Przetargi.pl
Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na stokach Góry Zamkowej - realizacja w ramach projektu REVITALPARK 2010

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8582890 , fax. 033 8582890
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Liburnia 4 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8582890, fax. 033 8582890
    REGON: 07279631300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na stokach Góry Zamkowej - realizacja w ramach projektu REVITALPARK 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na stokach Góry Zamkowej - realizacja w ramach projektu REVITALPARK 2010 Wycinkę i pielęgnację drzew i krzewów należy wykonać zgodnie z opracowaniem pod nazwą Waloryzacja zadrzewienia stoków Góry Zamkowej w Cieszynie, opracowanym w marcu 2008 r. przez Zakład Urządzania i Utrzymania Zieleni A. Popek, J. Franek Spółka Jawna, stanowiącym załącznik do siwz. Zakres prac obejmuje między innymi: wycinkę drzew i krzewów przewidzianych do usunięcia, pielęgnację drzew i krzewów przewidzianych do adaptacji, w tym: cięcia pielęgnacyjne, sanitarne i techniczne, w tym, między innymi, usunięcie suszu, redukcję koron, zakładanie wzmocnień mechanicznych utylizację odpadów poprzez zrębkowanie gałęzi, wg. specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do siwz. Prace w większości winny być prowadzone metodą z lin (alpinistyczną). Dostęp do terenu jest w znacznym stopniu ograniczony, z czym wiąże się konieczność ręcznego transportu drewna, konarów i gałęzi pochodzących z wycinki, w sposób gwarantujący ochronę drzew i krzewów adaptowanych, bluszczu pospolitego oraz pozostałej roślinności runa. Teren, na którym prowadzone będą prace stanowi obszar wpisany do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 15.12.1977 r., KL.IV.5340/72/77, A-244/76. Wszystkie prace należy wykonywać przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, zgodnie z wydanymi przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Katowicach pozwoleniami. Teren, na którym prowadzone będą prace stanowi w części obszar zespołu przyroniczo-krajobrazowego pn. Bluszcze na Górze Zamkowej, w obrębie którego szczególnej ochronie podlegają okazy bluszczu pospolitego (Hedera helix), w tym okazy porastające pnie drzew oraz tworzące runo. Prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony przyrody, w tym Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 28 września 2004 r. w sprawie gatunków dziko występujących zwierząt objętych ochroną (Dz. U. Nr 220 z dnia 11 października 2004 r., poz. 2237). Zadanie realizowane będzie przy współfinansowaniu z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: ING Bank Śląski S. A. o/Cieszyn Nr 29 1050 1083 1000 0022 8826 4480 z dopiskiem: Wadium - Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na stokach Góry Zamkowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności odpowiadających przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 5.2. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, niezbędne do wykonania zamówienia, to znaczy: zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali prace o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, w tym również na terenach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości min. 120.000 zł brutto 5.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , to znaczy legitymują się zaświadczeniem (świadectwem, certyfikatem) ukończenia kursów dot. ochrony i pielęgnacji drzew wydawanym przez Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Ogrodnictwa NOT lub/i Międzynarodowego Towarzystwa Uprawy i Ochrony Drzew (tytuł tzw. European Treeworker ); posiadają na własność lub w stałej dyspozycji podnośnik min. 20 m wys., rębarkę do mielenia (zrębkowania) gałęzi pochodzących z wycinek i pielęgnacji. 5.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - w wysokości ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł 5.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.6. udzielą zamawiającemu trzyletniej gwarancji na wykonanie zamówienia, liczonej od daty odbioru końcowego robót. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. oferta złożona na wzorcowym druku (według załącznika nr 1 do SIWZ); 6.2. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 ustawy Pzp, w tym art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (według załącznika nr 2 do SIWZ); 6.3. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.4. oświadczenia (według załącznika nr 3 do SIWZ): a) że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu; b) że Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; c) że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 6.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.7. wykaz jaką część zadania będą realizować podwykonawcy, jeżeli brali będą udział w realizacji przedmiotu zamówienia (według załącznika nr 4 do SIWZ) 6.8. wykaz prac jaką wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, w tym również na terenach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości min. 400.000 zł brutto (według załącznika nr 5 do SIWZ) 6.9. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (według załącznika nr 6 do SIWZ) O ile wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty (świadectwa, zaświadczenia, certyfikaty) potwierdzające kwalifikacje w zakresie wykonywania i nadzorowania prac związanych z ochroną i pielęgnacją drzew. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.10. oświadczenie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - w wysokości ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł (według załącznika nr 7 do SIWZ) 6.11. zaparafowany na każdej stronie projekt umowy (według załącznika nr 8 do SIWZ); 6.12. pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach