Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych utwardzonych w jednostkach, instytucjach i obiektach wojskowych w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych utwardzonych w jednostkach, instytucjach i obiektach wojskowych w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych utwardzonych w jednostkach, instytucjach i obiektach wojskowych w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin w okresie 30 dni od daty zawarcia umowy, tj. 1 miesiąca. 2.Zakres i sposób wykonania zamówienia oraz warunki dodatkowe zostały określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ nr 5 oraz w Zestawieniu powierzchni - załącznik do SIWZ nr 7. Szacunkowa wartość zamówienia: 494.161,66 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP. Ocena: Spełnia/Nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia. a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. B.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np.: referencje, zaświadczenia itp. Warunek spełnia wykonanie min. 3 usług jw., każda na kwotę min: - dla części I - 20 000 PLN. - dla części II - 35 000 PLN. - dla części III - 50 000 PLN. - dla części IV - 30 000 PLN. - dla części V - 30 000 PLN. - dla części VI - 70 000 PLN. - dla części VII - 40 000 PLN. - dla części VIII - 50 000 PLN. - dla części IX - 30 000 PLN. - dla części X - 35 000 PLN. - dla części XI - 20 000 PLN. - dla części XII - 50 000 PLN. - dla części XIII - 30 000 PLN. - dla części XIV - 30 000 PLN. - dla części XV - 30 000 PLN. - dla części XVI - 15 000 PLN. - dla części XVII - 50 000 PLN. - dla części XVIII - 50 000 PLN. - dla części XIX - 100 000 PLN. Lub dla całości zamówienia na kwotę: 400 000,00 PLN C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Wykonawca dostarczy polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę w wysokości minimum 100 000 tyś PLN. D. W przypadku składania oferty wspólnej (przez konsorcjum) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. a) Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu, o których mowa w ust. 2 jak i udzielenie informacji nieprawdziwej spowoduje wykluczenie Wykonawcy i uznania oferty za odrzuconą z uwzględnieniem zapisu z ust. 6 (art. 24 ust. 1 ÷ 4). Uwaga : Dokumenty winny być złożone w oryginale lub poświadczonej przez upoważnioną osobę. b) Dokumenty określone w ust. 2 pkt. 2) ppkt A lit. a) składają wszyscy członkowie konsorcjum. c) Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie czy w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą z uwzględnieniem zapisu z ust.6. d) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach