Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3571031 , fax. 52 3552450
- Data zamieszczenia: 2010-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Św. Ducha 90 90
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3571031, fax. 52 3552450
REGON: 00251349400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu. Ww. usługi szkoleniowe polegają na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń - zadanie Aktywna integracja dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu. Ww. usługi szkoleniowe polegają na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń - zadanie Aktywna integracja dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie składa się z 13 części: Część 1: Warsztaty kreowania własnego wizerunku - 100 godzin łącznie dla 51 osób niepełnosprawnych (wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych). Zajęcia prowadzone w grupach ( w zależności od tematu zajęć niektóre z nich muszą odbywać się w grupach podzielonych ze względu na płeć a pozostałe w grupach mieszanych - kobiety, mężczyźni). Z uwagi na równość szans kobiety muszą mieć większą liczbę godzin zajęć. Celem warsztatów jest m.in. wzmocnienie poczucia atrakcyjności uczestników poprzez dbałość o swój wygląd i higienę oraz poznanie zasad savoir-vivre, doskonalenie umiejętności społecznych. Część 2: Warsztaty prawnicze z elementami edukacji obywatelskiej - 20 godzin na grupę ( 3 grupy), łącznie 51 osób niepełnosprawnych (wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych). Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z prawami i obowiązkami ( z uwzględnieniem praw osób niepełnosprawnych). Uczestnicy powinni m.in. uzyskać podstawową wiedzę obywatelską i podstawowe informacje dotyczące Unii Europejskiej. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną, np. wizytę studyjną. Część 3: Warsztaty promujące wolontariat - 20 godzin na grupę ( 4 grupy), łącznie 40 kobiet -osoby długotrwale bezrobotne, samotne matki. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestniczek z wolontariatem i możliwościami jakie daje ten rodzaj aktywności. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną, np. wizytę studyjną. Część 4: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej- 20 godzin na grupę (2 grupy), łącznie 40 kobiet -osoby długotrwale bezrobotne, samotne matki. Zajęcia muszą uwzględniać m.in. udzielenie pierwszej pomocy dzieciom. Uczestnicy kursu muszą otrzymać materiały m.in. z telefonami alarmowymi i podstawowymi zasadami udzielania pierwszej pomocy. Część 5: Warsztaty z podstaw obsługi komputera i internetu - 30 godzin na grupę (3 grupy), łącznie 51 osób niepełnosprawnych (wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych). Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników m.in. z podstawowymi funkcjami, programami do sporządzania dokumentów, przeglądarkami internetowymi (szukanie informacji, tworzenie konta internetowego, wysyłanie wiadomości email). Uczestnicy kursu muszą otrzymać materiały m.in. pendrive min. 2 GB. Część 6: Warsztaty z zakresu równości szans - 30 godzin łącznie dla 51 osób niepełnosprawnych (wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych). Zajęcia prowadzone w grupach ( w zależności od tematu zajęć niektóre z nich muszą odbywać się w grupach podzielonych ze względu na płeć, a pozostałe w grupach mieszanych - kobiety, mężczyźni). Z uwagi na równość szans kobiety muszą mieć większą liczbę godzin zajęć. Celem warsztatów jest m.in. zapoznanie uczestników ze stereotypami odnośnie płci, wzmacnianie płci kulturowej, podziałem ról społecznych. Część 7: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych - Ilość uczestników: 10 kobiet. Ilość zajęć: 100 godzin. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami BHP, technikami sprzedaży, obsługą klienta, fakturowaniem, obsługą kas fiskalnych. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Część 8: Opiekun osób starszych - Ilość uczestników: 7 kobiet. Ilość zajęć: 130 godzin. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami BHP, uwarunkowaniami pracy z osobami starszymi, świadczenie usług opiekuńczych osobom starszym. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Uczestnicy kursu muszą otrzymać m.in. fartuch, rękawice, czepek. Uczestnicy muszą mieć przeprowadzone badania uprawniające ich do pracy opiekuna osób starszych i otrzymać książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Część 9: Pracownik małej gastronomii - Ilość uczestników: 13 kobiet. Ilość zajęć: 150 godzin. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami BHP, racjonalnego żywienia, przygotowywania i dekoracji potraw, nakrywania i podawania do stołu. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Uczestnicy kursu muszą otrzymać m.in. fartuch, rękawice, czepek. Uczestnicy muszą mieć przeprowadzone badania uprawniające ich do pracy w małej gastronomii i otrzymać książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Część 10: ABC Komputera - Ilość uczestników: 5 kobiet. Ilość zajęć: 100 godzin. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami technologii informatycznej, użytkowaniem komputerów, przetwarzaniem tekstów, arkuszami kalkulacyjnymi, internetem (szukanie informacji, tworzenie konta internetowego, wysyłanie wiadomości email), przygotowywaniem prezentacji. Uczestnicy kursu muszą otrzymać materiały m.in. pendrive min. 2 GB. Część 11: Wizaż i zdobienie paznokci - Ilość uczestników: 3 kobiety. Ilość zajęć: 130 godz. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami: BHP, pielęgnacji i masażu twarzy, wykonania makijażu, pielęgnacji włosów, wykonania manicure i zdobienia paznokci. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Część 12: Florystyka i zdobienie przedmiotów - Ilość uczestników: 6 kobiet. Ilość zajęć: 120 godzin. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami: BHP, pielęgnacji kwiatów, układania kompozycji kwiatowych ( w tym kompozycji okolicznościowych), zdobienia przedmiotów użytkowych i ozdobnych, podstawowymi zasadami aranżacji wnętrz. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Część 13: Pracownik administracyjno-biurowy - Ilość uczestników: 4 kobiety. Ilość zajęć: 120 godzin. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami: BHP, obsługi urządzeń biurowych, obiegu i przechowywania dokumentów, podstawowymi przepisami KPA. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena programów szkoleń
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługi szkoleniowe dla osadzonych, znak sprawy D/Kw-220/13/2016
Dodano: 2016-06-23 - Pracownik budowlany; glazurnik-posadzkarz
Dodano: 2016-06-01 - Fakturowanie z obsługą kas fiskalnych, terminalem kart płatniczych oraz systemem HACCP, Sprzedawca-kasjer z obsługą kasy fiskalnej.
Dodano: 2016-05-24 - Księgowość, Księgowość dla początkujących.
Dodano: 2016-05-20 - Spawanie w dwóch metodach MAG 135 i MIG 131
Dodano: 2016-05-17 - Spawanie w metodach 141 TIG i 135 MAG
Dodano: 2016-05-06 - usługi szkoleniowe dla osadzonych, znak sprawy D/Kw-220/9/2016
Dodano: 2016-04-29 - KURS PRAWA JAZDY KAT. C+E i D ORAZ KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ PRZYŚPIESZONEJ I SZKOLENIA OKRESOWEGO KIEROWCÓW
Dodano: 2016-04-26 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Drukarz - introligator wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla 10 uczestników szkolenia w Inowrocławiu
Dodano: 2016-04-21 - Organizacja specjalistycznego szkolenia zawodowego SolidWorks dla studentów kierunków technicznych prowadzonych przez Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-04-14