Urząd Skarbowy ogłasza przetarg
- Adres: 87-300 Brodnica, ul. Sikorskiego 19
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 495 47 11 , fax. 056 495 47 29
- Data zamieszczenia: 2010-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
ul. Sikorskiego 19 19
87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 495 47 11, fax. 056 495 47 29
REGON: 87050180800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.izba-skarbowa.bydgoszcz/us/brodnica
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania obiektów Urzędu Skarbowego w Brodnicy oraz terenów przyległych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, sali obsługi klienta, korytarzy, sal szkoleniowych, pomieszczeń socjalnych i sanitarnych, klatek schodowych, składnicy akt, magazynów, garaży i innych pomieszczeń znajdujących się w budynkach oraz pielęgnacja terenów zielonych, a także zamiatanie oraz odśnieżanie i usuwanie oblodzeń z chodników i schodów zewnętrznych oraz utrzymanie czystości na zewnątrz budynków Urzędu Skarbowego położonych przy ul. Sikorskiego 19 i ul. Kamionka 23 w Brodnicy. W czasie wykonywania usług Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia budynków, wszelkich pomieszczeń oraz innego mienia Urzędu Skarbowego w Brodnicy. Powierzchnia przewidziana do sprzątania: a) ogólna powierzchnia pomieszczeń przewidzianych do sprzątania w budynkach administracyjno-biurowych i garażowych wynosi ok. 1 532 m2 , w tym: powierzchnia garaży i magazynów przewidziana do sprzątania raz w miesiącu 222 m2, powierzchnia pomieszczeń przewidziana do sprzątania jeden raz w tygodniu ok. 356,3 m2, pozostała pow. przewidziana do sprzątania codziennego ok. 953,7 m2; b) ogólna pow. terenów zewnętrznych (chodniki, parkingi, place) wynosi ok. 2 745 m2 - sprzątanie wg potrzeb, w tym tereny zielone ok. 270 m2 - pielęgnacja i konserwacja wg potrzeb. Usługa będąca przedmiotem zamówienia winna był wykonana siłami własnymi Wykonawcy, przy użyciu sprzętu i materiałów (środków) będących w dyspozycji Wykonawcy. Usługi sprzątania wykonywane będą w godzinach: budynki ul. Kamionka od godz. 12:30 do 15:00 w poniedziałki, środy, czwartki i piątki oraz od 14:30 do 18:00 we wtorki, budynki ul. Sikorskiego od godz. 14:00 do 20:00 w poniedziałki, środy, czwartki i piątki oraz od 14:30 do 20:30 we wtorki, a w pomieszczeniach plombowanych w godz. pracy urzędu od 14:00 do 15:00 oraz we wtorki od godz. 14:30 do 18:00 w obecności osoby upoważnionej. Szczegółowy wykaz czynności sprzątania pomieszczeń oraz częstotliwość ich wykonywania. Codziennie: wynoszenie śmieci z koszy na śmieci i koszy niszczarek dokumentów oraz wymiana worków na śmieci, opróżnianie i mycie popielniczek, odkurzanie podłóg pokrytych mozaiką parkietową i wykładzinami, wycieranie kurzu z mebli, parapetów, półek, listew przyściennych i odbojowych, sprzętu biurowego, poręczy, elektrycznej skrzynki rozdzielczej, rur c.o., itp., czyszczenie szklanych drzwi, szyb od okienek podawczych, szyb od gablot w sali obsługi klienta, itp., odkurzanie (zamiatanie) i mycie powierzchni podłóg wykonanych z płytek ceramicznych, sprzątanie pomieszczeń socjalnych (kuchni) tj.: blatów, mebli, zlewozmywaków, armatury, czyszczenie kuchenek, płytek ściennych i podłogowych, mycie czajników, itp., sprzątanie toalet tj.: mycie płytek podłogowych i ściennych środkami czyszcząco - dezynfekującymi, mycie umywalek, brodzika, muszli, pisuarów, natrysku i luster, armatury, mycie drzwi od toalet i natrysku, pojemników na mydło, zbieranie śmieci wokół budynku Urzędu, jeżeli występują oraz w sezonie jesiennym grabienie i zamiatanie liści. Raz w tygodniu: mycie drzwi, ościeżnic i boazerii, odkurzanie mebli tapicerskich, sprzątanie pomieszczeń piwnicznych, archiwów i sal narad, mycie ramion podstaw przy krzesłach obrotowych, mycie i polerowanie mozaiki parkietowej, w pomieszczeniach socjalnych i toaletach - czyszczenie armatury, zlewozmywaków, urządzeń sanitarnych środkami odkamieniającymi. Raz w miesiącu: mycie lodówek, sprzątanie (zamiatanie) pomieszczeń garażowych, czyszczenie opraw oświetleniowych i lamp, czyszczenie luster w drzwiach szaf garderobianych. Dwa razy w roku (w kwietniu i we wrześniu): mycie okien (szyb, ram okiennych, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych) we wszystkich pomieszczeniach urzędu oraz czyszczenie żaluzji. Wg potrzeb: rozmrażanie lodówek, usuwanie plam i zabrudzeń na wykładzinach i tapicerkach, zaopatrzenie toalet w kostki do sedesów i odświeżaczy powietrza każdorazowo po ich zużyciu, w okresie wiosenno-letnim: koszenie trawników, w okresie zimowym: odśnieżanie, usuwanie oblodzeń, posypywanie piaskiem i solą chodników, podjazdów dla niepełnosprawnych, schodów (piasek i sól w miejscu realizacji umowy zapewnia Wykonawca) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izba-skarbowa.bydgoszcz/us/brodnica
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
Dodano: 2016-06-08 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy.
Dodano: 2016-05-25 - Świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach użytkowanych przez Powiat Mogileński
Dodano: 2016-04-25 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy.
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie usług sprzątania, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
Dodano: 2016-04-07 - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego wraz z utrzymaniem czystości i zieleni na przylegających terenach zewnętrznych
Dodano: 2016-03-01 - Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21 i terenów zewnętrznych do niego przylegających
Dodano: 2016-02-19 - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego wraz z utrzymaniem czystości i zieleni na przylegających terenach zewnętrznych
Dodano: 2016-02-19 - Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z. o. o. w Grudziądzu w okresie od 01.04.2016r. do 31.03.2018r
Dodano: 2016-02-17