Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3782800 , fax. 034 3249428
- Data zamieszczenia: 2013-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie
ul. Sobieskiego 7 7
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3782800, fax. 034 3249428
REGON: 01061308300147 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inna Państwowa Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Śląskiego Oddziału Regionalnego i obiektach 17 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz usługi utrzymania terenów zewnętrznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Śląskiego Oddziału Regionalnego i obiektach 17 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz usługi utrzymania terenów zewnętrznych. a) Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Biur Powiatowych i Oddziale Regionalnym ARiMR obejmuje m.in. pokoje biurowe, trakty komunikacyjne, klatki schodowe, pomieszczenia sanitariatów i socjalne, pomieszczenia gospodarcze, serwerownie, archiwum zakładowe, składnice akt i garaże, inne pomieszczenia sprzątane na żądanie. Usługa polega na sprzątaniu wszystkich powierzchni, przez co rozumie się wykonywanie takich czynności jak odkurzanie, zmywanie, przecieranie kurzu, mycie okien i inne wskazane w Załączniku nr 1c do SIWZ b) Usługa kompleksowego utrzymania terenów zewnętrznych obejmuje Biura Powiatowe w Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju, Międzyświeciu, Kłobucku, Żywcu, Pszczynie, Oddział Regionalny w Częstochowie. Usługa polegać będzie m.in. na odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości zimowej, usuwaniu oblodzeń budynków, utrzymaniu porządku na powierzchniach utwardzonych w tym traktach komunikacyjnych, utrzymaniu terenów zielonych (trawników). c) Na wykonawcy ciąży obowiązek comiesięcznego dostarczenia środków czystości wykazanych w Załączniku 1 d do SIWZ, materiałów uszorstniających i wykonywanie usługi za pomocą sprzętów, narzędzi i materiałów stanowiących jego własność - winien wyposażyć osoby realizujące usługę w specjalistyczny sprzęt, narzędzia, materiały (m.in. odkurzacze, wiadra, mopy, urządzenia czyszczące, wózki, urządzenia niezbędne do realizowanych usług, odzież ochronną, detergenty używane do sprzątania, dezynfekcji i konserwacji itp.). Wszystkie te elementy winny być skalkulowane w cenie oferty. d) Wszystkie czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach poniżej przedstawionych: Biura Powiatowe ARiMR w godzinach pracy ARiMR tj. od 7:30 - 15:00 za wyjątkiem czynności związanych z odśnieżaniem oraz posypywaniem materiałem ciernym, które powinny być wykonane również poza godzinami otwarcia jednostek ARiMR, tak by teren był przygotowany do użytkowania o godzinie 7:00. Oddział Regionalny ARiMR począwszy od godziny 14:00 za wyjątkiem czynności związanych z odśnieżaniem oraz posypywaniem materiałem ciernym, które powinny być wykonane w takich godzinach by teren był przygotowany do użytkowania o godzinie 7:00. Godziny pracy w jednostkach ARIMR mogą ulec zmianie po indywidualnym ustalenia z Kierownikami Biur Powiatowych lub Kierownikiem Biura Oddziału Regionalnego Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR. e) Szczegółowy zakres realizacji usług zawarty został w Załączniku nr 1c do SIWZ, wykaz powierzchni w Załączniku nr 1b do SIWZ, garaży w Załączniku nr 1e, zestawienie środków czystości oraz ilości koszy na śmieci, niszczarek określony został w Załączniku 1d do SIWZ. Wykaz lokalizacji wraz z osobami odpowiedzialnymi po stronie Zamawiającego zawarty został w Załączniku nr 1a do SIWZ. f) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów w zakresie bezpieczeństwa fizycznego i bezpieczeństwa informacji. Jest również zobowiązany do przestrzegania przepisów p.poż i BHP, sanitarnych, ochrony środowiska w trakcie wykonywania prac. g) Wykonawca jest zobowiązany do sprzątania pomieszczeń po bieżących remontach pomieszczeń (np. odświeżanie powierzchni natynkowych, wymiana wykładziny, inne prace remontowe w pomieszczeniach) jako pracochłonność równoważną za okres trwania remontu i braku sprzątania w tym czasie. h) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić zastępstwo w przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę. i) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć i wskazać Zamawiającemu osobę wyznaczoną przez niego do nadzorowania realizacji usług. j) Zamawiający zapewni pojemniki na odpady i wywóz odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia odpadów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie każdej z lokalizacji określonej w Załączniku nr 1a do SIWZ. W przypadku konieczności: - rozszerzenia zakresu umowy na lokalizacje inne niż wymienione w Załączniku nr 2 do SIWZ; - przeniesienia do innej lokalizacji siedziby któregokolwiek z biur Śląskiego OR ARiMR, jeżeli zmiana ta skutkowałaby koniecznością zmiany wartości pierwotnej umowy; - rozszerzenia zakresu umowy w związku z pozyskaniem dodatkowej powierzchni w lokalizacjach; Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, uwzględniając przesłanki wynikające z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie poniżej 130 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Myszkowie ZP/2/2016
Dodano: 2016-05-19 - Usługi - Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, dla potrzeb Sądu Okręgowego w Częstochowie
Dodano: 2016-04-15 - Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
Dodano: 2016-01-14 - 2/2016
Dodano: 2015-11-12 - Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-67/15
Dodano: 2015-10-29 - Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-59/15
Dodano: 2015-10-21 - Świadczenie usług sprzątania wszystkich pomieszczeń w budynku Oddziału GDDKiA w Katowicach przy ul. Myśliwskiej 5
Dodano: 2015-10-02 - Świadczeniu usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-62-14
Dodano: 2014-12-12 - 2/2015
Dodano: 2014-10-17 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58, 42-500 BĘDZIN
Dodano: 2014-02-27