Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej, w tym transmisji danych, wraz z dostawą telefonów komórkowych i modemów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego oraz Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu

Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7769407, , fax. 71 7769122
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7769407, , fax. 71 7769122
    REGON: 02141927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bou.umwd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej, w tym transmisji danych, wraz z dostawą telefonów komórkowych i modemów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego oraz Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej, w tym transmisji danych, wraz z dostawą telefonów komórkowych i modemów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego oraz Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64212000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 złotych (piętnaście tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie - warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy PZP; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie; c) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie. 2. Warunek określony w ust. 1 pkt. 2 zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia. 3. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenia zamówienia, każdy z warunków określonych w ust. 1 pkt. 2 powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. Natomiast warunek określony w ust. 1 pkt. 1 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 4. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikiem do oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 i 1b ustawy PZP w związku z art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 ustawy PZP – załącznik nr 4 do SIWZ. 8. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo oświadczenie o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Wykonawca nie ma obowiązku składania ww. oświadczenia. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo oświadczenie o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców, albo składają wspólnie na jednym dokumencie podpisanym przez każdego Wykonawcę. Składając listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej na jednym dokumencie należy zaznaczyć, które podmioty dotyczą, którego Wykonawcy. 10. Zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 11. W przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 13. Wszystkie oświadczenia, zawiadomienia i wnioski oraz inne informacje, które dotyczą niniejszego zamówienia, będą przekazywane pisemnie lub drogą elektroniczną za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI pkt. 2, 3, 4 ,5 niniejszej SIWZ (również w przypadku ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w wyniku wezwania, o którym mowa wart. 26 ust. 3 i ust. 3a ustawy), dla których zastrzega się formę pisemną. 14. Oświadczenia, zawiadomienia i wnioski oraz inne informacje, które zostaną przekazane drogą elektroniczną wymagają na żądanie każdej ze stron potwierdzenia faktu ich otrzymania. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmodyfikowania treści SIWZ, przed upływem terminu do składania ofert z zastrzeżeniem art. 38 ust 4 ustawy PZP. Modyfikację treści SIWZ zamieszcza na stronie internetowej. 16. Oświadczenia, zapytania, zawiadomienia, wnioski i inne informacje składane przez Wykonawców należy kierować na adres: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław. 17. Adres poczty elektronicznej: andrzej.rakowski@dolnyslask.pl; adam.mazur@dolnyslask.pl; elzbieta.trebacz@dolnyslask.pl; artur.tasarz@dolnyslask.pl. 18. Treści oświadczeń, zapytań, zawiadomień, modyfikacje SIWZ oraz odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.bou.umwd.pl. 19. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania informacyjnego Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach