Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
ul. Partyzantów 36 36
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
REGON: 19003008390919 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sygn. akt 201/B/UU/2009 Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych wraz z ich transportem z miejsca ich dotychczasowego składowania do nowego miejsca magazynowania zlokalizowanego na terenie administracyjnym Miasta Gdańska Zakres I - ul. Sandomierska 35, Zakres II - ul. Sztutowska 2 CPV 60000000-8 CPV 63120000-6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych wraz z transportem z miejsca ich dotychczasowego składowania do nowego miejsca magazynowania zlokalizowanego na terenie administracyjnym Miasta Gdańska 1.Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych pochodzących z odzysku nadających się do ponownego wbudowania łącznie z ich magazynowaniem na powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2 zlokalizowanej w granicach administracyjnych Miasta Gdańska ( dot. każdego z zakresów ). Dotychczasowe miejsce składowania materiałów: Zakres I - ul. Sandomierska 35, Zakres II - ul. Sztutowska 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium: zakres I - 3 300,00 zł, zakres II - 5 000,00 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga : Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunki zostały spełnione, jeżeli: !) oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. SIWZ. 2) dysponuje utwardzonym, ogrodzonym, oświetlonym, dozorowanym całodobowo placem składowym o powierzchni minimum 4 tys. m2 na każdy z zakresów zlokalizowanym w granicach administracyjnych Miasta Gdańska. W przypadku składania oferty na dwa zakresy minimalna powierzchnia placu musi wynosić 8 tyś. m2 (w przypadku wykazania jednej lokalizacji).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt III. 2) poprzez: ppkt 1 podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymagania określone w pkt. III.1 SIWZ mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. ppkt 2) wypełnienie załącznika: zakres I - zał. SIWZ, zakres II - zał. SIWZ - lokalizacja placu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący : ppkt 1) wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach. przedmiotu zamówienia, ppkt 2) przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek (w przypadku składania ofert częściowych). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny wypis z właściwego Rejestru lub Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacją o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH
Dodano: 2016-07-22 - DZP/33/16 USŁUGI TRANSPORTOWE - PRZEWÓZ PRACOWNIKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W KOŚCIERZYNIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-07-12 - Usługa wynajmu autokaru wraz z kierowcą na potrzeby Działu Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej - ZP/185/055/U/16
Dodano: 2016-06-29 - Dowożenie uczniów do szkół gminnych, Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Czersku, Szkoły Podstawowej w Odrach, Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku i Społecznego Gimnazjum w Czersku w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Usługa wynajmu autokaru wraz z kierowcą na potrzeby Działu Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej - ZP/169/055/U/16
Dodano: 2016-06-08 - Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Zblewo w formie zakupu biletów miesięcznych w roku 2016, wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oświatowych i drodze powrotnej, obsługa wyjazdów na zawody sportowe, konkursy, warsztaty i inne imprezy organizowane dla Przedszkoli, Szkół Podstawowych i Gimnazjów.
Dodano: 2016-06-07 - DZP/6/16 TRANSPORT NIEWYMAGAJĄCY OPIEKI MEDYCZNEJ
Dodano: 2016-02-10 - Świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka
Dodano: 2015-12-08 - DZP/50/15 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH
Dodano: 2015-12-07 - Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Starogard Gdański do Niepublicznego Punktu Przedszkolnego OLEŃKA w Skarszewach wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-09-18