Politechnika Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi monitoringu w projekcie WiComm Transfer - transfer wiedzy i wzmocnienie powiązań sfery nauki z przedsiębiorstwami branży ICT/ETI poprzez system staży prowadzonym na Wydziale Elektroniki , Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi monitoringu w projekcie WiComm Transfer - transfer wiedzy i wzmocnienie powiązań sfery nauki z przedsiębiorstwami branży ICT/ETI poprzez system staży prowadzonym na Wydziale Elektroniki , Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, realizowanym w ramach Działania 8.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Zakres prac obejmował będzie: a)bieżące prowadzenie monitoringu Projektu, w tym: ?kontrola i weryfikacja dokumentacji finansowo-księgowej ?kontrola i weryfikacja dokumentacji dotyczącej wyłonienia wykonawców dla zadań realizowanych w Projekcie; ?kontrola postępów realizacji Projektu, zgodnie z harmonogramem działań oraz rzeczowego i finansowego wykonania Projektu; b)opracowanie raportów miesięcznych zawierających informacje dotyczące stanu realizacji projektu; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą, która ?w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowała min. 5 usług monitoringu projektów lub innych przedsięwzięć odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 1 usługa wykonana została na rzecz publicznej uczelni wyższej ?w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, dokonała pełnego rozliczenia finansowego min. 3 projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym co najmniej 1 projekt został rozliczony w ramach publicznej uczelni wyższej. Wykonane usługi należy wyszczególnić w wykazie sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 5, do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług potwierdzone przez Zamawiających. Dokumenty te powinny zawierać potwierdzenie przedmiotu zrealizowanych usług, wartość tych usług oraz ocenę jakości i terminowości wykonanych usług. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej dokument nie jest wymagany; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)wykaz osób - wskazanie osoby, która będzie wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia(usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia) i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ); Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020..
Dodano: 2016-04-11 - Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020..
Dodano: 2016-03-09 - Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020.
Dodano: 2016-02-05 - Świadczenie usług zarządzania projektem pn: System gospodarki odpadami dla metropolii trójmiejskiej poprzez pełnienie funkcji Kierownika Jednostki Realizującej Projekt.
Dodano: 2015-10-22 - Zatrudnienie kadry zarządzającej projektu w Zespole Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej w ramach projektu pn. Bogaty będzie, kto wiedzę posiędzie
Dodano: 2014-05-22 - Zarządzanie projektem pn Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu Zadanie 1 - Koordynator projektu, Zadanie 2 - Specjalista ds. wdrażania i obsługi finansowej projektu, Zadanie 3 - Pracownik ds. promocji, sprawozdawczości i monitoringu.
Dodano: 2014-03-21 - Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz specjalisty ds. monitoringu zajęć Nowoczesne gimnazja w Gminie Pelplin
Dodano: 2014-03-21 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zam. na świadczenie na rzecz Zamawi. usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika projektu Nowoczesne szkoły podstawowe w Gminie Pelplin realizowanego przez Gminę Pelplin w ramach Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2014-03-21 - Usługi pełnienia funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu pod nazwą Przyszłość w moich rękach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-03-19 - Zarządzanie projektem pn Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów Gminy Władysławowo - szansa na sukces. Zadanie 1 - Koordynator projektu Zadanie 2 - Asystent koordynatora projektu Zadanie 3 - Specjalista do spraw rozliczeń
Dodano: 2014-02-20