Przetargi.pl
Usługi sprzątania obiektów PWSZ w Wałczu przy ulicy Wojska Polskiego 99 i Bydgoskiej 50 w 2010 roku

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Bydgoska 50
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2500187, 3872740 , fax. 067 2500187, 3872740
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu
    ul. Bydgoska 50 50
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2500187, 3872740, fax. 067 2500187, 3872740
    REGON: 33144771000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania obiektów PWSZ w Wałczu przy ulicy Wojska Polskiego 99 i Bydgoskiej 50 w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu w budynkach nr 4 przy ulicy Wojska Polskiego 99 w okresie od 04.01.2010 do 30.06.2010 7 dni w tygodniu w zakresie sal dydaktycznych, biur, toalet, ciagów komunikacyjnych od piwnicy do I pietra włącznie, w okresie od 20.09.2010 do 31.12.2010 r. 7 dni w tygodniu w tym samym zakresie nr 7 przy ulicy Wojska Polskiego 99 w okresie od 04.01.2010 do 30.06.2010 r. oraz od 01.10.2010 do 31.12.2010 r.7 dni w tygodniu w zakresie sal wykładowych, biur, toalet, ciągów komunikacyjnych, w okresie od 01.07.2010 do 30.09.2010 r. 5 dni w tygodniu w zakresie sali nr 7, auli nr 5, toalet i ciągów komunikacyjnych, nr 11 przy ulicy Wojska Polskiego 99 w okresie od 04.04.2010 do 30.06.2010 oraz od 01.09.2010 do 31.12.2010 r. w zakresie sprzątania sali gimnastycznej oraz pomieszczeń do niej przynależących przy ulicy Bydgoskiej 50 w okresie od 04.01.2010 do 30.06.2010 oraz od 01.09.2010 do 31.12.2010 3 dni w tygodniu w zakresie sprzątania sal wykładowych podczas zjazdów studiów niestacjonarnych, od 01.05.2010 do 31.12.2010 r. 5 dni w tygodniu w zakresie sprzątania biur pracowników PWSZ w Wałczu, oraz 1 dzien w tygodniu sprzątanie pomieszczenia nr 109
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy, a w szczególności Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane: W zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykona-nie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie nie mniej niż 1 usługi odpowiadającej swoim ro-dzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w budynkach o powierzchni nie mniejszej niż 4.500 m2 każda - powierzchnia sprzątania obiektów PWSZ w Wałczu. Za usługi odpowiadające rodzajowo przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna wykazane w wykazie i dokumentach refe-rencyjnych usługi sprzątania wewnątrz pomieszczeń. W przypadku podmiotów składających ofer-tę wspólną Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług, każda co najmniej o wartości wskazanej powyżej. Sumowaniu nie mogą podlegać usługi o wartości mniejszej od wymaganej przez zamawiającego. W przypadku świadczeń ciągłych mogą to być również usługi aktualnie wykonywane, o co najmniej wymaganej wyżej wartości. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Dysponowanie niezbędna liczbą osób do realizacji niniejszego zamówienia, która zapewni sprząta-nie budynków wymienionych w szczegółowym opisie zamówienia (załącznik nr 1). W zakresie potencjału technicznego : dysponowanie sprzętem w postaci co najmniej 1 odkurzacza na mo-kro na sucho, dysponowanie co najmniej 1 urządzeniem do polerowania powierzchni z PVC, dys-ponowanie specjalistycznym sprzętem do mycia okien na wysokości o zasięgu co najmniej 10 m, dysponowanie sprzętem w postaci co najmniej 1 szorowarki do płytek, dysponowanie sprzętem w postaci co najmniej 1 szorowarki do wygładzin z PVC. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy-Wymagane warunki: Wykonawca nie wyrządził szkody, polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca prowadzi działal-ność gospodarczą i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego orga-nu.Wykonawca nie został skazany za przestępstwo określone w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Usta-wy.Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1, do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: Oświadczenia o spełnianiu warunków zgod-nie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 Ustawy (załączniki nr 2 i nr 3 ). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wysta-wionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające speł-nianie warunku, o którym mowa w części IX pkt. 2.2 SIWZ. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w części IX pkt. 2.3 SIWZ. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej spełnianie warunku, o którym mowa w części IX pkt. 2.4 SIWZ. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej spełnianie warunku, o którym mowa w części IX pkt. 2.5. SIWZ. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W celu potwier-dzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania po-tencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2, do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: Wykaz wykonanych tożsamych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostat-nich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzo-nej działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie określonym w części IX pkt. 1.1. SIWZ. Wykaz powinien zawierać: zrealizowane zamówienia, daty wykonania, Zamawiających, powierzch-nie sprzątanych obiektów (załącznik nr 4) oraz załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia narzę-dzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 5), potwier-dzający spełnienie warunku, o którym mowa w części IX pkt. 1.4. SIWZ.W przypadku, gdy Wyko-nawca wskazał w załączniku nr 5 podmioty, które udostępnią niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania podmiotu, do udostępnienia narzędzi i urządzeń, potwierdzającego spełnianie warunku, o którym mowa w części IX pkt. 1.3. SIWZ. Pozostałe dokumenty: Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynno-ści podwykonawcy. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 6 SIWZ). Postano-wienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty: pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów (osobie fizycznej) przez pozostałych wykonaw-ców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamó-wienia publicznego, wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia. Podmioty wspólnie ubie-gający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że: każdy z osobna: nie podlegają wykluczeniu z postępowania (zgodnie z punktem rozdz. IX ust. 2 SIWZ), posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, natomiast wspólnie muszą wykazać, że (zgodnie z rozdz. IX ust. 1 i 2 SIWZ): posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, dysponują odpo-wiednim sprzętem technicznym, Przed podpisaniem umowy należy przedstawić zamawiającemu umowę pomiędzy podmiotami wspólnie ubiegającymi się o zamówienie. Wymagane jest aby ww. umowa była zawarta na okres nie krótszy niż czas na jaki jest udzielane zamówienie publiczne. Dokumenty dołączone jako załączniki oferty, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o którym mowa części X ust. 1 pkt. 1.6 SIWZ, kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X ust. 1 pkt.1.2. - 1.5. dostarcza odpo-wiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 87 poz. 605). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy doku-mentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną zawiadomieni rów-nocześnie, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. Oferta wykonawcy wykluczone-go, uznana zostanie za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach