ul. Kunickiego 2-4 obecny operator NETIA • 71 356 39 19 – numer główny Oddziału Terenowego Wrocław ul. Mińska 60 obecny operator ORANGE POLSKA S.A. • 71 356 39 00 – dodatkowy numer główny Oddziału Terenowego Wrocław ul. Mińska 60 obecny operator ORANGE POLSKA S.A.”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64212000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z Ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne, tj. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia oraz na podstawie złożonego na wezwanie dokumentu wymienionego w pkt. 8.6.2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wyko-nawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, w którym należy podać informacje służące ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach