Przetargi.pl
Obsługa serwisowa kopiarek i faksów pracujących w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów.

Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 54 00 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 54 00, fax. 22 694 52 68
    REGON: 22170000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mf.gov.pl/web/finanse

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa kopiarek i faksów pracujących w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa: 1) Kopiarek biurowych: a) Canon - 66 szt., b) Sharp - 42 szt., c) Panasonic – 5 szt., d) Oki - 39 szt., e) Canon iRAPC 2220i – 2 szt. Modele i ilości ww. kopiarek wyszczególniono w Załącznikach nr A1-A5 do SIWZ. Zmiana ilości urządzeń w przypadku wycofania z eksploatacji nie powoduje zmiany przedmiotu zamówienia. 2) Kopiarek wysokonakładowych Oce model 2110 – 2 szt. na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na cenie wykonania 1 000 kopii/wydruku czarno-białego A4. 3) Kopiarek wysokonakładowych Canon, wykonujących kopie kolorowe, model: a) Image Runner Advance C7280i – 1 szt, b) Image Press C800 – 1 szt, na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na cenach wykonania 1 000 kopii/wydruku kolorowego A4 i A3 i 1 000 kopii/wydruku czarno-białego A4 i A3. 4) Kopiarki wysokonakładowej Canon wykonującej kopie czarno-białe model Vario Print 120 – 1 szt., na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na cenie wykonania 1 000 kopii/wydruku czarno-białego A4. 5) Faksów Canon – 85 szt. 2. Zakres obsługi serwisowej kopiarek obejmuje: 1) stałą konserwację przeprowadzaną dwa razy w roku, w tym: a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny, b) czyszczenie i mycie układu optyki, c) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu), d) czyszczenie układu grzejnego, e) czyszczenie elektrod, wałków ładujących, pasów transferowych, f) czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki, g) smarowanie elementów napędu, h) kontrolę stanu technicznego urządzeń; 2) dodatkową konserwację, przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii/wydruków przewidzianych przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek lub z innej uzasadnionej przyczyny, 3) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych, 4) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: zespołów bębna, listew bębnów, tonerów, developerów, 5) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na oryginalne, nowe, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek. 3. Zakres obsługi serwisowej faksów obejmuje: 1) stałą konserwację przeprowadzaną dwa razy w roku, w tym: a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza urządzenia, b) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru, c) czyszczenie i mycie układu optyki, d) smarowanie elementów napędu, e) czyszczenie obudowy, f) kontrola stanu technicznego urządzeń; 2) dodatkową konserwację jeśli urządzenie wymaga konserwacji z innej uzasadnionej przyczyny, 3) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności wkładów drukujących, do poszczególnych modeli urządzeń; 4) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę zużytych lub uszkodzonych części na nowe, oryginalne, przystosowane do danego modelu urządzenia. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę (lub podwykonawcę - gdy dotyczy), osób do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia, wskazanych w załączniku do odpowiedniego Wzoru Umowy. 5. Wykonawca realizując Umowę będzie działał zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzule informacyjne z art. 13 RODO zawiera Załącznik G do SIWZ. 6. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, zawierają Wzory Umów znajdujące się w Załączniku F do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: do części I – 1 200 zł (jeden tysiąc dwieście złotych), do części II – 1 200 zł (jeden tysiąc dwieście złotych), do części III – 400 zł (czterysta złotych), do części IV – 1 000 zł (jeden tysiąc złotych), do części V - 200 zł (dwieście złotych), do części VI - 2 500 zł (dwa tysiące pięćset złotych), do części VII – 2 000 zł (dwa tysiące złotych), do części VIII – 2 000 zł (dwa tysiące złotych), do części IX – 2 200 zł (dwa tysiące dwieście złotych), do części X - 400 zł (czterysta złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK Oddział w Warszawie 56 1130 1017 0020 0675 9990 0002 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zostać złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oznacza to, że skuteczne wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w: 1) postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu), w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej, 2) postaci papierowej, w przypadku składania oferty w postaci papierowej, zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium. W przypadku wpłaty pieniężnej zaleca się złożenie kopii dowodu wykonanej operacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach