Przetargi.pl
Usługi sprzedaży czasu reklamowego i sponsoringu na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział Terenowy w Lublinie

Telewizja Polska S.A. Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-030 Lublin, ul. Raabego 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5324291 w. 354 , fax. 081 5322009
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A. Oddział w Lublinie
    ul. Raabego 2 2
    20-030 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5324291 w. 354, fax. 081 5322009
    REGON: 01041897300064
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzedaży czasu reklamowego i sponsoringu na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział Terenowy w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pozyskiwanie zleceń na reklamę na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział Terenowy w Lublinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2.wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali bądź realizują z należytą starannością co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia świadczone przez okres co najmniej 6 miesięcy każda. Za odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna usługi w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i sponsoringu na rzecz Biura Reklamy. Wykonawca winien wykazać że w okresie tym pozyskał zlecenia na realizację kampanii reklamowych w mediach (radio, telewizja, prasa, outdoor). 3.dysponują lub będą dysponować minimum dwoma osobami z umiejętnością obsługi programu SAP celem bieżącej ewidencji dokumentów Biura Reklamy. W przypadku Wykonawców dysponujących osobami udostępnionymi przez inne podmioty, należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych Specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz usług, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością (np.referencje); 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ( z zaznaczeniem czy posiadają umiejętność obsługi programu SAP celem bieżącej ewidencji dokumentów Biura Reklamy) . 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej dwóch osób spełniających warunki oraz zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4 wskaże osoby zdolne do wykonywania przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Deklaracja minimalnej wartości netto zleceń które wykonawca zobowiązuje się pozyskać przez okres obowiązywania umowy tj. przez 24 miesiące
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach