Przetargi.pl
Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza

Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 67 12 830 , fax. 756 471 745
  • Data zamieszczenia: 2021-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze
    ul. Mickiewicza 21
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 67 12 830, fax. 756 471 745
    REGON: 32516200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jelenia-gora.sr.gov.pl/zamowienia-publiczne,m,m2,167
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, obejmujące: 1) sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynkach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze przy ul. Mickiewicza 21 i ul. Bankowej 18 szczegółowo opisanych w Tabeli nr 1 i 2 obejmuje: a) sprzątanie pomieszczeń użytkowych, o powierzchni: 5747,20 m² (pomieszczenia biurowe, 17 sal rozpraw, 46 sanitariaty, pomieszczenia socjalne, klatki schodowe, korytarze, wiatrołapy, pomieszczenia aresztowe z sanitariatem, garaż podziemny, winda), które odbywać się będzie codziennie po godzinach pracy sądu, a pomieszczenia Biur Obsługi Interesantów po godzinach obsługi interesantów, b) sprzątanie pomieszczeń użytkowych o tzw. ograniczonym dostępie o powierzchni 770 m2, z tego: - 6,30 m2 - sprzątanie dwa razy w tygodniu (pomieszczenie kasy), - 144,50 m2 – sprzątanie raz w tygodniu ( pomieszczenia kancelarii tajnej, pomieszczenie przetwarzania informacji), - 385,20 m2 – sprzątanie nie rzadziej niż raz w miesiącu (pokoje informatyczne, magazyn dowodów rzeczowych, archiwum ul. Mickiewicza, magazyn gospodarczy, pomieszczenia na makulaturę, pomieszczenie konserwatorów, pokój kserograficzny), które odbywać się będzie w czasie godzin urzędowania sądu. - 233,80 m2 – sprzątanie wg potrzeb (na ul. Bankowej archiwa, pomieszczenia gospodarcze, boksy), c) serwis dzienny w budynku przy ul. Mickiewicza 21 w godzinach 800-1500 oraz w budynku przy ul. Bankowej 18 w godzinach 800-1500 w całym okresie obowiązywania umowy, obejmujący: - utrzymanie w czystości, w czasie urzędowania sądu, schodów wejściowych do budynku, klatek schodowych, holi, korytarzy, windy (usuwanie śniegu i błota pośniegowego nanoszonego przez interesantów, wycieranie wody, usuwanie zabrudzeń powierzchni w wyniku zdarzeń lub awarii); d) mycie naczyń w pomieszczeniach socjalnych oraz w sekretariacie Prezesa i Dyrektora – codziennie po godzinach pracy sądu, e) mycie okien i elewacji szklanej. f) wykonywanie usługi dodatkowej - dezynfekcji (utrzymywanie czystości i dezynfekcji ciągów komunikacyjnych, toalet, poręczy, klamek, dezynfekcja sal rozpraw po każdej rozprawie oraz wykonywanie prac porządkowych zleconych przez Zamawiającego) Usługa dodatkowa w budynku przy ul. Mickiewicza 21 w godzinach 800-1500 oraz w budynku przy ul. Bankowej 18 w godzinach 800-1500 . W ramach przedmiotu zamówienia opisanego w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się - w okresie ustalonego na terytorium RP, stanu zagrożenia epidemicznego do świadczenia usługi dodatkowej usługi dezynfekcji w celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się na terenie budynków Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze koronawirusa SARS-CoV-2 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach