Zarząd Zasobu Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: Wrocław, Św. Elżbiety
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7778400 , fax. 071 7777506
- Data zamieszczenia:
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobu Komunalnego
Św. Elżbiety 3 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7778400, fax. 071 7777506
REGON: 93267144800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl; www.zzk.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania nieruchomości użytkowanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje m. in.: 1) świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatek schodowych, pomieszczeń sanitarnych oraz pomieszczeń archiwum wraz z zakupem środków czystości, 2) świadczenie usługi sprzątania i utrzymania zimowego terenu zewnętrznego (parkingi, chodniki, trawniki) przy ul. Grabiszyńskiej 257, ul. K. Miarki 7 i ul. Spiżowej 29-31. 3) wykonanie na zlecenie Zamawiającego: a) zabezpieczenia podłogi warstwą polimerową (ok. 600 m2), b) czyszczenia tapicerki krzeseł biurowych (ok. 70 szt.), 4) wyposażanie na bieżąco pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w środki czystości i środki higieniczne, 5) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych (bez zapewniania środków higienicznych i czystości) w budynku przy ul. Ruskiej 46A. Miejsce realizacji usługi: 1) Siedziba ZZK, ul. św. Elżbiety 3, 2) Siedziba ZZK, ul. Grabiszyńska 257, 3) Siedziba ZZK, ul. Spiżowa 29-31, 4) Biuro Obsługi Klienta nr 1, ul. św. Antoniego 19, 5) Biuro Obsługi Klienta nr 2, ul. Otwarta 3/5, 6) Biuro Obsługi Klienta nr 3, ul. K. Miarki 7, 7) Biuro Obsługi Klienta nr 5, ul. Brzeska 8/10, 8) Biuro Obsługi Klienta nr 7, ul. Papiernicza 9/11, 9) Biuro Obsługi Klienta nr 9, ul. gen. Józefa Hallera 149, 10) Biuro Obsługi Klienta nr 10, ul. Gajowicka 96A. 11) Magazyny Archiwum (niezależne, nieusytuowane w budynkach biurowych ZZK). a) ul. Nowowiejska 20 F, b) ul. Stalowa 4a, c) ul. Stalowa 6a, d) ul. K. Miarki 7, e) pl. Solidarności 1/3/5. 12) pomieszczenia sanitarne w budynku przy ul. Ruskiej 46 a. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp – należy przekazać Zamawiającemu (po zamieszczeniu na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert lub złożyć wraz z ofertą) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór, odpowiednio załącznik nr 7a lub 7b do SIWZ). W przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór, załącznik nr 6 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy w Nowej Rudzie ul. Niepodległości 2 i 4
Dodano: 2023-11-15 - Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych
Dodano: 2023-03-03 - Usługa kompleksowego sprzątania budynku „Z” Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-12-15 - Usługa sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Trzebnicy przy ul. Parkowej 4 oraz przy ul. Świętej Jadwigi 25A
Dodano: 2022-12-05 - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza
Dodano: 2021-01-15 - Wykonywanie usług sprzątania w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2021-01-14 - Usługi utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy we Wrocławiu oraz w Oddziałach w Jeleniej Górze, Legnicy, Kłodzku i Wałbrzychu.
Dodano: 2021-01-14 - Wykonywanie usług sprzątania w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-11-17 - Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów, chodników i terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz w Delegaturach w Jeleniej Górze, Legnicy, Wałbrzychu i Punkcie Obsługi Ubezpieczonych w Kłodzku
Dodano: 2020-11-16 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
Dodano: 2020-10-29