Przetargi.pl
„Remont łazienek, pomieszczeń CRO oraz części tarasu w Hali widowiskowo-sportowej dla Chrobry Głogów S.A.”

Chrobry Głogów S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rudnowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8356193 , fax. 76 8356884
  • Data zamieszczenia: 2018-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Chrobry Głogów S.A.
    ul. Rudnowska 17 B
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8356193, fax. 76 8356884
    REGON: 02009460000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chrobry-glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Chrobry Głogów S.A.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont łazienek, pomieszczeń CRO oraz części tarasu w Hali widowiskowo-sportowej dla Chrobry Głogów S.A.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany został w przedmiarach robót, rysunku technicznych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej „STWiORB”), które są załącznikami do niniejszej SIWZ oraz są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.chrobry-glogow.pl oraz dostępne w jego siedzibie. 2. Główny kod CPV: 45000000-7 Dodatkowe kody CPV: 45300000-0 45400000-1 45453000-7 3. Na przedmiot zamówienia składa się m.in: 1) REMONT ŁAZIENEK OGÓLNODOSTĘPNYCH HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ Zakres prac rozbiórkowych: - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej; - demontaż stolarki drzwiowej; - demontaż okładzin podłogowych i ściennych; - demontaż instalacji sanitarnych; - demontaż instalacji elektrycznych; - rozebranie ścianek działowych; - skucie posadzki; - zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich; - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko. Zakres robót budowlanych: - wykonanie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej; - montaż stolarki drzwiowej; - wykonanie okładzin podłogowych i ściennych; - montaż instalacji sanitarnych; - montaż instalacji elektrycznych; - montaż ścianek działowych; - uszczelnienie powierzchni poziomych pomieszczeń mokrych i wilgotnych, wykonane pod okładzinę ceramiczną, z płynnej folii uszczelniającej posadzki; - Wykonanie powłok malarskich. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 2) REMONT POMIESZCZEŃ REHABILITACJI HALI WIDOWISKOWEO-SPORTOWEJ Zakres prac rozbiórkowych: - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej; - demontaż stolarki drzwiowej; - demontaż okładzin podłogowych i ściennych; - rozebranie ścianek działowych; - demontaż obudowy szachów; - zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich; - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko. Zakres robót budowlanych: - wykonanie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej i szpachlowanie; - montaż stolarki drzwiowej; - wykonanie okładzin podłogowych i ściennych; - montaż instalacji sanitarnych; - montaż instalacji elektrycznych; - montaż ścianek działowych i HPL; - wykonie izolacji poziomych i pionowych; - montaż wykładzin PCV; - wykonanie sufitów podwieszanych z wypełnieniem płytami 60x60cm; - wykonanie powłok malarskich. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 3) REMONT TARASU HALI WIDOWISKOWO – SPORTOWEJ Zakres prac rozbiórkowych: - zerwanie posadzki tarasu wraz z wylewką cementową i izolacją; - oczyszczenie i zmycie powierzchni; - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko. Zakres robót budowlanych: -wypełnienie ubytków i naprawa spękań płyty tarasu; -wykonanie izolacji i wylewki z wyrobieniem spadku; -wykonanie dylatacji z listew; -uszczelnienie dylatacji; -wymiana wpustu ściekowego; -wykonanie posadzki tarasu z płytek gres antypoślizgowych. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 4. Wbudowane materiały budowlane i zamontowane urządzenia powinny posiadać atesty dopuszczenia do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie lub certyfikaty zgodności oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji. 5. Zamawiający informuje, że w przypadku pozycji przedmiaru robót, gdzie Zamawiający posługuje się znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, w tych przypadkach Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia równoważne. 6. Wykonawca jest obowiązany uzyskać na ich zastosowanie akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 7. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp, wykazanie równoważności materiałów, urządzeń spoczywa na Wykonawcy. 8. Przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie, 9. Wykonawca, ma obowiązek umożliwić Inspektorowi Nadzoru sprawdzenie każdej roboty budowlanej zanikającej lub która ulega zakryciu. Wykonawca nie jest uprawniony do zakrycia wykonywanej roboty budowlanej bez uprzedniej zgody Inspektora Nadzoru. Zgoda, o której mowa powyżej wymaga potwierdzenia protokołem robót zanikających. 10. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 11. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót; 2) wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 3) szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP; 4) usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości; 5) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru; 6) wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy Prawo Budowlane, 7) przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w STWiORB, 8) kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami STWiORB, 9) realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy, 10) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót w zakresie określonym w dokumentacji postepowania, 11) utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza, oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania, 12) informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 13) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych. Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie. 14) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Rękojmia i gwarancja jakości nie mogą uniemożliwiać Zamawiającemu realizacji nowych zadań inwestycyjnych na terenie objętym robotami. Każdorazowo, przed dokonaniem robót na obiekcie objętym przedmiotowym zamówieniem, Wykonawca zostanie poinformowany o rodzaju robót i terminie w którym zostaną zrealizowane. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. 13. W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamawiający każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. W takiej sytuacji Zamawiający nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia Wykonawcy zaliczek. 15. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsca robót, której koszty poniesie Wykonawca. 16. Zamawiający dopuszcza przed odbiorem końcowym możliwość dokonania dwóch odbiorów częściowych, których łączna wartość nie może przekroczyć 60% wartości zamówienia. 17. Zasady odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 18. Zgodnie z uregulowaniami zawartymi w art. 29 ust. 3a ustawy wymaga się zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe oraz ogólnobudowlane roboty związane z remontem łazienek, pomieszczeń oraz części tarasu w hali widowiskowo-sportowej. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 3a ustawy Pzp, jak również uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań z tego tytułu oraz sankcji w przypadku nie spełnienia tychże wymagań zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają się następujące oświadczenia oraz dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru wg. załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postepowaniu stanowiące załączniki nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Składa Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postepowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, w przypadku gdy będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółka cywilna): a) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia dołączają ww. pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy regulującej współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo. Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo: poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach