Przetargi.pl
Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego RDW Inowrocław

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego RDW Inowrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy usług sprzątania biur i zaplecza socjalnego RDW Inowrocław 1. Sprzątanie obejmuje obiekty: - budynek biurowo - mieszkalny - część biurowa - świetlica - portiernia 2. Rodzaje pomieszczeń do sprzątania: biura, korytarz, łazienki, wc, kasa, świetlica, archiwum, portiernia, węzeł ciepłowniczy, schody zewnętrzne 3. Rodzaje powierzchni do sprzątania : - wykładzina dywanowa - 81,50 m2 - płytki ceramiczne podłogowe - 96,20 m2 - płytki ceramiczne ścienne - 112,20 m2 - wykładzina PCV - 46,55 m2 - okna - 36,90 m2 4. Sprzątanie pomieszczeń powinno odbywać się w dni robocze po godzinach pracy Rejonu tj. od godz. 1500 do godz. 1900, z wyjątkiem pomieszczeń podlegających szczególnym zabezpieczeniom - kasa, węzeł ciepłowniczy - które należy sprzątać raz na dwa tygodnie w godz. 1400- 1500 . 5. Zamówienie należy realizować w sposób i z częstotliwością określoną w Regulaminie - stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 6. Środki do sprzątania pomieszczeń - płyny, pasty, proszki czyszczące itp. dostarcza Wykonawca. 7. Środki higieniczne do łazienek tj., kostki w.c., odświeżacze powietrza, mydło w płynie, papier toaletowy biały, papierowe ręczniki - białe, dostarcza Wykonawca. Z łazienek korzysta łącznie 17 osób: - łazienki w budynku biurowym - 12 osób - łazienka w portierni - 5 osób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający niżej podane warunki. Wykonawcy nie spełniający następujących warunków szczegółowych podlegać będą wykluczeniu. Warunki będą oceniane wg zasady spełnia - nie spełnia. 1. Wykonawca składający ofertę nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy PZP W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2. Działalność gospodarcza - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą, której przedmiot jest tożsamy z przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 3. Podatki - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 4. Składki na ubezpieczenie społeczne - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie zalegają ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 5. Potencjał kadrowy - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia. Warunek określony w pkt. 5. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 6. Doświadczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca musi wykazać, że wykonywał usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o powierzchni sprzątania nie mniejszej niż 200 m2 Warunek określony w pkt 6. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 7. Potencjał techniczny - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący następującym sprzętem i narzędziami pracy : - odkurzacz - szt. 1 - wiadro, miotła, szczotka do szorowania, mop, ścierki Warunek określony w pkt 7. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 8. Ubezpieczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 i spełnia wymagania art. 22 ust 1 Prawa Zamówień Publicznych (Załącznik nr 1 do formularza oferty) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). 5. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - Załącznik nr 2 do oferty 6. Potwierdzenie doświadczenia w wykonywaniu usług sprzątania biur i zaplecza socjalnego - wykaz usług sprzątania biur i zaplecza socjalnego wykonywanych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania przez Wykonawcę, - Załącznik nr 3 do oferty - dokumenty od zamawiających potwierdzające, że usługi wymienione na załączniku nr 3 zostały wykonane z należytą starannością, wymaga się 3 dokumentów. 7. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. 8. Potwierdzenie ubezpieczenia - załączyć aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, poza dokumentami wymienionymi w pkcie 1, 2, 3, 4, 8 które to dokumenty winien złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, do oferty winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentu , o których mowa w pkcie 2-4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że : - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. - Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach