Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3497277 , fax. 041 3497278
- Data zamieszczenia: 2010-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3497277, fax. 041 3497278
REGON: 00000140700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi reklamowe oraz wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi reklamowe oraz wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: Część I: 1 200 zł (słownie złotych: tysiąc dwieście 00/100). Część II: 460 zł (słownie złotych: czterysta sześćdziesiąt 00/100) Część III: 240 zł (słownie złotych: dwieście czterdzieści 00/100) Część IV: 300 zł (słownie złotych: trzysta 00/100) Część V: 16 zł (słownie złotych: szesnaście 00/100) Część VI: 85 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt pięć 00/100) Część VII: 700 zł (słownie złotych: siedemset 00/100) Część VIII: 340 zł (słownie złotych: trzysta czterdzieści 00/100) Część IX: 340 zł (słownie złotych: trzysta czterdzieści 00/100) Część X : 600 zł (słownie złotych: sześćset 00/100) Część XI : 199 zł (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt dziewięć 00/100) Część XII : 320 zł (słownie złotych: trzysta dwadzieścia 00/100) Część XIII : 560 zł (słownie złotych: pięćset sześćdziesiąt 00/100) Część XIV : 50 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt 00/100) Część XV : 160 zł (słownie złotych: sto sześćdziesiąt 00/100) Wadium dla wszystkich części wynosi : 5570 zł Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium - usługi reklamowe oraz wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni część ... Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art.45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do ofrty. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności
Dodano: 2016-07-06 - Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności
Dodano: 2016-06-14 - Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie 4 konkursów w ramach promocji programu Góry Świętokrzyskie naszą przyszłością
Dodano: 2016-03-04 - reklama w prasie
Dodano: 2016-02-12 - Usługa przygotowania i realizacji kampanii informacyjnej na ekranach typu LED w ramach programu Góry Świętokrzyskie naszą przyszłością
Dodano: 2016-02-09 - reklama w prasie
Dodano: 2016-02-03 - reklama w prasie
Dodano: 2015-01-20 - Usługa ekspozycji wraz z drukiem reklamy zewnętrznej oraz wykonanie kalendarzy na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach finansowane w ramach projektu PI Novum Subsydium
Dodano: 2014-12-04 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAMIESZCZENIE SPOTÓW REKLAMOWYCH NA TELEBIMIE (EKRANIE LED)
Dodano: 2014-04-30 - Emisja Materiałów studenckich w prasie regionalnej DP/2310/41/14
Dodano: 2014-03-19