Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów umożliwiających uzyskanie kwalifikacji zawodowych w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, Gronowo 128
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6784118, -25, -66 , fax. 056 6784118
  • Data zamieszczenia: 2014-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
    Gronowo 128 128
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6784118, -25, -66, fax. 056 6784118
    REGON: 00009582200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgronowo.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów umożliwiających uzyskanie kwalifikacji zawodowych w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów umożliwiających uzyskanie kwalifikacji zawodowych w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę nr WND-POKL.09.06.01-04-023/13, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6 Upowszechnienie uczenia się dorosłych, Poddziałanie 9.6.1.Upowszechnienie kształcenia osób dorosłych w formach szkolnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: a) współpracować z koordynatorem projektu; b) współdziałać z koordynatorem szkolnym w szkole, w której odbywają się zajęcia, w tym m.in. w zakresie realizacji harmonogramu zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach; c) prowadzić zajęcia zgodnie z przyjętym harmonogramem; d) dokumentować zajęcia przez prowadzenie dziennika zajęć z listą obecności; e) sporządzać miesięczną ewidencję godzin pracy; f) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; g) przestrzegać obowiązki, zalecenia i terminy wynikające z realizacji umowy; h) dbać o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu (odpowiedzialność materialna za powierzone mienie); i) przestrzegać zasady BHP i ppoż; j) aktualizować dane niezbędne do prawidłowej realizacji umowy (np. adres, konto bankowe, oświadczenia, itp.). 4. Harmonogram poszczególnych kursów ustalony zostanie przez koordynatora projektu. Harmonogram może ulec zmianie w trakcie realizacji projektu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zajęcia będą planowane w dogodnym czasie dla uczestników projektu we wszystkie dni tygodnia (również w soboty i niedziele). 5. Zamawiający zapewnia na potrzeby przeprowadzenia zajęć sale dydaktyczne i pracownie wraz z wyposażeniem, niezbędne materiały i narzędzia dydaktyczne. Dodatkowo dla kursu kadry i płace oraz kursu spawania (dotyczy wszystkich metod) Zamawiający zapewnia podręczniki. 6. Zamawiający dla uczestników kursów zapewnia poczęstunek w trakcie przerw kawowych oraz zestawy materiałów pomocniczych (teczka, notes, długopis) dla każdego uczestnika kursu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. 8. Przedmiot zamówienia podzielony został na 33 odrębnych części: Część 1 - Kurs operatora kombajnu zbożowego (grupa 1), Część 2 - Kurs operatora kombajnu zbożowego (grupa 2), Część 3 - Kurs - spawanie łukowe elektrodą otuloną - metoda MMA, Część 4 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG (grupa 1), Część 5 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG (grupa 2), Część 6 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG (grupa 3), Część 7 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG (grupa 4), Część 8 - Kurs florystyki, Część 9 - Kurs - spawanie łukowe elektrodą otuloną - metoda MMA, Część 10 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG, Część 11 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG (grupa 1), Część 12 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG (grupa 2), Część 13 - Kurs florystyki (grupa 1), Część 14 - Kurs florystyki (grupa 2), Część 15 - Kurs florystyki (grupa 3), Część 16 - Kurs carvingu, Część 17 - Kurs operatora kombajnu zbożowego, Część 18 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG, Część 19 - Kurs florystyki, Część 20 - Kurs carvingu, Część 21 - Kurs operatora kombajnu zbożowego, Część 22 - Kurs stylizacji paznokci, Część 23 - Kurs florystyki, Część 24 - Kurs carvingu, Część 25 - Kurs operatora kombajnu zbożowego, Część 26 - Kurs stylizacji paznokci, Część 27 - Kurs carvingu, Część 28 - Kurs operatora kombajnu zbożowego, Część 29 - Kurs stylizacji paznokci, Część 30 - Kurs carvingu, Część 31 - Kurs operatora kombajnu zbożowego, Część 32 - Kurs kadry i płace, Część 33 - Kurs kadry i płace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Dla części zamówienia nr 1, 2, 8, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 Zamawiający wymaga, aby zajęcia przeprowadzone były w całości przez jednego prowadzącego. Natomiast dla części zamówienia nr 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 i 18 zajęcia powinny być prowadzone przez zespół trzech osób, w tym jedną dla części teoretycznej i dwóch dla części praktycznej. Zmiany osób prowadzących zajęcia mogą nastąpić z zachowaniem warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego ( załącznik nr 8 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiadanie przez osoby, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia dodatkowych kwalifikacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zsgronowo.edu.pl/site/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach