Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców 52
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6093140 , fax. 032 6093154
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
ul. Powstańców 52 52
40-024 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 6093140, fax. 032 6093154
REGON: 27015111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi pralnicze dla Stacji Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na: a) praniu w zależności od rodzaju asortymentu zamówienia: - wodnym - chemicznym b) dezynfekowaniu w zależności od rodzaju asortymentu zamówienia i rodzaju substancji biologicznie czynnej, którą należy zneutralizować: - chemicznie - termicznie c) maglowaniu - w zależności od rodzaju asortymentu zamówienia d) prasowaniu - w zależności od rodzaju asortymentu zamówienia e) drobnych naprawach krawieckich asortymentu zamówienia jak: - uzupełnienie guzików, - cerowanie, - łatanie dziur, - wymiana zużytej oraz brakującej tasiemki bawełnianej f) znakowaniu w zależności od rodzaju asortymentu zamówienia g) konfekcjonowaniu h) transporcie i) wszyciu zamków błyskawicznych, długich (powyżej 30 cm długości) i krótkich (do 18 cm długości) . Uwaga : asortyment zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamówienie, o którym mowa wyżej dotyczy Stacji Pogotowia Ratunkowego na terenie województwa śląskiego wchodzących w strukturę Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. 3. Ilość wypranego asortymentu zamówienia wynosić będzie około 30.000 kg w stosunku rocznym dla wszystkich Stacji Pogotowia Ratunkowego. 4. Ilość asortymentu zamówienia z podziałem na Stacje Pogotowia Ratunkowego, oraz tygodniowa częstotliwość odbioru i dostarczenia asortymentu zamówienia - cykl prania, określona została w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Strukturę procentową asortymentu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na podstawie przedstawionych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia: 3.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Spełnieniem warunku będzie zrealizowanie w w/w okresie min. dwóch usług pralniczych o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 zł każda. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wpr.pl/bip.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Leasing pościeli i bielizny oraz usługi pralnicze wraz z transportem brudnej i czystej bielizny dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Oddziałów Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. na 2017 rok: Część I: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Centralnego Zakładu Odwadnia Kopalń Część II: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Centrum Część III: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Makoszowy.
Dodano: 2016-06-02 - kompleksowe usługi pralnicze dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (zamówienie: TAG-40-PN/6-2016)
Dodano: 2016-05-16 - Wykonanie usług pralniczych (2)
Dodano: 2016-05-10 - Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-04-21 - Wykonanie usług pralniczych
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Oddziałów Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. na 2017 rok: Część I: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Centralnego Zakładu Odwadnia Kopalń Część II: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Centrum Część III: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Makoszowy.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z wdrożeniem systemu RFID UHF lub równoważnego, załadunkiem, rozładunkiem i transportem bielizny
Dodano: 2016-04-15 - Usługa prania
Dodano: 2016-04-12 - Usługi prania i maglowania dla OKS CIS w Szczyrku. Oznaczenie sprawy: OZ/U/16/6/MW
Dodano: 2016-04-07