Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg
- Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 722 100 , fax. 225 722 388
- Data zamieszczenia: 2016-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
ul. Szczęśliwicka 34
02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 722 100, fax. 225 722 388
REGON: 1719630000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisu naprawczego i konserwacji wysokonakładowego systemu drukująco-kopiującego OCE VarioPrint 2110 i OCE VarioLink 5522c oraz systemu kopertującego NeoPost SI-92 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuję: - wykonanie regulacji i napraw niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania kopiarko-drukarek i utrzymywania stałej jakości kopii, - dostawę i wymianę zużytych lub uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie kopiarko-drukarek oraz kopertownicy, - dostawę i wymianę zużytych materiałów eksploatacyjnych (bez papieru i zszywek), - dostawę tonerów i innych materiałów wymienianych przez Zamawiającego, - odbiór i utylizację pustych tonerów, - wykonanie regulacji i napraw niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu kopertującego, - koszt napraw bieżących, - koszt robocizny i dojazdu techników serwisowych, - pomoc telefoniczną z zakresu obsługi kopiarko-drukarki oraz kopertownicy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonanie naprawy kopiarko-drukarek i systemu kopertującego musi być zakończone przywróceniem ich pełnej sprawności eksploatacyjnej i należytego wyglądu estetycznego. Miejsce wykonania zamówienia: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa. Termin: Umowa obowiązuję od dnia podpisania, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2017 do dnia 31.12.2017 lub do wyczerpania kwoty określonej w §8 pkt.4 umowy, w zależności od tego, która z dat nastąpi wcześniej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany we wzorze umowy wraz z załącznikami - Załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa serwisu i remontu komputerów, komputerów przenośnych, monitorów, wzmacnianych laptopy GETAC i Panasonic, anteny GPS w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR i podległych mu Biurach Powiatowych
Dodano: 2023-06-26 - Naprawa i serwis drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-05-29 - Świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego dla urządzeń Centralnego Wydruku, znak sprawy AEZ/S-045/2023
Dodano: 2023-04-14 - Konserwacja i naprawa drukarek, kopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-05-05 - Obsługa serwisowa kopiarek i faksów pracujących w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów.
Dodano: 2020-01-23 - Świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego dla urządzeń Centralnego Wydruku, znak sprawy AEZ/S-082/2019
Dodano: 2019-09-05 - Usługa konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych oraz usługa najmu
Dodano: 2019-08-14 - Serwis wielofunkcyjnych urządzeń KONICA MINOLTA
Dodano: 2019-06-28 - Serwis urządzeń biurowych KOWR OT w Lublinie
Dodano: 2019-05-08 - Świadczenie kompleksowego wsparcia serwisowego urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego Xerox D-125, znak sprawy – AEZ/S-033/2019
Dodano: 2019-04-30