Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej sześciu imprez plenerowych promujących markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim

Gmina Rybczewice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-065 Rybczewice, Rybczewice Drugie 119
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 58 44 460 , fax. 081 58 44 474
  • Data zamieszczenia: 2014-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rybczewice
    Rybczewice Drugie 119 119
    21-065 Rybczewice, woj. lubelskie
    tel. 081 58 44 460, fax. 081 58 44 474
    REGON: 43102000300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybczewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjnej sześciu imprez plenerowych promujących markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej sześciu imprez plenerowych promujących markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 2. Podstawowym celem planowanej kampanii promocyjnej jest promowanie sześciu imprez o charakterze historycznym, które mają się odbyć w gminach należących do Szlaku Jana III Sobieskiego tj. Mełgiew - 3 maja 2014 r., Spiczyn - 11 maja 2014 r., Gorzków - 22 czerwca 2014 r., Wólka, - 29 czerwca 2014 r., Rybczewice - 17 sierpnia 2014 r., Piaski - 23 sierpnia 2014 r. oraz możliwości rozwoju jakie umożliwia Program Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim. Z celu podstawowego wynika cel szczegółowy kampanii, jakim jest: stymulowanie rozwoju regionalnego w województwie lubelskim poprzez wspieranie lokalnego potencjału gospodarczego, a także umiejętne wykorzystanie dostępnych zasobów, które pozwolą w pełni wykorzystać dostępną pomoc. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zaprojektowanie i przygotowanie do emisji reklamy prasowej oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie codziennej wydawanej w województwie lubelskim o nakładzie przynajmniej 5000 egzemplarzy, 2) zaprojektowanie oraz wydruku ulotek A6 (105x148mm) w nakładzie 30000 szt., 3) zaprojektowanie oraz wydruk plakatów A2 (594x420mm) w nakładzie 1200 szt., 4) zaprojektowanie oraz wydruku zaproszeń A4 składanych na trzy w nakładzie 3000 szt., 5) przygotowanie oraz wykup czasu antenowego w lokalnej stacji radiowej działającej na terenie województwa lubelskiego o zasięgu dziennym przynajmniej 120000 odbiorców, 6) zapewnienie profesjonalnej obsługi fotograficznej na każdej z 6 imprez plenerowych, 7) zaprojektowanie, wydruk oraz skład publikacji 200x200mm w nakładzie 1000 egzemplarzy, 8) zaprojektowanie oraz wykonanie banerów reklamowych - 18 szt., 9) dostawę fabrycznie nowego namiotu promocyjnego o wym. 3000x3000mm - 1 szt., 10) zapewnienie w ramach obsługi imprez plenerowych telebimu diodowego o powierzchni przynajmniej 8m2, 11) przygotowanie, wydruku oraz wykup powierzchni reklamowej typu Billboard o pow. min. 10m2, 12) zapewnienie upominków i nagród oznakowanych zgodnie z wytycznymi w sprawie informacji i promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy w tym: a) kubki szronione - 200 szt., b) filiżanki ze spodkiem - 100 szt., c) smycze reklamowe - 2000 szt., d) krówki reklamowe - 100 kg, e) koszulki typu t-shirt - 300 szt., f) długopisy plastikowe - 2000 szt., g) opaski odblaskowe - 2000 szt., h) torby ekologiczne papierowe - 300 szt., i) torby laminowane o wym. 240x100x330 - 100 szt., j) torby laminowane o wym. 180x80x220 - 100 szt. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugrybczewice.bip4.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach