Sąd Rejonowy w Trzebnicy ogłasza przetarg
- Adres: 55-100 Trzebnica, Parkowa 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 717566201 , fax. 717566200
- Data zamieszczenia: 2022-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Trzebnicy
Parkowa 4
55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
tel. 717566201, fax. 717566200
REGON: 000641874 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.sr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Trzebnicy przy ul. Parkowej 4 oraz przy ul. Świętej Jadwigi 25A - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania w okresie 12 miesięcy, od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r., polegające na:Kompleksowym sprzątaniu własnymi środkami (w tym płynami dezynfekcyjnymi do powierzchni) i własnym sprzętem pomieszczeń biurowych, pomieszczeń aresztu, sal rozpraw, sanitariatów, korytarzy, piwnic, składnicy akt Sądu Rejonowego w Trzebnicy, znajdujących się w głównej siedzibie Sądu przy ul. Parkowej 4 oraz pomieszczeń biurowych I Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej przy ul. Św. Jadwigi 25a w Trzebnicy oraz mycie okien i witryn.Zapewnienie we własnym zakresie worków foliowych na śmieci w w/w obiektach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu,1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SWZ;2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia spełniał warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca spełni warunek, gdy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych).2.3. zdolności technicznej lub zawodowej2.3.1. Wykonawca spełni warunek, gdy wykaże się wykonaniem co najmniej 2 zamówień w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, polegających na świadczeniu usługi sprzątania w obiekcie użyteczności publicznej z pomieszczeniami biurowymi, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) rocznie w ramach jednego zamówienia/jednej umowy zawartej na okres minimum 1 roku,2.3.2. Wykonawca spełni warunek, gdy będzie dysponował pracownikami, których zamierza przeznaczyć do wykonania zamówienia, tj:2.3.2.1. odpowiednią ilością pracowników, którzy będą wykonywali prace polegające na codziennym sprzątaniu w obiektach,2.3.2.2. jednym pracownikiem pełniącym funkcję Koordynatora sprawującego nadzór nad osobami wykonującymi usługę sprzątania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby Koordynator wykonywał jednocześnie usługę sprzątania. Zamawiający wymaga obecności koordynatora podczas wykonywania usługi sprzątania min. jeden raz w tygodniu przez min. 1 godzinę. Wykonawca może samodzielnie pełnić funkcję koordynatora.2.3.3. Wykonawca spełni warunek, gdy wyposaży pracowników we wszelkie niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia narzędzia, sprzęt oraz środki (w tym środki czystości i na bieżąco uzupełniane materiały eksploatacyjne).3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację niniejszego zamówienia.4. Niespełnienie któregokolwiek spośród wymienionych wyżej warunków będzie skutkowało odrzuceniem oferty (art. 226 ustawy PZP).5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.5.1. W odniesieniu do zdolności technicznych lub zawodowych Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby jeśli te podmioty zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzić, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.5.3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w punkcie XV SWZ.5.5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.5.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:5.6.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub5.6.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże te zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.5.7. Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Żaden z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, a wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (załącznik nr 4 do SWZ), z którego wynika jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie XIV 2.3 winni osobiście zrealizować przedmiotowe zamówienie w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-13
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy w Nowej Rudzie ul. Niepodległości 2 i 4
Dodano: 2023-11-15 - Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych
Dodano: 2023-03-03 - Usługa kompleksowego sprzątania budynku „Z” Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-12-15 - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza
Dodano: 2021-01-15 - Wykonywanie usług sprzątania w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2021-01-14 - Usługi utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy we Wrocławiu oraz w Oddziałach w Jeleniej Górze, Legnicy, Kłodzku i Wałbrzychu.
Dodano: 2021-01-14 - Wykonywanie usług sprzątania w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-11-17 - Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów, chodników i terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz w Delegaturach w Jeleniej Górze, Legnicy, Wałbrzychu i Punkcie Obsługi Ubezpieczonych w Kłodzku
Dodano: 2020-11-16 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
Dodano: 2020-10-29 - Wykonywanie usług sprzątania oraz ochrony mienia w obiekcie będącym siedzibą Oddziału Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w Legnicy, zlokalizowanym: ul. Okrzei 16, 59-220 Legnica
Dodano: 2020-09-22