Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60763 Poznań, ul. Siemiradzkiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 668 821 , fax. 061 8646314, 8660922
- Data zamieszczenia: 2018-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego
60763 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 668 821, fax. 061 8646314, 8660922
REGON: 1751157500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania w budynkach GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie i budynkach OD Śmigiel, OD Kąkolewo, OD Górka oraz Laboratorium Drogowe w Lesznie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejonu w Lesznie, Obwodach Drogowych w Śmiglu, Kąkolewie i Górce oraz Laboratorium Drogowego w Lesznie o łącznej powierzchni 1.094,00 m2. 2. Przedmiot zamówienia usług sprzątania obejmuje: a) budynek Rejonu w Lesznie, 64-100 Leszno, ul. Energetyków 12 : sprzątanie pomieszczeń biurowych ( szt.11 ), sanitarnych ( szt.3 ), korytarzy, pomieszczenia kuchennego, pomieszczenia socjalnego, pomieszczenia serwera , podestów przed wejściem do budynku. Łączna powierzchnia sprzątania – 345,00 m2, mycia okien – 92,00 m2; – b) budynek Obwodu Drogowego w Kąkolewie, ul. Przemysłowa 8, 64-113 Osieczna : sprzątanie pomieszczeń biurowych (szt.6), sanitarnych ( szt. 4 ), szatni, suszarni, pomieszczenia kuchennego, korytarza, składnicy akt, podestu przed wejściem do budynku. Łączna powierzchnia: sprzątania - 179 m2, w tym składnica akt 50 m2 - sprzątanie podłóg i mycie okien- raz na kwartał), mycia okien 24,00 m2;; c) budynek Obwodu Drogowego w Śmiglu, Nietążkowo, ul. Leśna 53, 64-030 Śmigiel : sprzątanie pomieszczeń biurowych ( szt. 5 ), sanitarnych ( szt. 3 ), pomieszczeń socjalnych ( szt. 1 ), magazynku, składnicy akt, pomieszczenia kuchennego, szatni, świetlicy, pomieszczenia z piecem CO, korytarzy, podestu przed wejściem do budynku. . Łączna powierzchnia: sprzątania - 169 m2 (w tym składnica akt- 67 m2- sprzątanie podłóg i mycie okien- raz na kwartał), mycia okien - 34,00 m2 ; d) - budynek Obwodu Drogowego w Górce, Górka 26,63-740 Kobylin : sprzątanie pomieszczeń biurowych (szt.3), świetlicy, sanitarnych ( szt.1 ), korytarzy, szatni, pomieszczenia kuchennego, pomieszczenia socjalnego, podestu przed wejściem do budynku. Łączna powierzchnia: sprzątania – 176,00 m2, mycia okien – 20 m2 ; e) budynek Laboratorium Drogowego w Lesznie, 64-100 Leszno, ul. Energetyków 12: sprzątanie pomieszczeń laboratoryjnych (szt.3), biurowych (szt.2), sanitarnych , pomieszczenia kuchennego , szatni . Łączna powierzchnia sprzątania- 225,00 m2, mycia okien- 20 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadania I - 1.800,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc osiemset 00/100); Zadania II - 140,00 zł (słownie złotych: sto czterdziesci 00/100); 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego ul. Składowa 5, 61-888 Poznań, nr rachunku 57 1130 1088 0001 3088 4690 0002 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu O.PO.D-3.2413.18.2018 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą przy ul. Wroniej 53, 00-874 Warszawa” W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Polskiego Teatru Tańca
Dodano: 2024-05-17 - Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
Dodano: 2024-04-18 - Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń
Dodano: 2024-04-15 - Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń
Dodano: 2024-02-02 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku wraz z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2023-12-18 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenach zewnętrznych Sądów Rejonowych w Jarocinie, Pleszewie i Ostrzeszowie
Dodano: 2023-12-12 - Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
Dodano: 2023-11-28 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, w okresie od 16.07.2023 r. do 15.07.2024 r.
Dodano: 2023-06-11 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Dodano: 2023-02-20 - Usługa w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu
Dodano: 2023-02-07