Przetargi.pl
Usługi szkolenia zawodowego osadzonych w zawodach: płytkarz, kucharz, malarz, operator wózków jezdniowych oraz przeprowadzenie czterech cykli zajęć szkoleniowo-aktywizacyjnych

Zakład Karny w Koziegłowach ogłasza przetarg

  • Adres: 62-028 Koziegłowy, ul. Piaskowa 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8111450 , fax. 061 8111455
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Koziegłowach
    ul. Piaskowa 7 7
    62-028 Koziegłowy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8111450, fax. 061 8111455
    REGON: 00068957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka oganizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkolenia zawodowego osadzonych w zawodach: płytkarz, kucharz, malarz, operator wózków jezdniowych oraz przeprowadzenie czterech cykli zajęć szkoleniowo-aktywizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie czterech odrębnych kursów przyuczających do niżej wymienionych zawodów oraz czterech cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych skierowanych dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Koziegłowach, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wspólny Słownik Zamówień 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego A.Kurs przyuczający do pracy w zawodzie płytkarz ilość kursów - 1 liczba uczestników - 12 czas trwania kursu - 100 godzin liczba godzin szkolenia teoretycznego - 20 liczba godzin szkolenia praktycznego - 80 B.kurs przyuczający do pracy w zawodzie kucharz ilość kursów - 1 liczba uczestników - 12 czas trwania kursu - 120 godzin liczba godzin szkolenia teoretycznego - 40 liczba godzin szkolenia praktycznego - 80 C.kurs przyuczający do pracy w zawodzie malarz ilość kursów - 1 liczba uczestników szkolenia - 12 czas trwania kursu - 100 godzin liczba godzin szkolenia teoretycznego - 20 liczba godzin szkolenia praktycznego - 80 D.kurs przyuczający do pracy w zawodzie operatora wózków jezdniowych ilość kursów - 1 liczba uczestników szkolenia - 12 liczba godzin szkolenia teoretycznego - 40 liczba godzin szkolenia praktycznego - 60 E.Przeprowadzenie zajęć szkoleniowo-aktywizacyjnych liczba zajęć - 4 cykle liczba uczestników - 48 osób (po 12 uczestników każdego z ww. kursów) czas trwania - 144 godziny (po 36 godzin dla każdego z ww. kursów) zajęcia szkoleniowo-aktywizacyjne są integralną częścią każdego ww. kursów. Ad. A. Program szkolenia musi zawierać m.in. przepisy bhp i p.poż. wyrównywanie posadzek przed położeniem płytek podłogowych, prace przygotowawcze przed położeniem płytek, nakładanie klejów pod płytki, układanie płytek, fugowanie, prace wykończeniowe. Ad. B. Program szkolenia musi zawierać m.in.: przepisy bhp i p.poż. oraz wymogów higieniczno-sanitarnych, przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami, nauka obsługi urządzeń kuchennych, nauka korzystania z podręcznego sprzętu kuchennego, przygotowywanie podstawowych rodzajów posiłków, system HACCP w placówkach żywienia zbiorowego (praktyka stosowania). Ad. C. Program szkolenia musi zawierać m.in.: przepisy bhp i p.poż., przygotowanie pomieszczenia do czynności związanych z malowaniem (położenie folii, taśm), montaż aluminiowych narożników we wnękach drzwiowych i okiennych, wyrównywanie, gipsowanie ścian, usuwanie pęknięć przed przystąpieniem do malowania, gruntowanie ścian, malowanie farbą emulsyjną i olejną. Ad. D. Program szkolenia musi zawierać m.in.: przepisy bhp i p.poż., obsługa wózków jezdniowych wraz z wymianą butli gazowych. Ad. E. Program każdego cyklu zajęć szkoleniowo-aktywizacyjnych powinien obejmować: 1.co najmniej 20 godzin zajęć aktywizacji zawodowej: a)celem zajęć winno być podniesienie umiejętności uczestników prowadzących do zwiększenia intensywności i skuteczności w poszukiwaniu pracy, b)program szkolenia winien być wykonany w oparciu o wydawnictwo Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej pt.: Klub Pracy. Program Szkolenia przez Lidera Klubu Pracy. c)Zamawiający wymaga, aby program obejmował m.in. następujące tematy/sesje: analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy, uczenie się a siła twórczego i pozytywnego myślenia, odkrywanie własnych umiejętności i możliwości, bilans umiejętności, możliwości i predyspozycji zawodowych, rynek pracy, twój plan działania, dokumenty aplikacyjne, znajdowanie ofert pracy, specyfika rozmowy kwalifikacyjnej, realizacja planów 2.co najmniej 16 godzin szkolenia z zakresu podstawowej obsługi komputera: a)celem zajęć winno być wyposażenie uczestników szkolenia w podstawową wiedzę z zakresu obsługi komputera oraz zdobycie i udoskonalenie umiejętności wykorzystania aplikacji biurowych. b)Zamawiający wymaga, aby program obejmował m.in. następujące tematy: podstawowe pojęcia technik komputerowych, programy użytkowe i zastosowania komputerów, sprzęt i oprogramowanie systemowe, eksplorator - kopiowanie dokumentów, usuwanie, przenoszenie, tworzenie skrótów, definiowanie oraz wykonywanie podstawowych operacji na plikach i folderach, dostosowywanie własnego środowiska pracy przez użytkownika do własnych potrzeb i oczekiwań, np. zmiana tła, wygaszacza ekranu, panel sterowania, podstawowe programy dostępne w środowisku MS Windows, korzystanie z pulpitu Windows, MS Word - podstawy pracy w edytorze, MS Excel - podstawy pracy w arkuszu kalkulacyjnym, MS Paint - używanie narzędzi graficznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1. jest niezgodną z ustawą 3.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2.Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 3 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3.Podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie dotyczące Uzupełnionego Wzoru Umowy, o którym mowa w pkt. XVI SIWZ. 4.Wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione formularze załączników do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 5.Decyzja Kuratora Oświaty uprawniająca do wykonywania działalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216) 6.Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B 1, B 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy -Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1, B 3, B 4, B 5, B 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach