Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego dla urządzeń Centralnego Wydruku, znak sprawy AEZ/S-082/2019

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego dla urządzeń Centralnego Wydruku, znak sprawy AEZ/S-082/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego Systemu Centralnego Wydruku wraz z urządzeniami wchodzącymi w skład systemu, w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. 2. Szczegółowy wykaz urządzeń wchodzących w skład systemu został określony w Załączniku nr 2 - wykaz urządzeń objętych wsparciem technicznym. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) utrzymanie urządzeń firmy XEROX w stanie przydatnym do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu jego parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta. 2) usuwanie awarii urządzeń, wsparcia serwisowego aplikacji YSOFT SAFEQ, dostarczania niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (w tym: m.in. czarny toner, toner kolor) oraz niezbędnych części zamiennych na własny koszt. Zarówno toner jak i części zamienne muszą być nowe, wolne od wad i oryginalne. Odbieranie uszkodzonych lub zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych. Za ich utylizację odpowiedzialny będzie Wykonawca w sposób przewidziany prawem, w szczególności przepisami związanymi z ochroną środowiska. 3) dostawa i wymiana materiałów eksploatacyjnych do 24 (dwudziestu czterech) godzin po otrzymaniu przez Wykonawcę zamówienia od Zamawiającego w formie fax’u lub e –mail’a, liczonych od godziny 800 do godziny 1630 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 4) podjęcie czynności w celu usunięcia zaistniałej awarii urządzenia do 240 minut od chwili przyjęcia zgłoszenia awarii liczonych od godziny 800 do godziny 1630 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 5) dokonanie naprawy urządzenia w terminie 3 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia, o którym mowa w pkt 4, tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; 6) w przypadku niemożności dokonania naprawy, umożliwiającej wykonywanie kopii lub wydruków, w terminie określonym w pkt 5 do dostarczenia zastępczego urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych w ciągu 2 dni roboczych od terminu określonego w pkt 4).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, a dowód wniesienia wadium, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Millennium 54 1160 2202 0000 0003 0812 4697 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1 i 2, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Warunki zatrzymania i zwrotu wadium określone są w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach