Przetargi.pl
Organizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz

Gmina Nielisz ogłasza przetarg

  • Adres: 22-413 Nielisz, Nielisz 279
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 63 12 727 , fax. 84 63 12 715
  • Data zamieszczenia: 2014-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nielisz
    Nielisz 279 279
    22-413 Nielisz, woj. lubelskie
    tel. 84 63 12 727, fax. 84 63 12 715
    REGON: 00054352200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugnielisz.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie jednego filmu, jednego spotu radiowego, wykonanie jednej kampanii w tv, jednej kampanii w radio, jednej kampanii w prasie, jednej kampanii w Internecie oraz jednej kampanii billboardowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie filmu dotyczącego Gminy Nielisz. W filmie powinny być uwidocznione; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla filmu: 1) przygotowanie scenariusza i scenopisu filmu, którego głównym motywem będzie promocja Gminy Nielisz, 2) warunki techniczne: technologia zapisu obrazu: 1920x1080 35Mb/s HD 422 lub wyższa, 3) aspect 16:9, 4) system: PAL, 5) język: polski, 6) czas trwania filmu: do 1 minuty, 7) Encoding obrazu MPEG-2) i dźwięk stereo: Dolby Digital 2.0, 8) wersja z lektorem, 9) podkład muzyczny: do filmu należy zrealizować podkład muzyczny. Podkład muzyczny może stanowić utwór specjalnie w tym celu skomponowany lub istniejący utwór muzyczny, do którego Wykonawca posiada prawa autorskie, 10) oprawa graficzna, efekty specjalne oraz animacje komputerowe. Należy stworzyć oprawę graficzną filmu, pozwalającą nadać filmowi spójność: czołówka, tyłówka, napisy. Wymagane animacje komputerowe/efekty specjalne to: animowane Intro 2D, 3D, 11) przystosowanie filmu do emisji w TV oraz Internecie, 12) Wykonawca dostarczy materiały na nośnikach, które będą spełniać wymogi normy polskiej na sygnał telewizyjny do ewentualnej emisji w TV, 13) wykonany film zostanie dostarczony Zamawiającemu na płycie DVD w min. dwóch formatach: a) Quicktime Movie - rozdzielczość 1920x1080 pikseli, dźwięk stereo, 25 ramek/sekundę, rozszerzenie .mov b) MPEG-4, rozdzielczość 1280 na 720, 14) film musi być umieszczony na płycie DVD: 1 sztuka oraz płycie Blu-ray: 1 sztuka, 15) nadruk na płyty: technologia nadruku: pełny kolor, offset lub sitodruk. Wykonawca po wykonaniu filmu przeniesie w stosunku do niego prawa autorskie na rzecz Zamawiającego. Termin wykonania filmu: od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudzień 2014 roku. 2. Wykonanie spotu radiowego dotyczącego Gminy Nielisz. W spocie powinny być zawarte informacje dotyczące finansowania przez Unię Europejską. Pozostałe informacje, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla spotu: 1) spot powinien dostarczyć odbiorcom rzetelnej informacji o Gminie Nielisz, 2) styl spotu (lektor, podkład muzyczny), 3) scenariusz spotu radiowego zostanie opracowany przez Wykonawcę, 4) długość spotu powinna wynosić 30 sekund (+/- 2 sekundy), 5) spot musi zawierać informację dotyczącą współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, 6) spot musi być wyprodukowany oraz zapisany w formacie/formatach umożliwiającym/umożliwiających emisję spotu na antenach rozgłośni radiowych, 7) Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu wyprodukowany spot do pisemnej akceptacji w terminie: 60 dni przed terminem emisji, 8) Zamawiający zastrzega prawo do dokonania drobnych poprawek, korekty treści zawartych w spocie, jak również wniesienia uwag o charakterze merytorycznym oraz stylistycznym do przygotowanego spotu w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania wersji próbnej. Poprawki te muszą zostać naniesione przez Wykonawcę w ciągu 3 dni roboczych, a następnie cały spot powinien zostać przekazany jeszcze raz przedstawicielowi Zamawiającego w celu dokonania pisemnej akceptacji, 9) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu spot na nośniku danych, jakim jest płyta CD lub DVD; 2 sztuki, 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia przez Wykonawcę ostatecznej wersji spotu o jego zapis w formacie innym niż dostarczony, o ile uniemożliwia on poprawną i pełnowartościową emisję na antenach stacji radiowych. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przekonwertowanego pliku w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia powyższej konieczności, 11) Wykonawca po wykonaniu spotu przeniesie w stosunku do niego prawa autorskie na rzecz Zamawiającego. Termin wykonania spotu: od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudzień 2014 roku. 3. Wykonanie kampanii w tv. W trakcie kampanii w tv powinny być przedstawione informacje dotyczące finansowania przez Unię Europejską. Pozostałe informacje, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kampanii w tv: 1) zamówienie obejmuje przeprowadzenie w tv kampanii reklamowej obejmującej emisję filmu (60 sekundowego) na antenie jednej regionalnej stacji telewizyjnej tj. TVP Lublin, 2) Wykonawca wykupi czas antenowy i wyemituje film w następujących terminach: 1-31 maja 2015 oraz 1-30 czerwca 2015 roku, 3) emisja filmu, maksymalnie jedna emisja dziennie w każdym z wymienionych miesięcy musi odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach: od 17.00 do 22.00, 4) minimalna liczba emisji filmu: dwadzieścia emisji w każdym z miesięcy, łącznie min. czterdzieści emisji, 5) wszelkie ustalenia w kwestii emisji filmu leżą po stronie Wykonawcy, 6) po wykonaniu kampanii w tv, w terminie 10 dni od zakończenia kampanii, Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia pisemnego sprawozdania z jej realizacji zawierającego między innymi informacje o terminach i liczbie wykonanych emisji, poświadczonych przez stację emitującą, 7) wykonanie emisji w tv musi być potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Termin emisji filmu: 1-31 maja 2015 oraz 1-30 czerwca 2015 roku. 4. Wykonanie kampanii w radio. W kampanii powinny być zawarte informacje dotyczące finansowania przez Unię Europejską. Pozostałe informacje, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kampanii w radio: 1) zamówienie obejmuje przeprowadzenie w radio kampanii reklamowej obejmującej emisje spotu radiowego (30 sekundowego) na antenie jednej regionalnej stacji radiowej tj. Polskie Radio Lubin, 2) Wykonawca wykupi czas antenowy i wyemituje spot w następujących terminach: 1-31 maja 2015 oraz 1-30 czerwca 2015 roku, 3) minimalna liczba emisji spotu: sto emisji, 4) emisja musi odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach: od 6.00 do 22.00, 5) wszelkie ustalenia w kwestii emisji spotu leżą po stronie Wykonawcy, 6) po wykonaniu kampanii w radio, w terminie 10 dni od zakończenia kampanii, Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia pisemnego sprawozdania z jej realizacji zawierającego między innymi informacje o terminach i liczbie wykonanych emisji, poświadczonych przez stację emitującą, 7) wykonanie emisji w radio musi być potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Termin emisji spotu radiowego: 1-31 maja 2015 oraz 1-30 czerwca 2015 roku. 5. Wykonanie kampanii w prasie. W kampanii powinny być zawarte informacje dotyczące finansowania przez Unię Europejską. Pozostałe informacje, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kampanii w prasie. 1) Zamówienie obejmuje opracowanie czterech artykułów ze zdjęciem (reklam) i przeprowadzenie w prasie kampanii reklamowej obejmującej publikację czterech artykułów prasowych (o powierzchni nie mniejszej niż 200x200 mm w położeniu poziomym) w następujących tytułach prasowych: Tygodnik Zamojski, Kronika Tygodnia, Kurier Lubelski - wydanie piątkowe, Dziennik Wschodni - wydanie piątkowe; (po jednym artykule w każdym z wymienionych tytułów prasowych), 2) W artykułach powinny być uwidocznione; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy, 3) wykonanie kampanii prasowej musi być potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Terminy zamieszczania artykułów: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku. 6. Wykonanie kampanii w Internecie. W kampanii powinny być zawarte informacje dotyczące finansowania przez Unię Europejską. Pozostałe informacje, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kampanii w Internecie. 1) Zamówienie obejmuje opracowanie artykułu ze zdjęciem (reklama) i przeprowadzenie w Internecie kampanii reklamowej obejmującej publikację artykułu na tematycznych portalach turystycznych internetowych (min. objętość artykułu to tekst zawierający 2500 znaków ze spacjami oraz zdjęcie) takich jak: www.polskieszlaki.pl, www.kolumber.pl, www.travelpolska.pl, www.odleglosci.pl, www.polskaniezwykla.pl. W artykule powinny być uwidocznione; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy, 2) wykonanie kampanii w Internecie musi być potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Terminy zamieszczania artykułu: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku. 7. Wykonanie kampanii billboardowej. W kampanii powinny być zawarte informacje dotyczące finansowania przez Unię Europejską. Pozostałe informacje, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kampanii billboardowej: 1) opracowanie i wydruk plakatu, 2) kolory (4+0 CMYK), wszystkie kolory dodatkowe zamienione na CMYK. Wykonawca musi dostarczyć proofa cyfrowego wykonanego z pliku kierowanego do druku. W przypadku użycia w projekcie apli w kolorze czarnym lub czarnego liternictwa dużych rozmiarów należy użyć koloru o składowych C30M30Y30K100, 3) teksty, wszystkie teksty powinny być zamienione na krzywe, 4) pole bezpieczne, ze względu na specyfikę materiału i sposób klejenia niezbędne jest zachowanie odległości istotnych elementów grafiki minimum 15 cm od krawędzi. Dotyczy to w szczególności strony prawej i dolnej w billboardach klejonych klasycznie (od lewej góry do prawego dołu) lub strony prawej i górnej w billboardach klejonych od dołu, 5) wynajem pięciu tablic billboardowych o powierzchni min. 12 m2 w następujących lokalizacjach: jedna tablica zlokalizowana na terenie miasta Lublin, jedna tablica zlokalizowana na terenie centrum miasta Zamość, jedna tablica zlokalizowana na terenie centrum miasta Chełm, jedna tablica zlokalizowana na terenie centrum miasta Biłgoraj oraz jedna tablica zlokalizowana przy drodze krajowej nr 17 na odcinku między miastem Piaski a miastem Zamość (wszystkie miejsca lokalizacji muszą charakteryzować się wysokim natężeniem ruchu pieszych oraz komunikacji autobusowej i samochodowej). Termin realizacji kampanii: 1-31 maja 2015 oraz 1-30 czerwca 2015 roku. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Od Wykonawców składających oferty na: Organizację działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz, wymaga się wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z oferta. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 06 sierpień 2014 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium uznaje się za wniesione w momencie wpłynięcia na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: BS Nielisz z/s w Stawie Noakowskim Nr 37 9628 0007 2001 0000 0013 3001 z dopiskiem Wadium do przetargu Nr KD.271.8.2014 - Organizacja działań marketingowych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugnielisz.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach