Przetargi.pl
Usługa konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych oraz usługa najmu

Ministerstwo Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, Chałubińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 630 16 10, , fax. 22 630 16 09
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Infrastruktury
    Chałubińskiego 4
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 630 16 10, , fax. 22 630 16 09
    REGON: 36319036700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/infrastruktura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych oraz usługa najmu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych (w tym posiadanych przez Zamawiającego tj. 21 szt. oraz tych które w ramach przedmiotu zamówienia będą najmowane tj. max. 34 szt.) wraz z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego ich funkcjonowania. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć pod najem 16 urządzeń wielofunkcyjnych typu „A” (14 do siedziby MI oraz po 1 do oddziałów PKBWK w Katowicach i Poznaniu), 17 urządzeń wielofunkcyjnych typu „B” (do siedziby MI) oraz 1 urządzenie poligraficzne typu „C” (do siedziby MI), zgodnie z lokalizacją wskazaną przez zamawiającego oraz zgodnie z załącznikiem nr 1 do SOPZ. Zamawiający w trakcie realizacji umowy przewiduje wzrost lub obniżenie ilości urządzeń wielofunkcyjnych typu „A” przewidzianych pod najem maksymalnie o 7 szt. Usługi konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych będą świadczone w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie oraz w oddziałach Państwowej Komisji Badań Wypadków Kolejowych (PKBWK) zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Składowej 4 oraz w Katowicach przy ul. Rolnej 43.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.4 Dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 5.11 i 5.12 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu.Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał (w przypadku korzystania z podwykonawców/podmiotów trzecich/wykonawców wchodzących w skład konsorcjum) w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 5.12.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 4.2, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.16 Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. W Formularzu ofertowym wykonawca powinien podać, m. in.: • termin na jaki wykonawca udziela gwarancji na wykonanie napraw i części zamienne użyte do napraw urządzeń wielofunkcyjnych określony pełną liczbą miesięcy. Termin liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag; • czas przystąpienia do naprawy zgłoszonego urządzenia, określony pełną liczbą godzin; b) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, z tym że dokument o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy; d) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa - o ile dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach