Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii komórkowej, dostępu do Internetu oraz dostawę fabrycznie nowych telefonów komórkowych, akcesoriów do tych telefonów i kart SIM dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.

Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 88-66-500 , fax. 74 88-66-509
  • Data zamieszczenia: 2018-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
    ul. Ogrodowa 5b
    58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 88-66-500, fax. 74 88-66-509
    REGON: 89112930100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii komórkowej, dostępu do Internetu oraz dostawę fabrycznie nowych telefonów komórkowych, akcesoriów do tych telefonów i kart SIM dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii komórkowej. 2. Podstawowy zakres usług obejmuje realizację krajowych głosowych połączeń telefonicznych komórkowych oraz dostęp do Internetu, a pozostałe usługi oferowane przez operatora, takie jak: połączenia zagraniczne, roaming, GPRS, SMS, MMS i inne ogólnie dostępne mają wchodzić w zakres kompleksowej usługi operatorskiej objętej niniejszym zamówieniem. 3.Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych aparatów telefonicznych z wyposażeniem ( bateria, instrukcja obsługi w języku polskim, ładowarka, zestaw słuchawkowy, kabel do transmisji danych, itp.) wraz z kartami SIM, przystosowanymi do sieci GSM na terenie całej Polski. 4.Uruchomienie dostępu do powyższych usług musi nastąpić w dniu 27.06.2018 roku o północy godz. 00:00 5.Obecna umowa z Wykonawcą usług Orange Polska S.A. wygasa w dn. 27.06.2018 r. o północy godz. 00:00. Wszystkie przeniesione numery muszą być aktywne w dniu 27.06.2018 r o godzinie 00:00 .Wszelkie formalności związane z przeniesieniem numerów leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do dokonania przeniesienia numerów do sieci Wykonawcy. 4.Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące licząc od dnia 27 czerwca 2018 roku. 5.Zamówienie jest finansowane z budżetu województwa dolnośląskiego, PO WER, RPO i FGŚP - Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (realizowany w projektu „Pomoc techniczna PO WER dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na lata 2017-2018” oraz „RPO Pomoc Techniczna 2014-2020 - DWUP” na 2018r.). 6.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 7. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu umowy zostały zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ – stanowiący istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64212000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Telekomunikacyjne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty –stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 3 Rozdz. III SIWZ, z zastrzeżeniem pkt.3.5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które jest składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, 4) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 5) oświadczenie w zakresie zatrudnienia osoby bezrobotnej lub młodocianej przy realizacji zamówienia, o ile wykonawca zatrudni taką osobę przy wykonywaniu tego zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia tego kryterium- załącznik nr 9 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach