Przetargi.pl
Usługi monitoringu w projekcie WiComm Transfer - transfer wiedzy i wzmocnienie powiązań sfery nauki z przedsiębiorstwami branży ICT/ETI poprzez system staży prowadzonym na Wydziale Elektroniki , Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi monitoringu w projekcie WiComm Transfer - transfer wiedzy i wzmocnienie powiązań sfery nauki z przedsiębiorstwami branży ICT/ETI poprzez system staży prowadzonym na Wydziale Elektroniki , Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi monitoringu w projekcie WiComm Transfer - transfer wiedzy i wzmocnienie powiązań sfery nauki z przedsiębiorstwami branży ICT/ETI poprzez system staży prowadzonym na Wydziale Elektroniki , Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, realizowanym w ramach Działania 8.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Zakres prac obejmował będzie: a)bieżące prowadzenie monitoringu Projektu, w tym: ?kontrola i weryfikacja dokumentacji finansowo-księgowej ?kontrola i weryfikacja dokumentacji dotyczącej wyłonienia wykonawców dla zadań realizowanych w Projekcie; ?kontrola postępów realizacji Projektu, zgodnie z harmonogramem działań oraz rzeczowego i finansowego wykonania Projektu; b)opracowanie raportów miesięcznych zawierających informacje dotyczące stanu realizacji projektu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą, która ?w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowała min. 5 usług monitoringu projektów lub innych przedsięwzięć odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 1 usługa wykonana została na rzecz publicznej uczelni wyższej ?w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, dokonała pełnego rozliczenia finansowego min. 3 projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym co najmniej 1 projekt został rozliczony w ramach publicznej uczelni wyższej. Wykonane usługi należy wyszczególnić w wykazie sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 5, do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług potwierdzone przez Zamawiających. Dokumenty te powinny zawierać potwierdzenie przedmiotu zrealizowanych usług, wartość tych usług oraz ocenę jakości i terminowości wykonanych usług. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej dokument nie jest wymagany; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)wykaz osób - wskazanie osoby, która będzie wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia(usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia) i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ); Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach