Telewizja Polska S.A. Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-030 Lublin, ul. Raabego 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5324291 w. 354 , fax. 081 5322009
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A. Oddział w Lublinie
ul. Raabego 2 2
20-030 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5324291 w. 354, fax. 081 5322009
REGON: 01041897300064 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzedaży czasu reklamowego i sponsoringu na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział Terenowy w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pozyskiwanie zleceń na reklamę na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział Terenowy w Lublinie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2.wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali bądź realizują z należytą starannością co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia świadczone przez okres co najmniej 6 miesięcy każda. Za odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna usługi w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i sponsoringu na rzecz Biura Reklamy. Wykonawca winien wykazać że w okresie tym pozyskał zlecenia na realizację kampanii reklamowych w mediach (radio, telewizja, prasa, outdoor). 3.dysponują lub będą dysponować minimum dwoma osobami z umiejętnością obsługi programu SAP celem bieżącej ewidencji dokumentów Biura Reklamy. W przypadku Wykonawców dysponujących osobami udostępnionymi przez inne podmioty, należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych Specyfikacją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz usług, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością (np.referencje); 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ( z zaznaczeniem czy posiadają umiejętność obsługi programu SAP celem bieżącej ewidencji dokumentów Biura Reklamy) . 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej dwóch osób spełniających warunki oraz zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4 wskaże osoby zdolne do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Deklaracja minimalnej wartości netto zleceń które wykonawca zobowiązuje się pozyskać przez okres obowiązywania umowy tj. przez 24 miesiące
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej o zasięgu międzynarodowym, mającej na celu wzmocnienie i rozwój potencjału gospodarczego gminy Piaski w ramach projektu: Budowa marki Piaski przyjazne Przedsiębiorcom i promocja walorów inwestycyjnych gminy Piaski, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2015-08-19 - Wydruk i ekspozycja billboardów w związku z realizacją projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii
Dodano: 2015-03-10 - Wydruk i ekspozycja billboardów w związku z realizacją projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii
Dodano: 2015-02-25 - Usługi pozyskiwania klientów na emisję reklam, sponsorowanie audycji telewizyjnych, lokowanie produktów oraz prowadzenie kampanii informacyjnych na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddziału Terenowego w Lublinie.
Dodano: 2014-10-23 - Wykonanie i ekspozycja bilboardów w związku z realizacją projektu Nie truj powietrza - miej wpływ na to czym oddychasz - kampania edukacyjna dotycząca przeciwdziałania niskiej emisji
Dodano: 2014-08-08 - Organizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz
Dodano: 2014-07-28 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej trzeciego naboru wniosków o dotację w ramach Programu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2014-06-06 - Przedmiotem zamówienia są usługi promocyjne związane z udziałem w imprezach Plenerowych wraz z wykonaniem stoiska zewnętrznego na potrzeby projektu Marka Regionalna Lubelskie, wykonania wewnętrznej ścianki tekstylnej oraz trybunki tekstylnej. [OP-IV.272.91.2014.AMI]
Dodano: 2014-05-30 - Usługa wykonania i dostawy materiałów informacyjnych OP-IV.272.34.2014.AO
Dodano: 2014-03-20 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej sześciu imprez plenerowych promujących markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2014-02-28