Przetargi.pl
Usługi przygotowania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych na potrzeby jednostek Policji województwa warmińsko-mazurskiego.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2015-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przygotowania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych na potrzeby jednostek Policji województwa warmińsko-mazurskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP garnizonu warmińsko-mazurskiego z podziałem na 16 zadań. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego. 2. Wykonawca zapewni dowóz posiłków własnym transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne tj. dostosowanym do przewozu posiłków. Posiłki muszą być dostarczane w naczyniach jednorazowych, zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania zatrzymanym wraz z sztućcami jednorazowego użytku. W związku z powyższym Wykonawca winien w zaoferowanej cenie posiłku uwzględnić koszt przedmiotowych naczyń i sztućców. 3. Wspólny Słownik Zamówień - Kod CPV: 55520000-1; 55321000-6 4. Dzienna stawka żywieniowa netto, określona w oparciu o obowiązujące w resorcie Spraw Wewnętrznych przepisy, aktualnie wynosi: -11,12 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100% dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT -8,90 dla osób dorosłych + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100% dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT -16,68 zł na wniosek lekarza lub gdy nieletni przebywa w konwoju tramwajowym ponad 6 godzin + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100% dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT 5. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100 % kwoty), w poszczególnym rozbiciu: 1) 30% śniadanie 2) 40% obiad 3) 30 % kolacja. 6. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. 7. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; 1) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant 2) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek 3) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek 8. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany stawki podstawowej w oparciu o obowiązujące w resorcie MSW przepisy dot. zmiany wysokości stawek żywieniowych. 9. Zamawiający każdorazowo o zmianie stawki dziennej żywieniowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana stawki żywieniowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolną ilość części (zadań). 11. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobligowany jest wskazać w ofercie część zamówienia powierzoną do realizacji w ramach podwykonawstwa. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach