Zespół Szkół Nr 1 im. prof. Bolesława Krupińskiego w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59300 Lubin, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 746 30 50 , fax. 76 746 30 50
- Data zamieszczenia: 2018-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. prof. Bolesława Krupińskiego w Lubinie
ul. Tadeusza Kościuszki 9
59300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 76 746 30 50, fax. 76 746 30 50
REGON: 2730600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.lubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń II piętra w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Lubinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń II piętra Zespołu Szkół Nr 1 przy ul. Kościuszki 9 w Lubinie.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót branżowych: •Roboty budowlane, •Roboty sanitarne, •Roboty elektryczne, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 5 000,00 PLN. 2.Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia – (jeżeli dotyczy), 2/Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną