Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
- Data zamieszczenia: 2014-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i ekspozycja bilboardów w związku z realizacją projektu Nie truj powietrza - miej wpływ na to czym oddychasz - kampania edukacyjna dotycząca przeciwdziałania niskiej emisji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. wykonanie i ekspozycja 33 billboardów w związku z realizacją projektu Nie truj powietrza - miej wpływ na to czym oddychasz - kampania edukacyjna dotycząca przeciwdziałania niskiej emisji w tym: 1.1. przygotowanie projektu graficznego, przygotowanie do druku i druk 33 plakatów wielkoformatowych, 1.2. montaż i ekspozycja 5 plakatów wielkoformatowych na nośnikach typu billboard przez 60 dni kalendarzowych w lokalizacjach na terenie miasta Lublin, 1.3. montaż i ekspozycja 28 plakatów wielkoformatowych na nośnikach typu billboard przez 30 dni kalendarzowych w lokalizacjach na terenie 15 miast wojewódzkich: Białystok (2 sztuki), Bydgoszcz (2 sztuki), Gdańsk (2 sztuki), Gorzów Wielkopolski (2 sztuki), Katowice (2 sztuki), Kielce (2 sztuki), Kraków (2 sztuki), Łódź (2 sztuki), Olsztyn (1 sztuka), Opole (1 sztuka), Poznań (2 sztuki), Rzeszów (2 sztuki), Szczecin (2 sztuki), Warszawa (2 sztuki), Wrocław (2 sztuki), 1.4. kontrola jakości ekspozycji plakatów wielkoformatowych, 1.5. demontaż i utylizacja plakatów wielkoformatowych po zakończeniu ich ekspozycji, 1.6. przygotowanie raportu na temat liczby odbiorców ekspozycji z dokumentacją zdjęciową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 83 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej o zasięgu międzynarodowym, mającej na celu wzmocnienie i rozwój potencjału gospodarczego gminy Piaski w ramach projektu: Budowa marki Piaski przyjazne Przedsiębiorcom i promocja walorów inwestycyjnych gminy Piaski, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2015-08-19 - Wydruk i ekspozycja billboardów w związku z realizacją projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii
Dodano: 2015-03-10 - Wydruk i ekspozycja billboardów w związku z realizacją projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii
Dodano: 2015-02-25 - Usługi pozyskiwania klientów na emisję reklam, sponsorowanie audycji telewizyjnych, lokowanie produktów oraz prowadzenie kampanii informacyjnych na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddziału Terenowego w Lublinie.
Dodano: 2014-10-23 - Organizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz
Dodano: 2014-07-28 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej trzeciego naboru wniosków o dotację w ramach Programu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2014-06-06 - Przedmiotem zamówienia są usługi promocyjne związane z udziałem w imprezach Plenerowych wraz z wykonaniem stoiska zewnętrznego na potrzeby projektu Marka Regionalna Lubelskie, wykonania wewnętrznej ścianki tekstylnej oraz trybunki tekstylnej. [OP-IV.272.91.2014.AMI]
Dodano: 2014-05-30 - Usługa wykonania i dostawy materiałów informacyjnych OP-IV.272.34.2014.AO
Dodano: 2014-03-20 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej sześciu imprez plenerowych promujących markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2014-02-28 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej drugiego naboru wniosków o dotację w ramach Programu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2013-11-27