Przetargi.pl
USŁUGI SPRZĄTANIA BIUR I ZAPLECZA SOCJALNEGO W RDW Toruń przy ul. Polnej 113 w 2013r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (52) 370-57-17 , fax. (52) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2012-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (52) 370-57-17, fax. (52) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SPRZĄTANIA BIUR I ZAPLECZA SOCJALNEGO W RDW Toruń przy ul. Polnej 113 w 2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje usługi sprzątania w trzech obiektach: Obiekt nr 1 - Budynek biurowy w miejscowości -Toruń ul. Polna 113 a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe - 141,96m? - sanitariaty - 9,5m? - ciąg komunikacyjny - 26,10 m? b) mycie okien PCV - 26 szt. o powierzchni - 31,29m? c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - wykładzina dywanowa - 73,37m? - wykładzina PCV - 68,59m? - podłogowe płytki ceramiczne - 35,60m? d) drzwi płytowe i przeszklone - 26 szt. Obiekt nr 2 - Budynek zaplecza socjalnego w miejscowości -Toruń ul. Polna 113 a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe - 12,30 m? - sanitariaty, szatnia -34,40 m? - ciąg komunikacyjny - 4,00 m? b) mycie okien PCV - 3 szt. o powierzchni - 6,22m? c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - podłogowe płytki ceramiczne - 50,70 m2 d) drzwi płytowe i przeszklone - 6 szt. e) kabina prysznicowa - 1 szt. Obiekt nr 3 - Pomieszczenia socjalno - biurowe w miejscowości - Młyniec gm. Lubicz oddalone od m-ci Toruń około - 10 km a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe - 26,34 m? - sanitariaty, szatnia, kuchnia, korytarz, magazynek - 34,03 m? - ciąg komunikacyjny - 7,56 m? b) mycie okien - z PCV - 8 szt. o pow. - 21,8 m? c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - wykładzina PCV - 39,71 m? - posadzka z płytek ceramicznych - 28,22 m2 d) drzwi płytowe i przeszklone - 9 szt. Pod pojęciem wykonywania usług zamawiający rozumie: - codziennie: 1. zamiatanie, mycie płytek podłogowych, schodów, paneli podłogowych 2. odkurzanie wykładzin i czyszczenie nowo powstałych zabrudzeń (plam) 3. opróżnienie koszy na śmieci i niszczarek, wymiana jednorazowych worków plastykowych oraz wynoszenie śmieci w wyznaczone miejsce 4. wycieranie mebli, szaf, biurek na mokro i sucho z użyciem odpowiednich środków 5. wycieranie parapetów 6. usuwanie widocznych śladów dotyku na drzwiach, ścianach i szafach 7. oczyszczenie umywalek wewnątrz i z zewnątrz 8. czyszczenie muszli i pisuarów włącznie z płytkami ceramicznymi w strefie rozprysku 9. przetarcie luster 10. kontrola, a w razie potrzeby wymiana papieru toaletowego, ręczników papierowych, napełnienie pojemników z mydłem 11. opróżnianie i czyszczenie kubłów higienicznych 12. wycieranie aparatów telefonicznych - jeden raz w tygodniu: 3. wycieranie grzejników na mokro 4. wycieranie na mokro z użyciem środków czyszczących płytek ściennych w toaletach 5. wycieranie poręczy i zamiatanie schodów zewnętrznych - obiekt nr 3 6. odkurzanie tapicerki meblowej - obicia krzeseł, foteli - tapicerowane tekstylne (standardowe) - jeden raz w miesiącu: a. wycieranie kontaktów i wyłączników światła b. odkurzanie za grzejnikami c. gruntowne mycie wszystkich drzwi - jeden raz na kwartał: 1. mycie okien łącznie z ramami i ościeżnicami 2. gruntowne doczyszczanie podłóg wraz z impregnacją 3. czyszczenie żaluzji i verticali 4. mycie lamp i kloszy - jeden raz na pół roku: 1. gruntowne pranie wykładzin dywanowych 2. gruntowne pranie tapicerki meblowej Środki higieny i czystości (środki myjące, czyszczące i konserwujące oraz odświeżacze powietrza, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, papier toaletowy i ręczniki typu należą do Wykonawcy . Środki higieny i czystości powinny posiadać atesty Państwowego Zakładu Higieny. Wykonawca do wykonania zamówienia powinien wykorzystać własny sprzęt (odkurzacz, wiadra, ścierki, mopy, szczotki, miotły itp.) Godziny wykonywania pracy: Pora sprzątania pomieszczeń odbywać się będzie od poniedziałku do piątku od godziny 15?? - 22?? (w dni robocze) Ustalenia porządkowe: 1. po zakończeniu pracy okna należy zamknąć, urządzenia elektryczne wyłączyć a krany zakręcić. 2. zabrania się wprowadzania do pomieszczeń osób obcych i członków rodziny 3. zabrania się wynoszenia na zewnątrz budynku sprzętu należącego do zamawiającego 4. należy bezzwłocznie powiadomić zamawiającego o zauważonych przypadkach noszących znamiona kradzieży oraz sytuacjach mogących spowodować pożar lub zalanie wodą itp. 5. osoby sprzątające ponoszą odpowiedzialność za sprzęt i pomieszczenia znajdujące się w budynku na okres swojej pracy 6. wszystkie prace objęte zamówieniem muszą być wykonywane zgodnie z przepisami BHP i p.poż 7. sprzątanie powinno odbywać się w taki sposób aby nie powodowało zniszczenia mebli, ościeżnic drzwi, obić bądź zabrudzeń ścian
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw-bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach